Ikväll är det Earth Hour, släcker allt utom tvn


Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Eftersom jag inte gjort något roligt och speciellt idag kommer kvällen bli mycket bättre. Jag och Christoffer ska snart gå in och se tv och mysa, vi ska även äta lite godis och chips. Jag vet mycket väl att det är earth hour ikväll, men vi ska släcka allt utom tvn som vi måste ha. Annars ikväll händer det inget speciellt, en lugn mys kväll med min bästa kille. Vad ska ni hitta på för något?

Kommentarer

Kikar in för att önska dig en trevligt fortsättning på lördagen.

Kram:))

åååå vad fina!

Hejsan, allt bra med dig? :)



Kram!

Va dhänder till påsk da?

Ledig?

Kram Maria

fin bild :)

sv: men haha, man behöver inte ha läst min blogg tidigare för att svara rätt på frågorna och vara med på tävlingen. Alla svar finns i bloggen så kikar man runt lite så finner man alla svaren ;)

Sv; skönt att höra. det är bara bra med mig! :)

Sv; jaa, har dock jävligt tråkigt :(

sv: det är bara bra :D

KRAM

Jag e ledig Från Onsdag - Måndag. 6 dagar

Kan inte bli bättre

Kram

sv: Jag funderar på om jag ska sova snart för jag är väldigt trött :)

Sv; det är värdelöst, och inge bra på tv eller nå!

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja - man får mer läsare på direkten!



http://Lanjas.blogg.se Bloggade föresten om din blogg =)

Sv; jag med faktikst, då äre riktigt illa... :(

sv: aah :)

okej^^

Vilken fin bild :D

jo jag släckte!<3

sv: hihi absolut söt!:)

mysig kväll det lät som!:) hur mår du?:)

haft en bra lördag? :D

VÅR <3

Sv: Tack så mycket! :D



Vi åt glass och tittade på Tvn under Earth Hour ^^

Åh så fin blogg!

Är allt bra med dig? ☮



/L I S A ♥

PS: Var med i min veckans blogg och få minst 100 nya läsaren!

http://lisafisap.blogg.se/2012/march/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v13.html#comment

Hoppas att du haft en bra dag!

Ska du göra något speciellt imorgon? :)

Har frågestund på min blogg klicka in och fråga något!:)

SV: Åh måste bara säga detsamma :D

Hej!

Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb?

Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame! Ett av alla erbjudanden just nu är att du kan få följa med till Stockholm, Globen helt gratis och även se Roxette där med lite mat som ingår. Skynda och säg till om du är intresserad!



Kontakta mig via bloggen eller på min mail: [email protected]



Du kan även vara kund hos Oriflame när du handlar via mig eller registrerar dig själv



Du kan även välja att vara kund hos Oriflame

/ Sanna Suomela Distriktschef Oriflame Eskilstuna

Fin bild :)

Mysiigt! <3

sjukt vacker bild! :)

snygg blogg och supersnygga bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback