ny header och nya bilder, fräsch blogg!


Nu har jag suttit vid bloggen i snart två timmar och fixat lite små saker, om ni vill se hur det blev kan ni kolla in min meny. Jag ändrade lite gammla bilder till lite nyare bilder och jag ändrade även dom tre bilderna som finns längst ner i min blogg.

Jag har även bytt header som ni kanske ser, jag älskar den gammla men den är för mycket höst. Den nya headern ska jag bara ha ett tag eftersom jag ska fixa en ny och en roligare header senare. Först måste jag fotografera lite bilder på mig själv, men den här hedaern passar riktkigt bra så länge. Älskar headern när det är enkel och inte för mycket saker på. Vad tycker ni?

Kommentarer

Blev skit snyggt! :D

SV: ja :D

svar: jätte snyggt Bea, ha den ett tag :D <3

Ja, absolut! :)

Nehe, okej. Då är du den enda jag vet som inte gör det, tror jag. haha. <3

svar: jaja ;)

varse :D <3

Sv; Okej ^^

Ska kolla på mello =)

SV: det var så lite så! fina ögon du har! :D

Sv; Ja ^^

svar: precis, massa färg och bilder :D därför har jag både svartvita och färgglada bilder i headern, ska lägga in en fotter också när jag får tid och bilder i menyn :)

fin header du har fixat! :D



sv: hehe :D

svar: yes :D

Fint det blev med nya designen:D

Haha jaha okej, vad kollar du på istället då? :)

super fin OFC!

Snygg!

Fin blogg!ツ

lust att göra bloglovin byte?

händer senare idag? :)

svara oxå gärna på min fråga som jag har i min blogg.

var gärna med i min dagens blogg tävling,den avslutas senare idag.

/Reca ♥

svar: :D!

jaha :D

sv: tack själv! :D

svar: tack :)

sv: Kul att du gillar dem:)

svar: Tack snälla du! :)

sv: Bra att det värmer:)

Så lite så hih :)

älskar den! :D

sv; De e awesome ^^

Själv? =)

sv: nice:D

sv: aah :D

svar: pluggar körkort, och tar små pauser med fb spel, Anna på msn och bloggen, du då? :)

hihi händer ikväll?

Du får säga till om du skulle vilja ha bildspel eller något :)

sv: okey =)



Jag myser förfullt med pöjken som är hemma på besök ;)



Krami

svar: självklart! <3 prata med henne på fb då? :) okej.

Jaha okej, roligt? :)

sv: vad händer imorgon då? söndag och allt ^^

hejhej, vilken fin header du har!

gå gärna in på min blogg och lyssna på min väns cover ! http://fanniiieee.blogg.se/2012/march/superduper-cool-cover-maste-lyssnas.html#comment

Jo men det är busenkelt :) Jag förklarar så gärna så för dig:) Man lägger man in bildkoderna med ; emellan:) SAKNAR DIG MED <3

samma här :)

Sv; Häärligt ^^

sv; ja jag ska ju få se min älskade eric igen ♥

fINT!! ;)

Det är det verkligen! :) Hoppas du får en toppen kväll!<3

Sv; ;)

de ska de verkligen bli♥

Jo bara att du hojtar till på facebook om du önskar hjälp! :) Tack underbara du<3

hejhej, vilken fin header du har!

gå gärna in på min blogg och lyssna på min väns cover ! http://fanniiieee.blogg.se/2012/march/superduper-cool-cover-maste-lyssnas.html#comment

hejhej, vilken fin header du har!

gå gärna in på min blogg och lyssna på min väns cover ! http://fanniiieee.blogg.se/2012/march/superduper-cool-cover-maste-lyssnas.html#comment

Ska se melodifestivalen med farmor <3 sj?<3

sv; jamen såklart de är saade :D

Sv; Vilket fint hår du har ;)

svar: hehe ja :) va bra :D

mysigt :)<3 Saknar min kille sjukt mycket! :/<3

Super fint!

sv: vad bra:D

Sv; Varsegod ^^

Vi bor 30 mil ifrån varandra <3

iofs men vem annan eric skulle vara med i mello uidag lixom :)

Jo men det funkar ju<3

sv; inga problem, ! görs?

svar: :)!

Skitsnyggt! Älskar bilderna längst ner, sjukt fina!!

sv: Tack så mycket! :)

Fint!

sv: Okej vart ska han åka? :)

Jag ska bara ta de lugnt i morgon :)

sv: Kollar på film. Vad ska du kolla på då?

svar: <3

btw, jag och Anna kom på att det kan bugga för vissa som ser min design, för det ska se lika ut för alla när man har en meny säger Anna :)

din nya header är jättefin ! :)



sv; Så lite så sweetie!

kram!

sv: allt bra annars då? :D

sv; Så lite så :)

ja :D

Hehe :D

Sv; Har hjälp min syster med hennes blogg, du har varit inne på den ^^

(http://jojjohannaah.blogg.se) ^^

Själv?=)

SV: japp :)

svar: ja, Anna kan ju mycket om det där! :)

de blir super ! desamma fina du kram )

Vem tror du vinner Mello ikväll? Och vem/vilka är din favorit? :) Svara gärna i inlägget jag länkat här nedanför.

http://idahtt.blogg.se/2012/march/vem-vinner-och-vilka-forsvinner.html

Glädjer mig att du tkr det :)



Blev skit snyggt här inne! :)

Ska du kolla på melodifestivalen ikväll ? Någon favorit ? :)

Jag tyckte det blev jätte fiint!

vem tycker du ska gå vidare i melodifestivalen idag? :)

Sv: vsg! btw så har di riktigt fina ögon! :>

Okej då vet jag!

Idag har jag oxå bara varit hemma och tagit de lungt,just nu ser jag på melodifestivalen:)

Ska du kolla på den?

coconut luktar såå gott ja!

händer imorn då? :D

Jätte fina bilder! Vilken kamera andvänder du? <3

Fint det vart!

Jättefin header! :)



sv: okej, jag har en nikon d5100! :D är du nöjd med din kamera?

sv: Så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

Nja jag ha bara tagit de lugnt. :D Köpt ny kamera. Umgåtts med lillan. Mannen jobbar fram till 22. Så nu är det mys här hemma. :D

Hej! Allt bra med dig?



Ville bara meddela att jag är tillbaka i bloggen nu och har förhoppningsvis fått lite mera insperation till att blogga och fota (jag har bloggat men ännu mera hoppas jag på) för nu har jag en helt ny design i bloggen! Kommentera gärna här http://emmaeriica.webblogg.se/2012/march/ny-ar-den-nya-designen-uppe.html

om vilken design du tycker är finast. Den förra eller den jag har nu :)



jag har även bloggat lite mera inlägg än bara det ^^ ta gärna en kik!



Kram!

Hejhej!

Vem tror du vinner Melodifestivalen? - Rätt svar kanske kan få länk? ;) vad sägs? http://swaxu.bloggplatsen.se

Hejhej!

Vem tror du vinner Melodifestivalen? - Rätt svar kanske kan få länk? ;) vad sägs? http://swaxu.bloggplatsen.se

okej :D jag kollade och mös med min kille :)

gjort något roligt i dag då? :)

kram

Snyggt!

Vad tycker du om min design?



Har haft en bloggpaus på ca 1 vecka och nu är jag tillbaka med ny design och massa nya bilder och ny energi.



Vad gör du?

Kram

sv: Nice! Där va jag för 6 år sen :D

Hej!

Ville bara kika in och önska dig en godkväll:D

Tittade du på melodifestivalen? isåfall, vem hejjade du på??

Du behöver inte tacka för sanningen :)

sv: okej

Hoppas du fick en toppen dag idag! :D

tjusigt!

sv: aah det va roligt :D

SV: Tycker jag inte du ska göra :o

Den blev jätte fin! ^^)

Hur länge har du bloggat?

haha :D

sv: jag är också supernöjd! köpte den nyss :)

vem hejade du på i melodifestivalen? :D om du ens kollade?

sv: Ja :D

Vad händer i veckan som kommer då ? :D

Gör du då ? :D

SV: haha tack :)

sv: Okej skoj! :)

Jag ska jobba, men på måndag efter jobbet ska jag åka hem till farmor och farfar :D sen ska jag nog vara med kompisar också :D

aha okej :D

nej ja lyssnar väl på musik :)

okej vad skönt låter bra :)

jag har varit i stan och kollat och vinkat av mina föräldrar :)

kram

men VAH säger du kvinna??:D man mååååste se på de!;D

cool blogg, ha en fortsatt trevlig lördagkväll :)

Dom ska till spanien :D

kram

sv: okej! jo jag såg den:)

allt bra med dig??

okey, ska fira min morfar som fyller år :p hehe

taaack gulle <3 :)

Gud vilken fin blogg du har! Har just nu frågestund i min blogg och det skulle vara jätte kul om du kunde fråga något! http://wesys.blogg.se/2012/march/fragestund-nu.html#comment

Absolut :D

Svar: yepp :)

sv: jodå det rullar på:)

sv: Ja det är mysigt :D

lyssnar du på för musik då ?:)

amen mena mer allmänt typ :D

SV: hehe :)

Svar: :D!

Sv Jag gillar inte heller plottriga headers ;)

Ja för dom iallafall haha :D

SV: Jag ska iväg och kolla på när bror min spelar match först, sedan vet jag inte, sj? :D

skönt med nytt!

jag vill också ha men kan inte själv :/

okej :D haha nja jag är väl också en allätare :)

Fin blogg du har!

Hoppas du har haft en bra lördag! :)

Yes händer i morgon då? :)

kram

men gulle dig xD <3

SV: Ja okej! Gud vad skönt att åka utomlands! :)

ja de är väl bäst så ;D

fin blogg! följa varandra via bloglovin? :) kram!

jadå :)

Vad gör du ikväll?

Hehe, som jag då. :D Film och tv:n. :P

fint och enkel header!

sv nejdå :P vad ska du göra imorrn då?

Sv Jag skulle egentligen börjat göra iordning inför renovering här hemma men det blev inte av eftersom ungarna trotsat hela dagen... men imorgon blir det gjort. Plus att jag funderar på att baka nåt gottigt, mina föräldrar kommer nog hit på eftermiddagen för att vara med o kolla på hockey. Följer du slutspelet? :)

Snygg ny header :D

vad fint det blev :)























Follow my on Bloglovin







Trackback