tears come without reason sometimes

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm f/4.0

Väntar på att Christoffer ska komma hem, därefter kan vi se Big Brother och Karatefylla som vi missat. Resten av kvällen kommer bli rätt lugn, har jag chansen att gå och sova tidigt ikväll tänker jag ta den chansen. Är verkligen en trött tjej som behöver sömn. Jag avslutar mitt inlägg med att säga, det är fem dagar kvar till tandställningen är borta. vad är era planer för kvällen?

Kommentarer

ja!! :D

Absolut :D

Vad gör du? :)

fin bild!

fett fin bild!

svar: tack Bea! :D <3

Fin blogg, allt bra?

sv: okej:) jag ska gå ut och gå sedan sova lite;)

kikar tv :D

yes :P

hej fin blogg , kolla gärna min blogg lite då o då komentera gärna då för vill få lite kommentarer såfall skulle du vara super snäll! :)

skönt att plocka bort tandställningen :D

Nu borde du passa på att anmäla dig till rampljuset i min blogg, kommer att visa minst en blogg per dag, om det blir många tar jag fler per dag! instruktioner hittar du på den här länken! :

http://mollysvedin.devote.se/blogs/18041516/rampljuset-foer-alla-i-april.htm#WriteComment

Åhh älskar bilden! :D

Vad gör du? :)

Är också sååå trött! SKa sova tidigt. :)

sv: Den var visst gammal:S hah

Så skönt att du äntligen ska bli av med din tandställning!:D

Plugga vad? :)

svar: hihi :D

ja :D

Planerna för kvällen är inte många, är jättetrött så kommer somna vilken sekund som helst :) haha

sv: haha jo :p

Supersnygg bild på headern!



hjälp mig med vad jag ska blogga om, har precis börjat igen :) och tänkte börja helt på nytt, så nu får du vara med och bestämma, puss!

fiint!



pusss

sv: hiih, aa hehe

Önskar dig en trevlig kväll! :D

sv: på ett cafe :D

<3

sv: Ja det var riktigt gott! Härlig bild :)

kramkram

Fin bild!

Planer för resten av veckan?

Kram

Sv; thankyou :)

Fin bild!!

skönt att få ta bort tandställningen :) mina planer har varit att ligga i soffan och kolla tv.. har följt dem till punkt och pricka :) haha



Sv. varsegod, i min kommentarsruta står det att jag helst inte vill ha endast svarskommentarer. menar inget illa, men håll med om att det är roligare med en kommentar som faktiskt kommenterar det du skrivit? :)

sv: hehe okej :)

är du trött?

Heej! Förlåt för jäääätte sent svar men ja har haft en bloggpaus. Det behövs ibland! Jag hoppas iallafall att du har haft en bra dag! Allt bra?:-)

Ja, verkligen :)

svar: inte alls mycket, vad händer imorgon? :)

kram!

Hihi :D

Hej! Fin blogg, Kolla gärna in min & kommentera så vore det snällt av dig! kram ♥♥

tack :) vad har du gjort idag då?

SV; I helgen åker jag till thailand. :)

Hur är det med dig idag?

kram

Vad kul att du var med i dagens bloggtips! Två bloggar är utsedda och presenterade på bloggen. I samma inlägg är även en ny omgång startad. Imorgon länkas ytterligare två bloggar framför 2000 läsare!



Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-tva-bloggtips-ny-omgang.html#comment

Din blogg är superfin :)

sv: gött att höra ;)



jarå här med (Y)



Krami

Aha :) vilken klass går du i? eller linje? :)

:D

Kolla bb :) Händer ihelg?:)♥

sv: okej :P

KRAM

Åååh vad söt du är!:D

Vilken fin bild :D <3

sv; pluggat, umgåtts med pojkvännen och tittar på big brother :D

vilken fin bild!:)

Dagens blogg är nu avslutad! kolla om du vann, http://giselaaa.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnarna.html



kram! :)

Riktigt fin bild det där!

Godnatt och sov gott :) Kramis!

Tack så jättemycket!

sv: tack!

Hoppas du får en toppen onsdag! :D

Vilken fin bild!



SV: Jadå! Allt bra idag? :)

jättefin bild!

sv: allt bra med dig i dag ? :)

fin bild :) allt bra? <3



btw anmäl dig gärna till veckans blogg där du bara genom att kommentera kan vinna ett helt inlägg om din blogg! http://albaa.se/2012/march/veckans-blogg-2.html#comment (tänk på att du har större chans om du klickar på annonserna i menyn)

fin bild :}

Vackert!

fin bild! :)

Har du haft en fin morgon? :)

Göra idag? :D

sv: Okej, kul ju!



Allt bra annars? :)

Har du fått en bra start på denna onsdag fina du? :)

KRAM

Fin bild! :D



Sv: Förlåt för så himla sent svar! Härligt att höra! :)

Fin vår bild. =D

Var gärna med i dagens blogg! :D

http://wickiis.webblogg.se/2012/march/entry-158555204.html#comment

sv; det är bara bra med mig :D

vad gör du?

kram<3!

Är la vackraa!!

Vad skönt att du snart kommer slippa tandställningen:)

sv: Aaw tack:)

tack :D

Sv:Bra,med mig äre greaat:D

hur länge har du haft tandställning? ;)

vårrr



SV: TAAAACK :D :D



Puss

sv; ska snart äta, planer för kvällen? :D

Ställ gärna en fråga i min frågestund!:)

Cool bild! :)

Lite sjuk!

Vad gör du?

fin bild :)

allt bra med dig? :)

fin blogg sötis!

vilken vacker bild :)

- Inte så mycket! :)

fin bild :)

Fina bilder! :)

Fin bild :)

Riktigt fina bilder på din blogg=)























Follow my on Bloglovin







Trackback