I have to live otherwise, you must understand

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Just nu känner jag för att sova, känner mig helt död efter dagen. Kanske ska se en film och vila en stund, det kan hjälpa. Kvällens planer kommer bestå av att vara hemma med Christiffer, jag tror det kan bli skönt för min del. Vad ska ni hitta på för ikväll?

För övrigt är jag riktigt sugen på att åka utomlands, men det är mina pengar som stoppar mig. Jag tycker inte det är billigt att åka utomlands. Fast det beror mycket på vart man ska åka, när man bokar och om man vill besöka ett speciellt ställe. Ett ställe jag vill åka till är Grekland, något jag drömmer om. Får helt enkelt se hur det blir med resandet. Våran klass ska åka till Island i slutet av det här året. När vi åker är inte helt bestämt ännu, men nästa vecka kommer vi nog boka resan, hur underbart är inte det?

Kommentarer

sv: Sony är skitbra tycker jag, Nikon också på sitt sätt. Men Canon har jag fastnat för, så ska nog uppgradera mig till en sån sen. Är Canon EOS 550D bra? :)

sv: det är bara bra med mig tack :)

hoppas att du får en trevlig helg!!

sv; :D

Riktigt fina bilder!

Kika gärna in på min om du vill :)



ha en fortsatt härlig fredag, kram!

jag skulle inte heller ha haft någonting emot att få åka utomlands!

sv: Yes! :)

Ohhhh så härliga bilder, och jag skulle gärna åka iväg någonstans jag med =D, känns så. Men samtidigt är ju Sverige början till att vara så vacker nu med =D

sv; jo tack allt bra här , allt bra med dig?

sv: :)

sv: haha ne precis ;)

svar; tack :) allt bra? <3

svar; tack så mycket :D

<3

sv, Tack! :D

Grymt fin blogg! Allt bra? :)

Fina bilder! kram

sv: samma här! :D grymt fina bilder du!

Jo då, tack. Själv?

fina!

svar; bra här med :)

sv: Jodå, det är bara bra med mig. Några speciella planer för imorn? :D

sv: Jodå, det är bara bra med mig. Några speciella planer för imorn? :D

sv: Samma här, har ingen aning alls!

Åh fina bilder! var är den fotade?

Vill också utomlands! :)

Svar: :) <3

händer ikv?:D

heeeej, coola foton :D

ja!;D

OMG! Sjukt snygg header! GGillar värkligen att du skriver så intresanta inlägg! Vill läsa meer!



Läs gärna min blogg!



Kraam!

sv: vad roligt, tack så mycket :D

sv; kanske inte dom som är flygrädd :D

tack!

gjort idag?:)

Svar: <3

sv: Härligt! Då kanske det blir den :)

Om du vill och har lust får du jättegärna kolla in på våra "fredagstips" där vi bl.a. tipsar om ett smycke för 19 kr, den bästa iphoneappen, och det bästa online sidan :D ♥

Ha det bäst, puss ♥

Glädjer mig att du tycker det! :)

åh vill också utomlands ..men skulle helst vilja åka på vintern. då åker man ju bort från all kyla och får njuta lite mer:)



men kul att åka till island,vad ska ni göra där? kram!

Hmm, det här året är ett år för resor! känns det som. Jag tycker man ska unna sig resa ibland även om man ör en fattiglapp! för det världen har att ge kommer ingen annan att ge dig, inte ens pengarna man får i sitt lön. Om man vill resa så ska man:)

Svar: Hihi :) Har du några planer inför helgen? :) ♥

fina bilder

åh så fina bilder

Svar: Det e nog samma här :) Ska nog plugga, träna o lite sånt :)Fast det är ju skönt det med! :)

när har du lov? :D

snygga bilder! :D

Sv; varsågod och tack fina du! Kram

okej :D ser på tv :)

Det är inte billigt att åka utomlands.. tyvärr. :/ Men du får spara så att du kommer iväg någonstans.



sv: haha de va kul.

sv: okej men det är ju kul att iallafall åka iväg:) kramkram

fin blogg:)

göru?

sv: Tack till dig också ;)

sv: Det tvivlar jag inte på! :D

om du fick säga, skulle du föredra nikon eller canon som systemkamera? :)

sv: okej, jag får på torsdag :D

inge typ:)

jag vill också utomlands!

okej, funderar på att köpa en :) tycker du det är värt att lägga ner extra pengar på att även kunna använda den till filmning och då ta en lite dyrare? :)

har inge planer sj?:)

sv: aa, förstår:(

sv: åh dit vill jag också åka :D

fin blogg du har! och trevlig helg :)

sv: Aha, jo men jag tycket att jag kände igen det. Då måste det väl vara Torsburgen?



Bilderna är säkert jätte fina! :D



Tack så mycket ;)

Ha en bra helg :D

SV: tack :D

sv: Vad bra att det är rätt billigt!:)

sv: det hade varit riktigt nice :D

okej:)

Svar: :) <3

så fint!

pusss

sv: Jo, men det är riktigt häftigt och fota där speciellt på kvällen när det är solnedgång. Vissa platser kommer man ihåg mer än andra.



Då får jag hålla koll på bloggen så man får se bilderna helt enkelt! :D

sv; haha ja ;)



vad gör du? :)

Tack:D det är Linnea;)

Hihi. Görs? :)

Så fina bilder! Vill också utomlands.. :D

Sv: Tack :D

fina bilder

okej :) för har sökt in till estetiska linjen med inriktning till foto, och media. )

sv: fast det är ju inte såå långt kvar tills det är sommarlov :D

Hejsan! delta gärna i min tävling där du kan vinna valfria varor för 300kr :) tar endast några sekunder!



Kram

åh tack har du fb ??

snygg blogg :)

sv: Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik nu innan jag ska sova, sj ? :)

sv: ja faktiskt :p

sv: Jag också :)

om du vill bli vän där ??

Vilka fina bilder:)

sv: vsg. Allt är bra. Hur äre med dig? :)

Skönt :D sitter i stugan, ska också snart sova :)

Svar: du också Bea! :)

Sv: :)

fina bilder!!!

sv: tack så mycket själv där :)

Sv; förmodligen fota om det blir fint väder! Du då? Kram

coola bilder!

Sv: Så lite så! Tack så mycket :)

Inte för att jag hittar din spotify lista, skulle du kunna länka? :)



Vad hittar du på för något då? Kram

Nja inte så värst, blir att ringa doktorn i morgon, har förmodligen Bihålleinflammation :(



Hoppas du får en fin Lördag!

Kram

sv: <33<3

jo jag mår fint! själv då?

Ja! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback