makes me happy, be with me

Det finns många fina saker nu till våren och sommaren, det som är lite mindre tråkigt är att vi inte har allt på ön. Om vi skulle vilja köpa något på H&M går vi till affären, för att prova och sedan köpa saken. Fast oftast finns inte sakerna i butiken, lite tråkigt!

Som ni kanske vet var jag helt död igår och klarade inte av att vara vaken mycket längre än åtta. Fast när klockan inte var mer än åtta, hade jag ingen lust att sova. Men jag insåg snabbt att jag inte kunde vara vaken längre med dåligt humör och tårar i ögonen. Min kväll blev inte så mycket längre, men nu känner jag mig pigg och glad för dagen. Vad gjorde ni för något roligt igår kväll?

Kommentarer

sv: varse :D gud vilka snygga kläder på bilden!

Inte mkt få se lite!!

Sv: Ja allt är bra med mig, hur är det själv? :)

Kram

älskar vårkläderna detta året :D

sv; det är jättebra!

Bra att du känner dig pigg nu.

Jumpsuiten var fin:)

SV: Vad bra :D

Sv; Joo ;D

sv; hihi :D

fint!

ok tack men det funkar inte på min kamera men ska ju köpa en ny snart. Ska bli superkul:)



kram Frida

okej jag vaknade nyss!:)

jumpsuiten va jättefin!

SV: okej, naee samma här. Tar det som det kommer =)

Du va väldigt söt

Heh, Taack ska du ha. :D

Vad ha du för dig idag? :D

Svar: Japp :D

Va göru? :)

jaa riktigt!:D

Kolla in min bloppis! Kläder och skor från Have2have, Nelly.com osv.

Heej!:) Super snygg blogg! Om du är intresserad av mode, hur man hittar det bästa internshipet och karriär så kan du checka in denna bloggen:



http://yourcoffeebreak.co.uk/



xoxo

sv' va bra! jo det är bra :)



nu är jag tillbaka på bloggen igen, på ny kula! :)

jaa:D

sv' ja verkligen! :)

Hellu, allt bra med dig?

Jag kallas för Monrou & driver Sveriges största blogg om Second hand, retro & vintage.

Kika gärna in! :)

allt bra då?:)

allt bra med dig? :D

sv: ja allt bra med mig! hur är det med dig? :)

allt bra med dig?:D

sv; toppen med mig! :D

vad ska du hitta på imorgon då? :)

Okej ;)

jo det är toppen med mig!:D

Skönt att höra!_D<3

KAN du SNÄLLA RÖSTA PÅ MIG HÄR: http://kandylandy.se/2012/march/vilken-serie-vill-du-ska-vinna.html#comment ?

BARA ATT KOMMENTERA MED "1", snälla, snälla, snälla! Har lagt ned timmar på mitt bidrag! xD

sv; har inte planerat något! :)

SV: det är bara bra här med tack :)

ska du gö nå kul idag?

SV: okej :) ska på burlesk ikväll

sjukt snyggt ju : D

SV: yes! vet du vad burlesk är? :)

SV: yes, i mitt senaste inlägg finns en liten förklaring på vad burlesk är ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback