I wonder how you think when you do this?


Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm

Förlåt för dåligt uppdatering här i bloggen, men jag har inte haft tid eller lust att blogga i helgen. Mina planer för dagen kommer bestå av att plugga så mycket som jag kan, sen ska jag även njuta av solen. En helt vanlig söndag, med mycket plugg.

Som ni kanske vet har jag en Canon kamera, men tänkte att jag skulle låna hem en Nikon för att lära mig den bättre och även fota lite med skolans kamera. Efter en bra dag i skolan kommer jag hem och tänkte börja fota direkt med kameran, men det går inte eftersom det står CHR på skärmen och det betyder att mitt minneskort som jag har till min Canon funkar inte till Nikon.

Hade tänkt fota hela helgen med skolans kameran, men nu gick det inte och jag var inte glad och är inte glad fortfarande. Bara för att skolans kamera inte ville funka, kände jag mig inte fotosugen att fota med mig egen kamera. Min kväll i fredags blev helt okej med god mat och lite alkohol, somnade rätt tidgt men var riktigt trött efter skolans dag.

Under nästan hela min dag igår pluggade jag som en idiot och medan jag inte pluggade var jag rastlös, men hittade på några små saker att göra ändå. Det låter inte så roligt, men jag hade en helt okej dag fast jag var rastlös. Vad har ni haft för er i helgen?

Kommentarer

Fin bild :)

Svar: okej, jo det är bra med oss också. händer i veckan ?=)

SV: det är bara bra här :)

<3

Sv: Det är bara bra, själv? Gillar din design!! Jätte cool :)

<3

Svar: Vi har skola 3 dagar i denna vecka, sen umgås med kompisar och så =)

helt okej :) sj?

sv: bara bra, själv? :)



Ja det förstår jag, jag får typ inte till de..

Sv: det är toppen här :D vad gör du:)?

jo det funkar

Hoppas det går bra med pluggandet!

Hoppas det går bra med allt plugg :)

Tack detsamma! :)

sv; det är bra allt rullar på, sjd? :)

Kram!

okej samma här :)

fin bild :)

Fin bild! :D

så lite så :D

sv: okej, tack så mycket ändå :)

Härlig och bra blogg , har du haft en bra helg ? kram

Härlig och bra blogg , har du haft en bra helg ? kram

Gjort under helgen ? :D

sv; åh, tack så jäteemycket! :D

allt bra med dig idag? :)

Svar: visst är det! =)

Allt bra idag? : )

Yes :)

SV;

Varsågod!

Det är sådär med mig, hur är det själv? :)

Kram

sv: det är bra med mig! :)

vad gör du idag? :D

Trist att det inte fungerade, då tappar man lusten:(

sv: Tack så mycket , snälla du :)

göres?

hur har din helg varit?

haha jo den är bra!:)

SV: Bara har det tråkigt.. :C

jag mår bara fint:) men är sjukt trött för jag har endast sovit 2 timmar inatt!! själv?

Sv: Jag ska iväg på kalas :) har du några planer inför veckan:)?

Fin bild!



- Det är bra med mig! hur är det själv? Ställ gärna några frågor i min frågestund! :)

fin bild :D

Önskar en fin söndagskväll!^^

Hela helgen har jag haft konfa, :)

aaw tack:)<3

sv; okej härlig! :D

sv: Åh tack så mycket!! :) förstår, har själv tyckt så också. Fin bild där! :D



Tråkigt med att minneskortet inte funkade :/

Sv: Vsg! jodå allt är bara bra. :D dd?

sv; jo, med mig också! )

sv: haha kanske det;)

sv: så lite så sötnos :D

Fråga gärna en fråga eller två på min frågestund!:)

kram

http://isabellealberti.se/2012/may/fragestund.html#comment

har du haft en bra helg :)?

Sv; Så lite så! (:

Fin bild!

Önskar dig en finfin söndagskväll!

Planer för kvällen? Vad gör du? :D

Sv: Precis kommit hem från en kompis, vad gör du just nu? :)

Ja de va de verkligen :)

kram

Hehe :)

sv; det är bra, själv? =)

http://nickyfox.blogg.se/?tmp=13193941



säljer massa jeansshorts med nitar! supersnygga! KOLLA!

hej!

vinnarna av ''dagens blogg'' är uppe nu,titta in & kolla om du va en av dom som vann :)



http://vildochgalenn.blogg.se/2012/may/dagens-blogg-vinnarna-2.html#comment

fin bild :D

Hejhej! Brukar du se Pretty little liars? Vet du inte vad det är så kan du alltid kika in på bloggen och fråga, så förklarar jag, men jag tycker att det är världens bästa TV-serie!



Jag har en fanblogg där jag skriver om karaktärerna, skådespelarna och om säsongerna och nya grejer som kommer upp! Så vill du få speakpeaks, så kika in i allafall ;D

Haft en bra helg? :P

Hejhej, vilken fin blogg :) Görs?

SV: ok vad tråkigt! jag hade myskväll med vänner igår. idag har jag bara fixat lite här hemma och tränat. haft en bra dag? några planer för veckan?

sv: Åhh tack, Allt är bara bra med mig! Själv då? :)

typ inget, funderar på att sova snart

sv: Tackar :D

sv: varsågod!! :)

Sjukt fin blogg!

vad gör du?:)

Kolla på min bloppis!

Säljer Hunter, Converse, Lacoste och Fred Perry m.m!



http://biigtime.blogg.se/2012/may/saljes-hunter-gloss-tall.html#comment

sv: det hade jag också :D

sv: Ha en fin vecka:)

Det är bara fint : )

sv; :) hoppas du fått ett bra slut på veckan! :D

Sv: okej :D Jag har tre skoldagar sen ska jag på dop :)

jjust duschat så ligger ba och kollar runt:)

hej, kikar in här på din blogg som vanligt, och denna gången tänkte jag bara fråga om du gör länkbyten. Hade varit jättekul att göra ett eftersom jag stor diggar din blogg!

Haft en bra helg? :)

sv; sorry för lite sent svar. har haft mycket för mig i helgen :)



jo det är bra!



Hoppas du haft en bra helg :)

yey kul med att fota! tänkte göra det så fort lillen är frisk igen. då ska jag ut och fota:D

sv: vad gör du nu?:)

fin bild :)

Fin bild och vad tråkigt att minneskortet inte passade.

haft en bra helg då? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback