Inte min favorit för mig, Ben & Jerry's


Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm

Har vart sugen på Ben & Jerry's väldigt länge och igår fick jag chansen att köpa en, dock fanns det inte så många att välja mellan. Jag gillade inte där här smaken och den var extremt äcklig så att jag fick ge bort den till mina syskon. Kanske ska köpa en som jag gillar nästa gång, istället för att prova en ny. Det blev inte mycket glass för mig, jag som var så sugen. Har ni smakat den?

Idag är det sista dagen den här veckan i skolan sen är lång helg, känns underbart. Dagen kommer bestå av matematik och idrott. Efter skolan ska jag hem till min pojkvän och vara med honom, kanske plugga om jag orkar. vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

sv: härligthärligt! :D

Sv: Ja :D

roligt att du är med , lycka till :)

Sv: Åh tack så mycket!

vad gör du:)

Jag tycker den är asgod men jag gillar ju allt som är udda:P

sv: jo tack det är bra :) sj då? :)

härligt :D



jo min gårdag va bara fin :)

ÅÅH NOMNOMNOM !!



med mig äre superduper! dig med hoppas jag :D?

PÖSS

Kommer inte testa den för alla säger att den är så äcklig :P Vilken är din favorit då?

Har inte smakat någon ben and jerry då jag är laktos :(

Hoppas du får en jätte fin dag! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

SV: Kul att du är med! Allt bra? :)

<3

sv: vad var det som gjorde att den ine var god då? har inte smakat den, så hade vatt kul.

jag älskar med ben&jerrys :D

sv: Tack! :D



Haha , har bara ätit ben & jerry glassen en enda gång :D

gott!!

Hoppas du får en asbra tisdag :)

Jag har smakat den men tyckte inte heller om den, haha :P



För mig är det choklad som gäller :D

sv: Okej, tack så mycket för tipset :)



Har inte smakat den B&J's-smaken, men då vet jag att jag inte ska det haha! Vilken är din favorit-Ben&Jerry's annars? :)

Jag har inte smakat glassen :)

gott med bj! :)

sv: FETT COOLT! Jag var där i sommras det är så fint, <3

Den där var jag nära att testa idag!

Kanske ska låta bli det då haha ;)

var det så äcklig? Jag har hört att den är god, måste nog smaka den jag!



Fin blogg du har! :)

Men oj, melon har jag nog aldrig ens sett!

Paj är änna för räligt!!

den SER god ut iaf! :) hehe men men man kan inte alltid lita på dessa smaker.

jag håller fullkomligt med dig! Den är inte det minsta god... ;)

Jättefin blogg!:)

Allt bra idag?:)

Sv;

Ja det är bra med mig tack:) men jag är lite lack på tv5 för djungelns drottning kommer inte ut på tv:n ;(

Men jag är superglad över långledigheten:D

Gött e det!:)<3

ush den är inte god!

Fin blogg :)























Follow my on Bloglovin







Trackback