mini bloggpaus

Foto/Redigering - Olivia Olsson | Modell - Beatrice Jakobsson (jag) | Bilden är ifrån Olivias blogg.

Min bloggpaus kommer att starta nu & jag är tillbaka på torsdagskväll när jag är hemma. Under tisdagen och torsdagen har jag bara skola, därför är jag upptagen dom två dagarna. Under onsdagen ska jag till Stocholm med några fina personer, vi ska fotografera och shoppa. UNDERBAR KÄNSLA!!

Vill ni ha koll på mig kan ni följa mig på Twitter & Instagram (beattriicee)
Glöm inte bort att jag har paus några dagar, vi hörs på torsdag!!

Kommentarer

sv: tack!

svar: okej, detsamma och ha kul i Stockhilm :D

svar: okej, detsamma och ha kul i Stockholm :D

ha så kul i Stockholm :D

det bästa med min helg var nog att vara med pojkvännen och vädret :D

Söt du är :)

Ha det så jättebra nu:)

Jätte fin bild! :D

Fin bild! :)

Vad ska du göra för kul idag bruden? :)

SV:

Stallet :)

sv: var så lite så :)

Hoppas du får det bra i Stockholm! :D

sv: allt bra? :D

Sv; hihi ja :)

sv: Oki :D

sv: Åh vad nice, är fairly nuts den godaste smaken eller tycker du någon annan? :)

fin bild!:)

tac:)

hur var din gårdag? :)

SV: vad härligt! jag mår bara bra. sj? haft en bra tisdag? ha en härlig miniledighet från bloggen :9

Då får jag önska dig några trevliga dagar borta från bloggen då :)

jättefin bild!<3

hej hej :) riktigt fin blogg du har !

har du haft en bra dag ?

och ha det så kul med dina vänner i stockholm :D

kram

sv: varse :) vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Gud vilken fin bild! :)

sv: hehe :D

Sv: Det var så lite! :)

I know.

lugnt!

sent svar* förlåt!

sv: härlit! jo min helg va fett kul!:)



hur mår du?

<3

yes!

Allt bra? =)

snyggt:)

jag ser på top model. :)

allt bra idag?

sv; Ha det så kul i stockholm! :D

sv; Ha det så kul i stockholm! :D

sv: Hihi:)

önskar dig en bra vecka :D

kram

sv: okej, ska snart sova :)

haft en bra tisdag? :D

snyggt

snyggt

sv: okej ^^

Hörs på torsdag när du är tillbaka! Och ha det så kul här i Stockholm!

Sv: har du några planer för idag? :P

- Förlåt för sent svar, men det är inte så jättebra. Hur är det själv?

Vilken fin bild. Hoppas du har en fin minipaus :D

Fin bild:D

sv: Tack! :D glad jag blir ;)



Hoppas du har det riktigt trevligt i Stockholm :)



Fin bild på dig!! ;)

Sv: Härligt! Jo jag är lite förkyld.. Annars är det bra! :)

Ha det bra under din bloggpaus!

sv: hihi,tusen tack:D

ja mår kanon fint,hur mår du?:D

kramis♥

snyggt

Hejsan! Hade varit jätte snällt om du hjälper mig! Vilken klänning på skolavslutningen? :)

http://eliiinzz.blogg.se/2012/may/hjalp.html#comment

du har blivit utmanad i min blogg! läs senaste inlägget för mer info :) kram

fiin!

kom tbx snart!

hihi tack sötis :*

sv: Jag tycker detsamma:D

vi hörs på torsdag! lägg upp bilder på shoppingen sen! :D

SVAR: okej :D

snart kväll då är du välkommen tillbaka :)

hoppas du får roligt i sthlm:D

Halloj,du har blivit utmanad i 11 frågor!

Vore kul om du länkade ditt inlägg också. :D

http://oliviasphotolife.blogg.se/2012/may/11-questions.html#comment

fin bild! :)



Tack :D

så fin bild!:)



sv: okejokej, härligt:)

är allt bra med dig idag eller?

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback