mys dag på högnivå!!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Dagen började med att jag lämnade in min älskade macbook på service, kan hoppas på att jag inte får vänta alldeles för länge innan den är klar. Efter jag och min bror lämnat in datan åkte vi hem till honom och fikade, vi var även nere på stan och kollade läget. Runt tre tiden tog jag bussen från Visby, mötte upp min pojkvän och vi åkte direkt till Emlia för att fika. Har verkligen haft en riktigt bra dag. Hur har ni själva haft det?

Snart ska jag äta mat och därefter kanske jag ska börja plugga, men jag får se om jag har lust att plugga. Annars skjuter jag fram det tills imorgon, som jag brukar göra. Kommer säker mysa med min favorit ikväll också, vad har ni för planer för kvällen?

Kommentarer

svar: ah samma här, så ska ta en dusch och sen äta lite så kroppen får arbeta :_D

gott :D

sv: det är lugnt :)

med mig är det bara bra, själv då?

sv: absolut, bara vädret kan ta och bli finare så det blir finare bilder :)

Åh så gott!

åååh mums!!! dem choklad är ju FÖR goda!

- Härligt! :)

det är bra med mig också :)

tackar! :D

Mumms vad gott! :D

Åhh så gott :d

Svar: Tack du! :)

- jajjemen :D

Svar: yes :d Gud vad fina ögon du har, verkligen fin färg! :)

SVAR: haha okej :D

sv: Tack :D

Härlig blogg hur är de?

sv: Hihi :D

men å va mysigt då :D

Vilken mumsig bild :)

Varsegod, jo det bra! Vad gör du?

Ärligt talat så tycker jag bäste om just de där kakorna =) jag njuter utav ledigheten, jag är nämligen ledig tills på måndag ^^ så det blir Diablo 3 för hela slanten nu!

haft en bra dag då?

svar: åh tack :D

svar: ja! :)

Vet inte riktigt heller måste jag säga, antagligen inget bara vara hemma eller något?

Tack:)



De kakorna verkar goda!

Veckans blogg är nu igång på min blogg.

Anmäl dig nu! :)

Jag drar vinnaren på Lördag så håll utkik!

Lycka till och ha en bra kväll! :)

Okej, var nyss ute hos kaninen ;D

svar: :D!

Hoppas du får en fin kväll! :)

Vad gör du?

SVAR: aw :D

SV: hihi japp :D

Fin blogg, bloglovin byte? :)

sv: Tack sötis :D

Sv: Åh tack för tipset!! :)

Åh va gott!!

sv; tack detsamma! :)

sv: tack! allt bra? :)

yes:) allt bra med dig idag :D? kramar

sv' tack detsamma! :)

Sv: Tack!! :D

okej :) kollar lite tv hihi

SVAR: Inga speciella planer för tillfället, antagligen träffa en kompis :D

Sv: Jodå! :)

sv: det är toppen :) vad gör du?

yesyes :D

SVAR: Jorå :) Ditt hår är sjukt fint!

sv: lyssnar på musik :) händer senare?

händer sen då? :D

sv: jag ska se djungelns drottning :D har du sett det nån gång?

sv: :D

Mums med kakor :D

Gott!

Önskar fin onsdag! =)

SVAR: jo det ska jag :D

bb ;D ska du se det?

sv: det gör jag med :D vem hejar du på? det är final idag ju!!

svar: :) <3

Sv: Jag ska kolla på Greye's anatomy, dudå? :)

Fin blogg du har! :D

fin blogg! allt bra? :D

SVAR: Yes! :) Vad har du för kamera?

SV: vad härligt! allting är bara bra här med, lite död efter ett träningspass. hur mår du? haft en bra onsdag?

SVAR: Hihi ja, jag vill också ha (A)

Ja justja :) du är hos din pojkvän?

svar: <3

Ja! :)

sv: hehe okej, vilket lag då? :)

sv; vsg! bara bra..:) vgd?

SVAR: Hört att den är jättebra, är den det? :) Använder själv eos 1100D :D

svar: sitter vid kaminen, halvsover och snorar som en gris, du då? :)

SVAR: Åh vad bra :D tänkte köpa den faktiskt, men hade inte råd haha.. så blev en 1100D för 5000 kr istället :) dock har dom sänkt priset på den nu, och det är ju så typiskt att man köper saker när de är dyrast.. haha :/

Ahaa okej ;D

sv; samma här :) får jag bara fråga dig en sak, hjälper du emd jättesmå saker? som min header flyttas när man ska kommentera..vet inte hur man fixar det :O

Sv: Åh va mysigt! :D

svar: tack :)

najs, min ziperall måsgte nog tvättas, kom på det nu när du sa att du sitter i din, haha :)

SVAR: Jag överlever med den jag har, den är jättebra och med rätt objektiv blir det väldigt bra bilder! :)

Fin blogg!

Hur är det? :)

Hej!

Jättefin blogg!

Hoppas du har haft en underbar dag!

Kram

Haft en bra dag? :)

gott med kakor!

Jora :D

sv: haha fight club? :D

gör du nu? :D

svar: hehe okej :D

Super gott:)



Ikväll blir det myspys för hela slanten;)

Blev det något plugg??

SVAR: jarå :D

Skulle va jätte kul om du ville klicka in på min blogg o ställa en fråga i frågestunden ;) som tack får du en länkning för 200+ läsare :)

Kram <3

Sv: Det är toppen! :)

haha det suger när någon beroende framkallande sak som datorn eller mobilen måste lämnas in!

gott!

Sv: Aw, tack! <3

sv: Ska hem till min pojkvän och vänta på att han kommer hem från krogen haha:) sj?

Vad gör du då? :))

Hej!



Våra nya skandal bloggare har bråk på gång!



Missa inte den nya skvallerbloggen om nya skandal bloggare!

Åh, bageriets bästa - de är såå goda <3



Allt bra ikväll?

SV: haha okej vad härligt! hur mår du annars?

sv: vad görs? :D

Vad tycker du om mitt tips på en feet swag outfit på Gina? Kolla bloggen :)

Aw vad glad jag blir :D

Hej! Gillar du chips? :D då tycker jag att du ska kolla in den lilla "tävlingen" på min blogg :) Vilken är din favorit? ;) kram!

Hej, allt bra med dig? :D

SVAR: Får ta och baka lite kakor någon dag :)

sv: jaha okej! ;) men jo det känns så.. men om du har tur kanske det finns en del blommor kvar i alla fall! ;)

ÅH har också chokaldbegär hemma, galet god. :D:D



sv;

Jag mår väl helt okej, själv då? ^^

Sv:

A jag får vänta tills på söndag:(

Kram<3

åh va gott :D

kramis♥

smarrigt :)

Inget här heller faktiskt :) Förlåt för sent svar ^^

Snygg blogg! Åh, älskar domdär kakorna haha ;) kram!

hoppas du får en bra långhelg! :)

kram

sv: ja samma här. har firat mami :D ååh mums!

Sv: gott med chokladkakor :)

Mums! Nu har jag lust att gå o köpa sådana kakor:) fin blogg har du

SVAR: Haha men de tar alltid slut så fort :O

Sv; okejokej, ligger i soffan, svarar på kommentarer och tittar på tv :) hur mår du?

hehe inget alls :P fixar med bloggen :P

Tack du! :)

Sv JOdå allt är okej här :) Vad ska du göra imorgon, torsdag, nåt skoj? Vad har du för planer för helgen?

sv: har du sett senaste ( och sista :'( ) avsnittet än? :)

sv: nej jag bara undra :) obs, man blir jättestressad av att kolla på det.. :p

hihi :D är du också långledig nu? :)

Hihi ja :d gör ud nu?

sv: haha ja :) smart där!

Gott med kakor :)



Vad skulle du vilja se mer av i min blogg?

Kram

Okej :) är du trött?

Skönt! några planer vad du ska göra då? :D

aha oj :O utan att sova på dagen? xD

Sv; kul och höra, Jora det är väll bra :)

Sv Förutom att jag ska möblera om så har jag inte en aning. Lekparken kanske om jag mår bättre, vet inte som sagt :P Musiktips, har du det kanske? Jag lider inspirationsbrist eller vad man säger:D

svar: hehe :D

Oj :P jag hade slockat för länge sen (på dagen alltså)

svar: Bea pea :) <3

men det är ju bra ändå :)

:D:D:D

sv: tack! :D

Vad skoj! jag vet inte än faktiskt ^^

svar: jupp jupp ^^

Gott! :D

Sv ah okej, fick tips om urban cone nu. Underbar musik, verkligen :)

sv: Tack så mycket :D

Mm :D

sv: tackar! :))



och jag har smakat kakorna till vänster, riktigt goda! :) men hur var de andra? ;)

sv: Okej :) Ska du göra något roligt under långhelgen då? :)

sv: Tack!

Önskar dig en superbra torsdag! :D

sv tackar!

mums de är för goda!!!:D

Tack så mycket söta du! ^^

Vad händer imorgon?

kram

sv: Okej ^^

Åh, kanske världens godaste kakor!

Anmäl dig till veckans blogg som lottas ut på lördag.

Direktlänk: http://emiliaidaa.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-utlottad-ny-omgang.html#comment

kramar

Sjukt goda kakor!

Hej alla fina! Jag skulle uppskatta så otroligt mycket om ni ville nominera mig till Blog Award 2012! Detta är en dröm jag har just nu och jag behöver lite hjälp från er för att kunna uppfylla den! Det tar bara en minut att fylla i och skicka in. Och till er som hjälper mig med detta så ger jag en bloglänkning i min blogg! Tack i förhand!



http://onlybeautiful.blogg.se/2012/may/dags-att-nominera-till-blog-awards-2012.html

Gott gott gott!

Dem där ser sjukt goda ut.























Follow my on Bloglovin







Trackback