Fashion Shootin' School by Samsung

Den 24 eller 25 november kommer jag att hänga på ATTITUDE-STHLM, nordens största mässa för mode och skönhet dit trendsättare, designers och branschfolk från hela världen kommer att komma för att visa upp det senaste inom mode, skönhet och kommande trender.
 
Kommer få chansen att vara med i Fashion Shootin' School vilket jag verkligen längtar till. Fotoskolan hålls av en av Sveriges mest erfarna modefotografer, Jörgen Brennicke. Han har jobbat med kunder som H&M, Elle, Weekday, Absolut och många andra. Den här dagen kommer bli lärorik. Vi kanske ses på mässan? Har du ingen biljett och vill vara med i Fashion Shootin' School? Gå in HÄR och läs mer.

Kommentarer

sv: ja har en himla träningsvärk men annars är de bra (:

sv: det är riktigt bra, dudå?

TÄVLING: Hitta skillnaden mellan två bilder och vinn länk i bloggen!

http://browneyedbitch.blogg.se/2012/november/tavling-finn-ett-fel.html#comment

Gjorde du något kul då?

sv: jodå bara bra :)
händer i veckan?

Oh vad tråkigt hoppas du blir bättre krya på dig :) <3 Jag mår helt okeej

Allt bra med dig? :)

haha blev också inbjuden till det där :)

sv: okej skönt! jo det är super!:)

svar: :) Har du haft en bra dag hittills då?

hehe tack :D

Sugen på ett bloglovin byte? :) Säg isåfall till när du lagt till mig + vilket nummer du fick så gör jag detsamma så fort jag ser kommentaren! Kram

det är så synd att det inte är nästa helg för då är jag i sthlm!

*svar:* Varsågod :)
Va göru?

SV: Åh tack snälla!

hej sötis, allt bra? :)

hoppas du har haft en bra dag sötnos! Hinner inte läsa några bloggar i kväll men ville i alla fall säga hej. ;-)

ja :D

ÅH MEN SHIT VAD KUUL! skulle gärna oxå vilja, men råkar fylla år den 23, och råkar fylla 18.... så kanke inte känns så passande haha!

Gu vad roligt, jag är inte alls så där jätteavundsjuk på dig! :D

sv: Tack så mycket!
Skönt att ni kan umgås iaf, hoppas de leder till något bra som ni båda trivs med. Du får ta och krya på dig ordentligt!

Vad roligt!

vilken rolig mässa!

Allt bra? :D
kram!

Tack! :)

hade tur att mamma gjorde de 10 imorse när dom öppna folk köade haha :D

Slappade typ bara, var förra veckan seg då, precis efter lovet?

SV: De är bra här med, :)
planer för dagen?

Åh vad kul :D

sv: ja, nu går det bättre :)

Delta gärna i min tävling där du har chansen att vinna valfritt smycke från glitterboxen.se (suuuuuper enkla regler!!) :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-valfritt-smycke-2.html#comment

sv: nepp det ska jag ej :)

Åh vad roligt att du ska få gå på det. Är det hela er klass som ska dit eller?

sv: Nej jag förstår att det är tufft. Skickar massa tankar till dig<3

åh vad kul! :)

Stilig!

:) hur mår du? :)

Allt bra med dig finis? :D

sv: jorå det är helt okej :)

fin blogg!

*svar:* Har nyss kollat på halv åtta hos mig :)

ha en fin kväll
kram























Follow my on Bloglovin







Trackback