Studie och yrkesmässan är lärorik.

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Mina två dagar på studie och yrkesmässan har vart perfekta. Nästa år kommer jag inte få stå där och försöka få elever till våran skola. Men en sak är säkert jag ska åka dit och kolla för det finns nästan inget roligare än den mässan. Jag tycker att mässan är lärorik.
 
Idag blev det 30 minuter skola och därefter passade jag på att ta en fika med min vän Humlan. Kom just hem och nu tänkte jag börja plugga körkort. Måste verkligen skaffa mig det där körkortet, behöver det nu. Har inte speciellt mycket kvar heller. Vad hitta ni på för mysigt?

Kommentarer

Låter inte helt fel, mässor är alltid intressant att gå på! :)

Hoppas du får en bra dag :D

- hihi, ja :) fin bild :)

sv. Så lite så. :) Tack. :)

åh va gott det såg ut! btw, kika gärna in på min frågestund och fråga ngt http://kitchies.blogg.se/2012/october/fragestund.html#comment kram :)

Har du inte höstlov?

sv: Precis :) Det förstår jag!

sv: det är bara bra :)

Nam ♥

Aha, hade du ett bra lov då? Gjorde du något kul?

härlig bild :)

Mmm, det på bildet så jammen godt ut! :-)

:)

sv. :)

svar: :D Vad gör du då?

Ser gott ut på bilden!

åh va gott!
sv: allt bra då?:)

Hur mårdu?:)

åh va gott :D

Hihi, ok...
aww, tackar! :D

mmm, ser mumsigt ut!
allt väl?

sv: Jaså, men varför har ni gjort slut:(

sv: det är bra :D

Gott!

Svar: det är super, själv? :)

Åh så gott det ser ut! Saffran? ;-)

Hur är det med dig nu fina du? Okej? :)

jo det är bra
såg gott ut de där
kraaams

Gud va gott det ser ut! :D

sv: härligt! jag också :D

oj, det där såg gott ut!
sv; okejdå, jag få se vad som händer :)

Mums med fika :)
Skulle också behöva ta det där körkortet men jag skjuter upp det hela tiden :p

Ser gott ur, ja det är alltid bra att ha et körkort, om man skulle behöva det. =D ha en bra dag.

Mmmm, vad got.. :)

Gott det ser ut! Mysig dag låter det som! Alltid kul å titta på utställnignar! Ha en fin Halloweeen nu! Hälsnignar från king å mig

händer idag sötis?:D

Mumsigt :>

Fin blogg du har :) <3 Allt bra ?

sv: okej, igår var jag med mina kompisar och sov hos anna :) hoppas du får en fin helg sötnos!

Mysigt med fika! :)

Mässor är ofta intressanta! :)

Svar: Ja det är härligt med lov! :)

Sv: Jaha, vad pluggade du på för något?? :) och idag har jag också pluggat som en galning, har faktiskt suttit tills nu så nu som först ska jag få komma hem :)

fin blogg!

har du haft en bra fredag?

Hej finis!
Jag har bytt blogg!
Hoppas du har en trevlig fredag!
Kramisar elsa! :)
http://www.nattstad.se/elsaedvardsson

mysigt det ser ut! :D

ser riktigt gott ut!

Hej idag tills på fredag kommer jag länka alla som skriver att dom på är med på min blogg läs mer om det här: Ssofian.blogg.se du hittar inlägget där rubriken är länkar..

Hoppas det var okej att jag tipsade.

Ser riktigt gott ut :)

Vad har du för planer i helgen?
Kram

Mysig bild :)

- Varse :) Allt bra med dig ? :)

mumsigt med fika! :)

åh är det saffranspannkaka? så gott:D

Sv: Det är bara bra! :) Hoppas du haft en bra helg och en fin måndag! :)

Det där såg mycket gott ut! :)

SVAR: Jo, allt är bra med oss! Hur är det med dig?

Vilken fin blogg du har, den ska verkligen börja läsas! har du blogglovin, så vi kan göra ett byte?

sv: Är du okej då?<3 Tänker på dig!

men eller hur :)

sa de nog förut men det där ser ju inte helt fel ut det heller :P

sv: Tack snälla! :D
ställ gärna någon eller några frågor i min frågestund :D kram

oh vad gott! :o

Så fin bild och hjälp vad gott det ser ut!

vad mysigt det ser ut!

vad va det för nånting du fikade? :)

- allt bra då? ♡























Follow my on Bloglovin







Trackback