Höstens fina färger.

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4

Kommentarer

ja :D

bara bra med mig med. :) trött dock efter att ha sovit lite för länge... :P

sv: okej skönt!
jag har varit med kompisar, kollat film och fest :)

Tack raring, din foton också:)

Grymt fina bilder!
Sv: Jo är ledig och allt så det kan väl inte bli bättre haha;) Själv?

Hej, du har nog en stor chans i våran fototävling om du är med! Superfina bilder!

http://years.blogg.se/2012/september/fototavling.html#comment

sv: Jo det är bra, hur är det själv? :)

Så nydelige :) Høsten har utrolig fine farger ja!

Fina bilder!

Åh vilka fina bilder :)

såå vackra bilder!

Fina färger! Höst i sverige <3

Sv; ja! :) fina bilder!

älskar färgerna !

sv: allt bra idag ? :D

Så fine bilder :D

Fina bilder!

läckra färger : D

sv: hihi,aw tack :D
kramis♥

Det är bra :) vad gör du idag?

svar: varse :)
kram

Hösten är allt fin, lite för kylig och blåsig dock..

sv: Tack så mycket :)

sv: det är bara bra med mig, dusj? :)

fina bilder!

Fint

¨SV: Åh! Tack så mycket, jag blev som sagt kär i skorna! :D Har du köpt några höstskor än? <3

Jättefina bilder :)

Fina bilder!

sv: Det är bara bra med mig, dusjälv?
Kram

Men åh vad roligt! Jag hoppas verkligen att du lyckas himla himla bra! :D

sv: Bra att det är bra med dig :)

Åhh fina bilder! :)

SV: Bare hyggelig!

Nydelige bilder, virkelig snygga ;-D

Håper du får en fin dag, btw lovely blog <3

- Sofia

fina bilder!

Hihi väntar på att project runway sverige ska komma upp på tv3 play! sjävl då? :)

tack! dina var bra färgglada! :)

Riktigt fina bilder :)

Jag startade nyss Veckans blogg på min blogg, om du vill vara med så är det bara att anmäla sig.
Jag drar 3 vinnare på Lördag/Söndag.
Lycka till!

Sv: Jaha, men om du vill så behöver du ju inte välja en viss sak. Su kan tävla om ett presentkort och om du vinner bestämmer du dig då! :)

sv: allt är hur bra som helst med mig! självdå?:D
kram

svar: tack så mycket! och detsamma, älskar färgerna! :)

Så vackra färger!

Vilka fina bilder :)

Super fina bilder Beatrice! :D

Hösten har underbara färger, så fina bilder!

Fina bilder ! :)

- Jag gör inte speciellt mycket, själver ? :)

Tjusigt! Det är bland det bästa med hösten - färgerna. Kram!

Jag har startat upp veckans blogg och du får jätte gärna lämna en liten kommentar om du vill vara med och delta! :) direktlänk: www.nattstad.se/JosefinLillakas?id=4280656

Super fin bild!!

Kolla gärna in min blogg där jag just nu har ett pepptalk riktat till osäkra tonåringar. Känner du dig träffad? CHECK IT OUT!

Kramar :)

Man måste ju se till att rätt bild vinner ;)
Även om det fanns många värdiga vinnare.
Och det är väl helt okej med mig. Var sjuk i helgen, men nu är jag nog på bättringsvägen! Hur är det själv?

Hoppas du sover gott vännen!

ser tv, allt bra?

sv: tusen tack :D
krmais♥

vackert

sv: Tack detsamma! :D
Hade du en bra helg? :)

Fina bilder! :)

gud vilka fina bilder! vad duktig du är :)

fina bilder! Så mysigt med höst :)

sv: så lite så :)

tack fina du:D

Sv: Tack! Hoppas du haft en bra dag! :)

fina bilder! :)
sv; okej, inte det :)

Nydelige bilder :)

sv: Vad bra! :)

nice pics!!

Sv: Ja du det var det verkligen:)

ååh, älskar bilderna! Vad duktig du är! ♥

fina bilder .D

vackert!

jag mår bara bra. hur mår du?

SV: Åh tack desamma :D

jätte fin blogg! kolla gärna in på vårann :) kram

Checka in min blogg och smäll gärna in en kommentar! Jag uppdaterar dagligen med nya fina bilder! min blogg är värd en extra look ;)
tack på förhand!

sv: Absolut det har du helt rätt i :)

allt bra idag? :)

Grymt fina bilder! Så himla härliga :D

Tjusigt!

Åh, nydeligee!

Allt är bara bra! Med dig också? :)

man kan verkligen hitta inspiration i höstens färger :)

Nydelige bilder!

sv: hihi ja :D

Ja, det var ingenting. Du tar ju så himla fina foton! Har det typ alltid funnits lite sådär eller har du "tränat" dig upp till så fina foton? :)

Tack så mycket! Hoppas du haft en toppen dag :)

Sv: skönt att höra! samma här :)
haft en bra dag?

sv: tack :D

sv: så lite så! :D

vad kollar du på :) ?

ja :D

Så härliga bilder du har!! Fin blogg, har du stort fotointresse? kram :D

svar: men tack detsamma! :)

Så bra :)

Jättefina bilder :)

Hoppas du sover gott och får en fiin torsdag:)

det är bra, vad gör du?

Jätte fina bilder! :)

Så herlige bilder :) Utrolig fine!

åhåå fina höst!

hahaha jodu! eller jag tror västervik ligger rakt över från toppen av gotland om jag inte minns fel? haha ;)

Jätte fina bilder! :)

- Allt bra med dej då? :D

Grymt fina bilder :D

kramis

Fina bilder :D

Superfina bilder!! :)

Fina bilder!

Så härliga bilder! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback