Födelsedagspresenter och shopping


Dom här sakerna fick jag i söndags när jag fyllde 19 år. Underbart att få mera foto saker & en drömfångare som jag önskat mig i år.

Tack så mycket för dom här presenterna som är ifrån världens bästa pojkvän och världens finaste vän. Tack för mobilskalet som är ifrån idiwa.se
Blusen köpte jag i stockholm på Ginatricot och byxorna köpte jag på H&M här hemma på ön.
Ringen köpte jag på ur & penn (stockholm) Klockan är ifrån Guldfynd (Gotland) navelpiercingarna kommer från piercing.nu
Tack för dom här fina skedarna och för alla sex glas. Även tack för pengarna som jag fick. Väntar även på flera presenter.

Kommentarer

sv: åh tack! :)

:D
ha en bra helg
kram

sv; okej! fin klocka :D

jo det är väl ok...nu har jag säkert missat massa bilder från island va? :( Måste bläddra ner och kolla. :P

Vilka fina presenter! :)

åh va mysiga saker! varför fick du skedar och glas haha? :)

- det är inte min garderob haha, skrev på bilden under att den var lånad :D Men hade ju inte alls suttit fel om de va min ;)

sv: tack!
fina saker:D

Yes :D

Mycket fina grejer, och kul med nya fotogrejer :)

SV: Tacktack :D

Fin blogg! Kolla gärna in min och lämna en kommentar!

härligt att ha fyllt år :D längtar till min födelsedag ;)

Hej, har en tävling på dagens blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med!

kram /therese

SV;¨åh tack så mycket! Vad gullig du är :)

Finns de vanliga affärer på gotland? Hahah typ köpcenter? :P
Sv; ja det kan ju bli lite svårt kanske :P
Okej - ja absolut :)

Fina presenter du fått :D

Sv: Var såååååå god! ;D haha! ;)

tack så mycket! :)

sv, aha okej :) har ni några bra klädaffärer då? :)

- de gör man lätt =)
haha ja precis så är de ju ;d

Allt bra? :)

svar: Tack så mycket!

Vad fina saker, skulle också vilja ha en drömfångare! Så fint :D

Hej sötnos :) har du fått en bra start på dagen?? många kramar

ps. kika gärna in på min fan sida; http://www.facebook.com/pages/Elsa-edvardsson/314953281877567

sv; hihi :)

sv: okej najs, jag ska bara chilla ikväll :P

sv: varsegod :)

hejsan! nu har vi dagens blogg på våran blogg :)
var gärna med!

sv. Härligt. :)

fin blogg du har :D

sv; sista mars :D
så typ april ;) fast mars men ah ;)

Mycket fint :)

nu ska jag ta och sova i alla fall. :) nattis söt!

Ställ gärna en fråga i våran frågestund :) http://sqwazy.blogg.se/2012/september/fragestund.html#comment

Hur har du haft det i helgen då fina du? :)

sv: visst är de :)

sv; jajjemen! :) vad händer i veckan då? nåt kul? :)

fin klockan är:D

sv: så lite så! :D

vad gör du? :D

sv; jaha oj, haha! missade det totalt :D

Så fina saker du fått! :D

SV: så lite så :D
Tack så jättemycket!! :)

sv: tack!

mycket fint :)

Hoppas du får en fortsatt fin måndagskväll :)

sv: okej samma, och så har jag pluggat och färgat håret :)

sv; okej, det är ju bra det! :) blir skola för mig med. och träningar och förmodligen vara med min pojkvän :D

vad gör du? :D

Åh så fina saker!

kul med fototävling synd bara att alla mina bilder är dåliga :(

ååh en drömfångare! vill oxå ha!

amen gu så härligt hörrö :D med mig äre oxå kanoners! lite trött oså bara..
i skolan, tjaa, det går väl bra eller vad menaru :)?
PUSS

Sv okej men de är väl de 'viktigaste' :). Händer idag då? :)

Fina presenter, roligt att du fick så mycket av det du önskade dig.
Grattis i efterskott.
Kram

Snygga jeans och drömfångaren är underbar!

sv; ja verkligen! :) vad händer i veckan då?

sv; okej, jag ska väl träna och plugga :)

allt bra? :)

Ser många bra saker där:)

Härligt, jo bra! Görs? :D

Tack!

sv hihi okej, samma här :) Hände något kul där då?

sv; de är bra :)

Hej sötan :)
Är allt bra med dig? :)

Kram.

Vilken fin klocka!

åh vad fina saker :D

Tack så mycket :) Fina saker

Kom med i en foto-tävling. Skulle du vilja lägga en röst på min bild. Nummer 3 är jag! :D

http://michanscorner.blogg.se/2012/september/finalisterna.html#comment

Säg att du har röstat om du gör det. Så lilla jag kan tacka dig sen :) KRAM

åh vad mycket fint :D

Vart är fototidningarna ifrån? :)

så mycket fint:)

Kjempe fine ting!























Follow my on Bloglovin







Trackback