Fototävling - dags att rösta!

1. Sofia - tsvphoto.blogspot.se
2. Julia - juliafotografi.blogspot.se
6. Camilla - querer.blogg.no
 
Nu har jag valt ut 10 finalister & det är alltid lika svårt. Ni hade alla fina bidrag, men tyvärr kan jag inte ta med alla. Ni som är med & tävlar ni får välja själva om ni vill samla ihop era röster på eget sätt. (annars röstar mina besökare/läsare) Mer tävlingar och chanser kommer snaaart!

REGLER FÖR ATT RÖSTA:
- Du får bara rösta en gång.
- Du får rösta på ditt eget bidrag.
- Skriv det nummer som står under bilden på den du vill rösta på.
- Har man inte en blogg adress måste man ha en epost adress.

Röstningen avslutas: 7 Oktober kl. 15:00.

Kommentarer

Gillar första bilden verkligen så den röstar jag på:)

Åh vad roligt, får tacka som får chansen att vara med som en av finalisterna! :)

Det var många riktigt fina bilder!
Men jag röstar på 4:an ^^

sv: Vad bra!

Jag röstar på nr 10! :D

Jag röstar på nummer 5 :)

Da stemmer jeg på meg selv, bilde 5! :D

Synd, att man inte kom med. Jag röstar på bild nr. 6 :)

Röstar inte på någon.. Haha Jo om den fösta som frågar så gör jag det.. :) Fina bidrag!!

Jag röstar på nummer 8 :)
kram!

10! sjukt fin bild!

åh vad kul att jag kom med, men riktigt hård konkurrens måste jag säga!
jag vill iaf rösta på mig själv, nr 3!:-)

sv: Ja nu är det dock lite sent haha. Men gud vad svårt att välja.. Jag tycker nog trean :)

6 - camilla

Jeg gir min stemme til bilde nummer 5 :)

9. Laura :)

vet du vart den ärifrån?

6 :)

sv: yes yes :P

nummer 6

Röstar på nr 8, såå fin var den!

sv: Tackar :D

10! :)

jag röstar på bidrag 10 :)

Röstar på bidraget 8. Felicia - www.feliciafoto.blogg.se

Åh vad kul att jag kom till final! Jag röstar på mig själv då, nr 9 ;)
kram!

nummer 6 :)

3:an var superfin så röstar på den :)

Vem har jag då skrivit med??

HON som var på sjukhus och ja, jag har två bloggar. Hon som har gjort din design?????????

Jag röstar på Nr.9!

Röstar på 8

Jag vill rösta på bild nummer 6, drömfångaren! Vilken underbar bild!! :D

Bidrag 6 älskar jag! =)

Jag röstar på nr 8 :)

fin blogg :) allt bra?

Nummer 9 :D

var gärna med i min fototävling! :)

http://years.blogg.se/2012/september/fototavling.html#comment

åh så kul, jag röstar på min egna bild, nummer 7 :)

Röstar på nr 10. Fina ögon!!!

jag röstar på nr 7 :)

Jag röstar på nummer 7! :D

röstar på viktoria! bild 10

4

röstar på linnea! 7!

Nummer 9 är grym! Min röst är till Laura!

Fin fina bilder!

jag röstar på nummer 3 ! :D

Nummer 5!

Stemmer på nr. 5

5 ! :-)

Jeg stemmer på nummer 5, Marita

Nummer 5 :-D

nr 7 röstar jag på :D

5 :)

9

Nr 5 :D

stemmer på nr.5

5!

nr 3 :)

åg, fina bilder! :O Vette fan vad jag ska rösta på.. ^^

Bilde nr 5 :)

5 :)

nr 5 :)

Jag röstar på nr 3!

Jag röstar på 6:an :)

jodå1 Dina foton är så himla fina! Vill du hålla på med foton och så när du blir äldre, som yrke alltså? :)

Bilde nr. 5! Kommentere tilbake?♥

nr.5 :-)

Jag röstar på nr 3!

bilde nr 5! ;-)

Nr. 5

Marihøner <3

5-marita

1 , alla var fina! :)

Jag vill rösta på bidrag nummer 10! :)

Jeg stemmer på nr. 5 :)

Sv: skönt att höra! jo samma här :)

Nr.3, alle var veldig fine da :)

sv*. haft en bra dag?`:)

Jag röstar på nummer 3 :)

nr 5 :)

lugnt vännen!

Nr. 2:)

Nr.5!

Haft en bra helg? :)

Röstar på nr. 6!

sv: tack det är bra med mig, sj då fina du? :)

Sv: Det är bra med mig :)
Hur är det med dig?

nummer 5.

nr 5, MARITA :D

Nr. 5

Hoppas du får en fin vecka nu:)

tjena allt bra?

Jag kollar på tv, allt bra?

nr10

Oj verkar inte ha en stor chans haha ;) röstar på mig själv nr 8 då haha

sv: japp allt är bara bra! du ?

Jag röstar på nummer 3 :)

Jag röstar på nr 5 :)

nr 7! :)

jag röstar på numer 8 :)

Jeg likte veldig godt bilde nr 5, så jeg stemmer på det :)

Jeg gir min stemme til bilde nummer 5 :-)

Nummer 7 - Linnéa! Superfin bild!

Röstar på nummer 3

Hej jätte fin blogg du har! :)
Jag röstar på nummer 3 :D

Bild nr 9 lugnt! :)

Bilde nr. 5 Marita

Jeg stemmer på nr5 tror jeg. Kjempefine bidrag! :)

nr 3 heltklart!!!

Vilken fin blogg du har !!

nr 6

Jag röstar på nr.3 Felicia

Nummer 3 ! :D

nummer 7 :D

Rööööstar på 9an :D

nr. 3 Felicia! :D

Nummer 3 väldigt fin ;)

Bilder nr. 5! Marita sitt bilde:)

nummer 5 :)

Nr 5!

Bild nr 8!

Jag röstar på Felicia Andreasson nr 8! :D

BILD NUMMER 8 !

jag röstar på bild nummer 8! :)

Jeg stemmer på bilde nr.5 ! :)

nr 8 :D

nr 8

bilde nummer 5 :)

Jag röstar på nr 8 :D

Nr 6!

nr 8! :)

Nr.5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr. 5!

Bilde nr. 5

nummer 5 :)))

Nr 8, Felicia! :D

Jag röstar på nummer 3. Felicia :)

Jag röstar på nummer 9. :)

röstar på nr,8

jag röstar på nr 9

Nr 3 var fin :) så jag röstar på den!!

Jättefina bidrag till tävlingen. Röstar på nr 8

Bild nr 9

Syns 8 er best!!

Bild #10 :)

Nr 10 :)

Nr. 10 :)

Jag röstar på nr:10 :D

Hej, röstar på bild nr. 10 :)

Jag röstar på bild nummer 10! :)

Bild nr 10 :D

Jag röstar på nr 10! :D

nr 10 :)

Jag röstar på bild nr8 :-D

Bild nr 10!!!! :)

nr 3

Jag röstar på bild nummer 8

Nr. 5, Marita! :D

Röstar på nummer 8!

nummer 5 :)

Röstar på nummer tio!!

jag röstar på 4:an :P

Nr 10 :D med de fina ögonen :D

Nummer 5! :)

Röstar på bild nr.... 8!!! ;D

Jag röstar på nr 8 :-)

Nummer 10! :)

Nummer 10 skulle jag vilja rösta på! :)

5! Alle var utrolig fine!

jag röster på nr 10! Svårt val!!

Jag röstar på nr 3

Superfin blogg!
Röstar på nummer 3 ^^ Kram! ^^

Så svart! Vad många fina bilder! Jag röstar i alla fall på nr 5 :)

Får nog hjälpa mig själv på traven och rösta på mig själv (1) haha. Riktigt grym konkurrens ;)

Jag vill rösta på bild nr. 1 :)

Röstar på nummer 3 :)

Nummer 3! :)

Röstar på nummer 1

jag röstar på nummer 3!:)

Felicia nummer 3 :)

Nr 5, Marita!

Jag röstar på nr.5!!

Nummer 3! :)

Jag röstar på nr 10 =)

Jag röstar på nummer 3. Felicia. <3

Nr 3 :)

Nr 3 :)

Röstar på 3. Felicia - feliciaknutsson.webblogg.se

Nummer tre! :)

bild nr 3 :)!

nummer tre!

nummer 3! :D

Jag röstar på nummer 3 :)

Jag röstar på bild nummer 3! :)

Jag röstar på bild nummer 3 :D

Så många fina bidrag i tävlingen! Jag röstar på nr 3.

Nummer 3

jag röstar på nummer 9 :)

nr 1 :D

Nr 8

Röstar på Felicia bild nr 3 :)

I vore nr 10! :)

röstar helt klart på nr 7 !!

bilde nummer.5 :-D

Nr 3 :)

Nummer 5! : )

Bilder nr.5 :)!

jeg stemmer på bilde fem :))

Jeg stemmer på bilde nr 5 :)!

fotomaritas! ;)

Nr.5

Stemmer på nummer 5!

Nummer 5 :)

Min stemme går til bilde nr 5! :D

Ojsann jeg hviste ikke at vi trenge epost adresse til å sende inn stemmen så gjør det bare igjen for sikkerhets skyld!

Min stemme går til bilde 5! :D

Bilde nr 5 :)

nr. 5

Nummer 5 :)

5 ♥

nr 5 :-)

Nr 5 :)

Bilde nr.5!:D

5 :)

Så fin bilden med den lilla flickan är!























Follow my on Bloglovin







Trackback