outfit bilder på Alexandra Sahlen.

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Modell - Alexandra Sahlen | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Mina senaste dagarna har bestått av UF-företag, eftersom jag är helt själv i mitt företag så måste jag jobba lite extra. Men jag tycker det är skönt och lärorik, fast det kanske inte är världens lättaste ibland. Igår fick jag även tid för att plåta Alexandra Sahlen, här kan ni se två av alla outfit bilderna. Idag har jag hunnit med invetering på jobbet, så min dag började redan klockan 03:15. Kvällen/dagen är ännu oplanerad.

Kommentarer

sv. Skönt. :) Min fredag försvann fort, så jag hann inte med fredagsmys i soffan.

nice pics!

sv: Tusen tack! :)

sv; detsamma du! =)

Hej, verkligen superbra blogg och snygga bilder!!

Jätte fina bilder!! :-)

Jättefina bilder!
Sv: Tack!

Tack du :)

Ja.. du vet :) Hon som låg henne å de där.. Har två bloggar,.. :D

sv; aa det e najs att bara chilla :P

sv: aw tack :) fina bilder.
jorå de är bra med mig också!

Yes :)

Vad duktigt, kämpa på! :)

sv: Tack detsamma!

åh vill ha koftan/jackan!!!!!

Sv: Åh tack dsm :)

sv: tack detsamma1 :D

Fin outfitt! :)

Åh vad fina bilder :)

Åh, du tar så himla fina foton! Avis..:)

Snygga!

Jättefina bilder! :) Och fina kläder hade hon :D
Får nog ta mig till dig och bli lite fotad ;D
sv vad tråkigt :(

hejsan snygging! :D

Samma här, allt bra?

Du är la för go du:)

tack dte är fint här också, själv?
jag ska snart sova börjar bli seg kraaam

sv: okej, krya på dig sötnos! :)
kram

Hej allt bra? :D

Fina kläder
kram

Jag har nyss skaffat en ny blogg och det skulle vara kul om du tittade in den och kommenterade jag skulle blivit jättelycklig då :)

Bloglovinbyte? :)

rikigt snygga bilder:D

SV: Aa! :)

Sv; Härligt! jodå det är super! :D

bara en fråga.. när man trycker på "svara" i sin egen blogg.se startsida, skickas svaret till dig eller syns bara svaret på min blogg? Måste man gå in på bloggarna för att svara på kommentarer? :)

sv: så lite så :)

{med tanke på inlägget över, fyyy vad svååårt! riktigt bra bidrga!}

sv jaa lätt :D händer något roligt den här söndagen då? :)

Det är bra :)

Gör du idag?

Snygg stil!

sv: varsågod! :D

Oj, då fick du börja jobba riktigt tidigt, usch.

SV: Det är bara bra själv? :)

Sv; okejj tack för svar! :D

Samma här, vad gör du?

sv japp verkligen! Riktigt bra foton :) Men jag gillar verkligen drömfångare så den var en av favoriterna :)
ha en fin kväll!

Fina bilder :)

sv: toppen, själv då? :)

sv: härligt!
gjort i helgen? :D

Sv ja! :)
Vad händer i veckan då? :)

Sv, ah det gjorde jag! :9

sv; lugnt! =)

funderar fortfarande på vem jag ska rösta på...
allt bra med dig idag annars? :)

gjort :D

fina bilder!

Så fint!

Snyggt, älskar tröjan / jackan! ♥























Follow my on Bloglovin







Trackback