NOVEMBER LIGHTS, HÖSTENS FETASTE FEST!

 
 
 
 
Stockholm levererade och gungade rätt rejällt i lördags då det var November Lights. En oförglömlig kväll som jag aldrig kommer glömma bort. Helt magiskt och fattar fortfarande inte att jag dansade, svettades och skrek med alla andra som var i Tele2 Arenan. Skulle helst vilja spola tillbaka tiden och uppleva det igen. Missade ni November Lights så får ni defentivt inte missa Summerburst 2014. MAGISKT!
 
Resten av helgen bestod av tacosmys, mini utgång och träffa många saknade personer. Avslutade månaden på ett jävligt bra sätt och starten på den nya var inte heller så dum. Veckan är rätt tom med händelser, men det brukar sluta med att den är full. Riktigt skönt!
 

Kommentarer

Åh vad roligt! :D

jäklar va kul!! :)

SV: perfekt :)

Halvt kaotisk, hade en möhippa i studion i lördags, hade sönder kameran (trodde jag) fick sjuka barn och nu står jag och monterar en massa album för leverans samt touchplattor som jag ska beställa. Själv?

Hej, var gärna med i min exklusiva tävling på min blogg! Kram! :)

SV: Ska göra de :D

jo men det är väl okej. kunde ha varit bättre men med lite sömn så blir det nog det också

OHHH du har gaft det najjjjs???:D


<3

ÅH vill också!!=)

sv: ja :D

åh kul!

SV: tackar :D

Sv: härligt, jadå :)

sv: Jo det är bra :) själv då?

Låter kul :D

Gud va underbart det ser ut!

sv: hihi,tack :D
kramis

Svar: Håller med till 100 %!! :'))

Sv: Tack så mycket! är allt bra?:)
kram

Härligt att du tyckte om det! :D

roligt:D

SV: Tack så jätte mycket fina du! :D

vilka härliga bilder!

Åh ja det skulle vara riktigt kul!!!=)

Sv: Härligt, det är bra med mig med:) vad gör du?
kram

DOCK SER DE JÄVLIGT fett ut:Dhih

jag har haft det jätte bra, vart på ikea och handlat. Vart nere i skåne i helgen, & sen idag har jag handlat julklappar, :D sj sötnos?

Jaaa min helg har vart sjukt bra , :) Sen nu i helgen kommer min mamma och moster samt min kusin upp. vi ska gå på Jul på Liseberg, har minsann aldrig vart på de. Ändå har jag bott i GBG i 1,3år nu.. :) Så de ska bli mys. Hade minsann hoppats på lite snö iallafall men tror inte ens de finns i tanken för vädret själv.! :P Ohh men de är väl ändå kul att pilla med bilder ?

Vad sägs som en blogg träff efter nyår?:D<3

TACK<3 vad glad jag blir

Ahhha , :) Jaaa Göteborg är jävligt mysigt.. Jag stormtrivs här ska jag säga, ångrar inte en sekund att jag flyttade hit :).. hihi.

Ohhh, fan vad drygt, men vadå får inte du BETALT för de så ska du ju inte göra de ?.:O ja jag hade minsann snackat med chefen, rätt ska vara rätt..

Jaaa, superduper. Känner du eller pratar du med ngn annan bloggare från gbg?:D<3

JAAA:D du får ta & flytta hit. Trivs du ej där du bor nu?

Jaaa bra, annars får du sätta ner foten, ;) Här jobbar man inte gratis i onödan:D

Vilka bloggare är de då?<3

GOTLAND HAR JAG ALLTID VELAT ÅKA TILL ! , men de är så J*vla dyrt :O haha eller så är de jag som är för snål;)

OKEJ<3

SV: Okej, något bra?:) jag läste just klart boken som ska redovisas imorgon. Haft en bra dag?
kram

HAHAH sant, ;) hihi
Får väl komma till Gotland i sommar då:)

Hmm ? jaaa två, tre stycken:D<3

Det såg verkligen roligt ut! :)

Säkert härligt!! Snart helg igen;)

sv: Verkligen! Kramar!

Låter verkligen som om du hade det bra:)

Ja eller hur :)

Sv: Härligt, jo min dag har också varit lugn:) vad gör du?

Hoppas du har haft en bra onsdag! kramar

Jag ska leta upp dem;) kommer inte på, på rak arm♥
Allt bra idag raring?

sv: Okej :)

Åh vad skoj!! :D

så fin den sista bilden är :)

ser fräckt ut! :)

Jag var på Stockholm International Horse Show med min man hela dagen :)

Åhh, skulle gärna åka, tyvärr är jag inte tillräckligt gammal:/

sv: jaa:D Kramisar♥























Follow my on Bloglovin







Trackback