Kort uppdatering om livet

Tredje månaden av 2013 började med att jag blev moster. Mitt sportlov har bestått av att vara med min bror, vilket jag älskar. Blev även sjuk på lovet, men nu börjar jag äntligen bli frisk igen. Har även firat många fina personer som har fyllt år dom senaste dagarna!
 
Helgens härliga äventyr får mig att tagga till studenten lite extra. I söndags var det exakt 100 dagar kvar till studenten, snart är det äntligen min tur att få springa ut på balkongen och skrika. Känns faktiskt skönt att vara tillbaka i skolan även fast lovet var lite kort den här gången!

Kommentarer

Sv: Okej, jag äter lite B&J:) haft en bra dag hittills?
kram

åå är de bara 100 dagar kvar? herregud!!

hehehe ok..xD

Oj, det är verkligen inte långt kvar tills din student. Har du någon aning om vad du ska göra sedan?:)

nu ska jag sova så god natt snygging! :D

Verkligen fin blogg! :D
Allt bra med dig sötnos?

Sv: Visst är hon! :)

- Okej. Är det svårt att få jobb på Gotland?

Sv: Joda, det är bara bra med mig också :) Och va roligt! Tar du studenten iår?? :) Jag lovar att man aldrig kommer glömma de, någonsin! Sjukt kul hade vi :D

Allt bra?

taggar du studenten? ;););)
sv; japp!

Så fina bilder! jag har frågestund nu så jag skulle bli så glad om du ställde lite frågor! om du ställer några frågor så kanske jag kan göra nått till dig?

Ôkeej okeej :) Kan bli så :) jag fyllde år igår :D haha

Sv: härligt, jo den har varit bra:) vad gör du?
Kram

Åh vad roligt! :)

WOW, det är ju ingenting, hundra dagar :D Mindre nu till och med.

sv: Joodå, det var rätt så gott :)

åh spännande med studenten! vill ta den igen :D

Jag längtar också:) Vilken linje går du och vad ska du ha för studentklänning?:)

hej allt bra =)























Follow my on Bloglovin







Trackback