waterfalls


Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4

Kommentarer

Såliteså :) vilka fina bilder! :oo

Åh, vilka fina bilder!

Riktigt fin bild! :)

Snygga bilder! :O

Sv. Hihi tackar snygging! ^^

Svar: Tack så mycket :)

Åh, så fiint:)

Sv: Härligt, jo den var bra:) allt bra idag?

fint!

Härliga bilder :)

Fina bilder!

Sv: tack för tipsen, kraaaam<3

Så lite så!

Härliga bilder :)

Så himla fint! :) Hoppas du har en bra dag :)

Fina bilder :)

verkligen superfina bilder!

Snyggt fångat! :)

Snyggt! :D

Sv: Jaa, det var riktigt gott :) och guud va svårt! Men jag hade nog tyckt du skulle ha en mörkblå klänning, eller guldfärgad =) Vad är du mest sugen på?? :)

Sv: Jaa, det var riktigt gott :) och guud va svårt! Men jag hade nog tyckt du skulle ha en mörkblå klänning, eller guldfärgad =) Vad är du mest sugen på?? :)

Sv: Jaa, det var riktigt gott :) och guud va svårt! Men jag hade nog tyckt du skulle ha en mörkblå klänning, eller guldfärgad =) Vad är du mest sugen på?? :)

grymt fin bild :)

jo det är okej med mig. själv? :)

Härliga bilder! Allt bra? :)

fina bilder !

allt bra?

åh vilka fina bilder! Haft en bra dag? :)

Svar: Tack så mycket :)

Sjukt grymma bilder!

kramis

- Tack Beatrice:)

Jättefina bilder!
Sv: Tack!

Sv: Jaha, okej :) men jag tror verkligen att guld vore jättefint på dig :) Men sen beror det ju lite på vilken modell du ska ha på klänningen och sådär också ju =)

Sv: Härligt, det är bra med mig också:) vad gör du?

Hej! Allt bra? Kolla gärna in min frågestund och ställ några frågor så blir jag jätte glad. Kram :)

fint!

Jätte fin blogg! :)

Tack för gratts kommentaren :D vad händer idag?^^ :)

jätte fina bilder! :)

Fina bilder:D

Jättefina bilder!

Nu mår jag lite bättre, men känns fortfarande tungt givetvis. Men Charlie kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Haft en mysig helg? Det har jag, varit fullt upp. Och har även tingat ev valp, samma ras som Charlie med en annan färg och en tik :)

Så fina bilder! :D

SUPERFINA BILDER! :D

Ha det bra ~

sv: jag har faktiskt inte planerat något särskilt :)

SÅ FINA BILDER SOM ALLTID!

sv: Åh, men sikken tur jag hade där då ;)!!

Supersnygga bilder! Va fin blogg du har :)

Åh vad fint! :)

Vilka coola bilder! :)

Sjukt fina bilder! :D

fiiiint:)























Follow my on Bloglovin







Trackback