Dagen som jag väntat på, 20 år!

 
 
 

Kommentarer

Grattis finaste! <3

grattis! :D

Sv; tack så mke! :D

Grattis!!

GRATTIIIIIS! Hoppas du har en underbar dag! :D

grattis! :D

det är okej med mig. helt slut efter att ha varit på Lina skolan hela dagen. Börjar ju snart jobba och praktisera där så...

sv: jarå! allt är bra med mig!
Grattis! :)

stort grattis! :)

sv: hehe aa :P
grattis på födelsedagen ;D

göres sötnos?

Det är inte så bra, gör du idag?

inget..^^

fått nå kul och/eller fint idag då? :)

Javisst :D

Grattis på 20-års dagen :)

Sv: Åh vilken bra fråga, tänkte göra ett inlägg om det! Du kan ju kolla in lite senare :D

grattis sötis

Grattis!

Grattis! Hoppas att du har en bra dag :D

härligt! :D

hoppas du får en fortsatt bra dag! jag ska ta mig ett härligt bad nu! ^^

Grattis till dig! Extra kul när det är 20 :D

Grattis :)

Svar: Tack så mycket! :)

Grattis!!!! :)
sv; så lite så! Jo det är bara bra med mig :) hur är det själv?

jag ska nog ta och sova snart.

Grattis, hade du en bra födelsedag?

sv: så lite så :D

Stort grattis! :) Måste säga att din design också är sjukt fin!
SV: Tusen tack! :)

Grattis fina du!

Grattis!!! :D

GRATTIS :D

Sv: jo tack det är bara bra! Hur är det själv?

*svar:* Varsågod! :)

sv: allt bra idag? :)

ha en fortsatt fin kväll sötnos!

Graaattis!

Grattis!!

sv; så lite så :) bra, jo det är bra med mig också :)

GRATTIS GRATTIS!!! :D

Omg, vuxen på riktigt nu ju! GRATTIS (i efterskott då)!!!

sv: Abso-fucking-lutely :D
PUSS

själv fyllde jag den åttonde :D Grattis iaf :D

Tack så mycket :D

Hur va din födelsedag? :)

Grattis i efterskott! :)

-mysigt! :)
jag just nu svarar på kommentarer och kollar på tv! :)

Vad fick du för fina presenter?

Grattis i efterskott!! :)

Fick du några bra presenter på din födelsedag?:)

åh grattis i efterskott :D

sv: Hihi,tack! :D
kramis ♥

Åh, stort grattis i efterskott! :)

Kan tänka mig det alltså :D

Sent nu kanske, men grattis i efterskott!! :D

Grattis i efterskott! :D

Sv: Tack så mycket, och grattis i efterskott!!! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback