Fullt upp över hela påskhelgen.

 
 
 
Sjukstugan fortsätter hos mig, men det positiva är att jag mår bättre. Kanske inte så smart av mig att jag har hållt igång hela tiden och hoppat över att vila för att bli frisk. Påsken har varit full av roliga händelser. Förutom att fotografera hade jag en riktigt mysig dag med mina vänner där vi åt middag och firade påsk med lite fest.
 
 
 
 
Blev även fika stunder med mina bröder, galet mysigt faktiskt. Vädret har gett mig full av energi och många promenader i solen. Om man bort ser från att jag vart sjuk har jag haft en galet bra helg med fantastiska minnen och äventyr.
 
Veckans plan för mig är att bli frisk, håller tummarna på att jag lyckas bli av med min jobbiga hosta och förkylning. Helgen kommer bestå av det gamla vanliga men samtidigt är det extremt lärorikt att springa runt på en krog och fotografera. Avslutar mitt inlägg med att tacka för alla fina kommentarer som ramlar in här i bloggen, ni är guldvärda!

Kommentarer

men åh vad gott det där såg ut att vara då :D
hoppas att du blir friskare snart, inte kul att vara sjuk när det börjar bli så fint väder :/

Eller hur! Idag så åker jag till Mallorca:)

gott!

åh så gott!

sv: ja tack verkligen :)

sv. Tack det hade jag. :) Låter som du hade det med!

sv: tack :D

va gott"

sv; ja de var kul :) kram

Åh vad mumsigt!!

Åh, det ser gott ut! :O

Av. Hehe ok.. ^^

Gott!

Vad mysigt det lät som att du haft det & man blev ju inte alls farligt hungrig av att se de där bilderna!
Krya på dig förresten!

Sv: Tack så mycket!

gott!

tack :)
ja, då håller jag tummarna för att du blir frisk snart :)

mums va gott

Shit vad gott!! Jag hoppas också på att bli av meed förkyldningen, du får krya på dig ^^

Sv: Tack så jättemycket! Fin blogg du har! :)

Det där såg riktigt gott ut :)

Sv: Skönt att du mår bättre :)

Så himla god smörgåsen ser ut att vara!:) Kramisar♥

sv; det kan jag förstå! :)
ja visst var dom snygga, kram

Sv: Tack detsamma :)

Hehe jo vi hade det tillsammans med husförsamlingen igår.. ^^ det va galet mysigt!

gott!

Vilka mumsiga bilder!

åh det såg väldigt gott ut också!
fin blogg :)

sv: Tack :)
Hoppas du får en fin kväll

svar: Tack! :)

sv: haft en bra dag? :)

såg väldigt gott ut :D

Mm smarrig den såg ut!

ser ju gott ut! :D

Sv: då får vi hoppas att du blir det :) Yes det var riktigt gott! :)

Hoppas du haft en bra dag <3

Mums vad gott det ser ut! Hoppas din dag har varit underbart bra!

Gillar du att delta i tävlingar? Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en handgjord (jättefin!!) ljusstake och det är super enkelt att gå med! Klicka bara in här och läs inlägget: http://sategu.se/2014/april/tavling-vinn-en-super-fin-ljusstake.html#comment

oh så gott! :)

Då håller jag tummarna för dig :)

sv:tack så mycket!
åh de ser gott ut, krya på dej! :)

Krya på dig! Trist att du fortfarande är sjuk. Känns som om du varit det ett tag nu.

Gott det där såg ut!

sv. Synd att modellen inte var något för dig :P

Vad mysigt och gott

Ha en fin dag fina du ! :)

Svar; Visst var den :)

tack :)

Hjälp vad god mackan ser ut!
sv: Hoppas du tillfrisknar snabbt nu då :)

Fina bilder på gosmörgåsen

haha jag förstår :D gud va gott :D

Så gott :)

Å så gott det här såg ut!
Skönt att du känner dig bättre!

Gud vilken fin design :)) kram

Mumsigt! ;)
Skönt att det är bättre, hoppas det fortsatt så :D

Du är så himla fin på din header! Super vacker verkligen!

Raffigt gott o trevligt

Åh vad gott det ser ut :) Super fina bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback