Glad Påsk från sjukstaugan!

 
 
 
Började faktiskt veckan med att springa runt i min ziperall och dricka mängder av te. Kände mig inte speciellt pigg och höll tummarna på att inte bli sjuk. Klarade mig några dagar. Bomben kom igår när jag vaknade, det gick knappt att höra vad jag sa.
 
Mängder av te, alvedon och halstabletter innan jag skulle iväg på personalmötet, kände mig dock helt döende under gårdagen. Fast kan meddela att jag mår tugoprocent bättre idag, vila en stund och sen iväg för att hjälpa till med kvällens vimmelbilder. Hoppas att ni mår bättre än mig och att ni får en underbar påsk. Jag återkommer när jag känner mig lite mer friskare.

Kommentarer

Åh stackare, krya på dig! :) kram

Glad påsk! Krya på dig

sv: haft en bra dag? :)

- Tack visst var dem!

Krya på dig!!

Åh vad tråkigt, krya på dig!

Åh är också sjuk,KRYAKRAMAR♥♥

Krya på dig!♡

sv: Ja, tack :D

Glad påsk på dig!

Krya på dig!!

Många som mår halvt bra just nu haha, krya på dig! Själv mår jag lite bättre än igår :)

sv; ja verkligen så mys! :) kramar

detsamma :) krya på dig!

Glad påsk!

Hehe Thanks sötnos! Planer för denna lördag då? :)

glad påsk och krya på dig!

Krya på dig! <3

krya <3

mys det ser ut :D

Krya på dig, och Glad Påsk på dig med! :)

Krya! <3

Krya på dig tjejen! Hoppas du blir bättre snart :) Kramkram, ha en underbar söndag!

Åh nej inte sjuk! krya!

Sv: Tack så mycket:) och fyy vad tråkigt att vara sjuk över påsk.. inget påskfirande för dig då? :/

åh krya!
sv: åh taack! kram

Trist att vara sjuk. Hoppas du känner dig 100% snart!
sv: Tack :)

du får krya på dig!

sv: Härligt! Jaa det var supergott :D

Åh vad tråkigt att vara sjuk, krya på dig!!

Låter bra det:) jo det är bra!

Åh, krya på dig! :)

Krya på dig!

sv: ja eller hur! :)

men åh krya på dig!!

sv: tack!! kram

svar: det var det också ♥

Hoppas du mår lite bättre nu :)

Så fin blogg!

sv: Det var så lite, tack! Kram kram!

Hoppas du blir frisk snart, krya på dig! Kram

Hoppas du blir frisk snart, krya på dig! Kram

Usch! Hoppas det är bättre med dig idag :)
Tråkigt att var sjuk under påsken :(

sv; Tack så mycket :)























Follow my on Bloglovin







Trackback