Platser jag vill besöka - del ett

 
Först tänkte jag göra ett enkelt inlägg där jag berättar om vilka plaster i världen jag vill besöka. Men insåg rätt snabbt att jag vill besöka hela världen. För att ha något speciellt att blogga om så har jag gjort en ny kategori där jag kommer dela upp alla platser i olika inlägg som jag måste besöka. Kommer börja med dom absolut viktigaste platserna.
 
Egentligen klarar jag inte av att se dom här bilderna eftersom att jag bara blir mer fotosugen för varje sekund som går. Tänk om jag kunde packa väskan nu för att senare dra iväg på mina drömäventyr för att fotografera tills kameran går sönder.
 
 
 
 
Bigar Waterfall, Romania - Vattnet faller från en klippa som är täckt med mossa, hur vackert är inte det? Kan redan nu föreställa mig alla olika vinklar som man skulle kunna fotografera i, det ser helt magiskt ut.
 
 
 
 
Tianzi Mountains, China - Fatta vad häftigt det måste vara att besöka den här platsen. Unikt höga och smala berg som bildades för ungeför 380 miljoner år sedan. Har ni sett Avatar känner ni säkert till platsen.
 
 
 
 
Trolltungan, Norway - Förutom att se den här magiska stenen som hänger ut ur berget på cirka 200 meter upp i luften  så vill jag köra en roadtrip i Norge. Fantastisk landskap som jag verkligen vill uppleva med mina egna ögon.
 
Bilderna är ifrån google (inspiration ifrån esmeraldaedenberg.blogg.se)

Kommentarer

Jag kör och du är kartläsare!

Vad underbara bilder du delar med dig

Häftiga ställen! Skulle också vilja besöka alla dessa :D

Sv: Vi var tyvärr splittrade :( vi var ju jättemånga,

Sv: Vi var tyvärr splittrade eftersom vi var säkert runt 50 st å man kommer från olika städer så de flesta håller ihop med dem som de känner å e från samma stad :D Hihih lät som om ni hade en awesome kväll ;)

Jaså du kan inte heller sova
Har du FB ?

Hoppas du fick mejl

Jag skulle vilja besöka de platserna själv! :)

Älskar naturen! :)

sv. Så lite så, tack själv. :)

när man verkligen tänker efter så vill man klart besöka hela världen, men det finns alltid platser som man vill se mer av. :)

åh vill också, jätte fina bilder!

vore jätte kul om du ville vara med i min tävling :)

Sv: vad bra, ja det hade jag :)

Gud vilka fina platser, aldrig hört talas om dom förr men nu vill jag verkligen dit!

supercoolt ställe ju! och lite scary.

Men så vackra bilder och så vackra ställen, nu blir även jag nyfiken och sugen på att kika närmare på dessa platser! :) Otroligt roligt inlägg! Kramkram

Åå vad awesomeee! :')

åh så fint :)

Underbara bilder! :D

Åh!!! :D

Åh, vill också!

sv. Skönt att höra :) Minvecka började helt okej, dock mycket bättre nu!

riktigt coola platser :)

Gud vad vackert vattenfallet var! kram

Häftiga ställen! Särskilt Norge blev jag imponerad av, visste inte att det finns så fräcka grejer så nära.
sv: Tycker det är kul när man kan se att två personer är syskon. :) Önskar att jag och mina systrar var mer lika, man kan knappt se att vi är syskon alls.

dit vill med åka !!

Åh hade varit så sjukt coolt att besöka de ställena!

alla platser verkar så himla coola :D ha en bra kväll, kram. <3

En plats jag vill uppleva är neuschwanstein slottet som ligger i Tyskland. Jag tycker det är så otroligt fint!!

Hej! Dragit igång veckans blogg nu! Gå gärna in och anmäl dig, lycka till:)

Trolltungan står med på min lista också, så himla häftig plats :)

den första bilden hade varit underbart att vara där asså! :)

Fantastiskt!

Så fina platser!

Wow, ser helt fantastiskt ut! Skulle vara kul att besöka alla de platserna! :D

Jäklar vilka häftiga platser! :D

sv: vad roligt att du ville vara med! masken var ju super fin :D lycka till.

Sv: verkligen :D tack!

ååh så fint! dit vill jag verkligen åka

Det finns så många vackra platser att besöka :)

De var konstigt

shit vilka underbara platser, kräver dock att man inte är höjdrädd, haha!
sv: åhh tack fina du! kram

Sv: Tack snälla Beatrice :)


BLIR FORTFARANDE HEEELT SÅLD NÄR JAG SER DESSA BILDER! Det hae varit underbart att besöka!!!

sv. Ja, det är ju så. :)

Sv: ja :)
Några planer idag? :)

Så galet coolt!:D

sv: Tackar :)

Ååh vad fint!

Skulle lätt besöka alla dessa ställen med!

Sv. Näe, det var inte helt fel! :) och jag hade aldrig vågat gå ut på trolltungan. Min sambos mamma var där förra sommaren och hade massa bilder på när hon stod där men jag hade aldrig vågat :P

vilka underbara platser.
Där i Norge har en kollega besökt och så fantastiska bilder jag fick se :D

ha en fin kväll, kramkram. <3

trolltungan är så galet cool!

sv: tack! puss

Riktigt coola platser :D

Shit vad vackert!

sv;
Jaaa alla texter stämde så fint :)

sv: ja absolut !

Åh allla såg helt fantastiska ut! kram på dig, ha en fin kväll ♥

sv: Ja, verkligen :)

Åh, man drömmer sig nästan bort när man ser på bilderna! Norge har ett underbart fint landskap!:)

Hoppas du haft en fin dag!

Vill också besöka hela världen, haha! Vore så himla häftigt att få upptäcka nya saker och ting!

sv: thank uuu! :D

Gud så häftiga platser!

herregud så fina ställen, jag dör!!

Åhhh, vill också!!
Funderar på om jag ska bila till norge någon gång på fotoäventyr :D

aa helt fantastiska :) är din tanke att besöka något utav dessa platser?

aa jag förstår men jag skulle valt norge då dem andra känns lite läskiga ex den platsen i China där finns säkert massa läskiga djur ju :O

Fina platser!

Oh får lite svindel bara av att titta på bilderna! Norge har ett fantastiskt landskap! Du skulle säkert ta underbara landskaps-bilder! :D

shit vad häftigt, hade vart sjukt coolt att åka dit och se!

sv: ja :D

Oj hjälp vilka vackra platser! :)

Vilka underbara bilder. Dit skulle jag med vilja.

Åh, dom platserna skulle inte sitta fel att få besöka! :D

fy tusan vad fin första bilden var, förstår varför du vill dit!























Follow my on Bloglovin







Trackback