Sista veckan, blandade känslor i luften.

 
 
 
För en exakt en vecka sedan var jag och mitt gäng på så mycket Burgsvik. Vad är så mycket Burgsvik? Robin och Emanuel anordnar en kväll på sudret med hemliga artister, en av alla höjdpunkter på Gotland. Årets sista så mycket Burgsvik bjöd på musik och dans av Eric Gadd, Thomas Stenström, Danny Saucedo & självklart hela bandet som fixar en oförglömlig sommar med oss andra. Tips till alla er som inte vart på så mycket Burgsvik. ÅK DIT NÄSTA SOMMAR. 
 
 
 
 
Min absolut sista vecka med extremt mycket jobb har börjat, nästa veckan börjar allt lugna ner sig och det kommer känns väldigt skönt. Bara en vecka kvar, värt att kämpa. Samtidigt som jag vill att veckan ska gå fort för att slippa jobba röven av mig vill jag stanna tiden för att slippa säga hejdå till alla fina människor som åker från ön efter en säsong här eller semester.
 
Bjuder på två bilder från så mycket Burgsvik, flera bilder kommer, lovar. Den här veckan kanske blir tom på inlägg men så fort jag slipper jobba varje dag kommer bloggen bestå av flera inlägg. Tack för alla kommentarer, det värmer. Kärlek!
 

Kommentarer

finis :D

Jag har aldrig varit i Burgsvik!!

fortsätt kämpa!! :D

Sv: ja :)

så kul med cola flaskornas namn :D

Härligt och kul! :D

Jag menar häärliga bilder! :D (hehe)

Sorry att jag ej skrivit, har inte mått så bra och haft sån kraftig värk. Men nu mår jag bättre igen och har mindre värk. Allt bra med dig?

Det där låter väldigt kul. Skoj att de anordnar sådant.

Hoppas allt jobb går bra! :)

Mysiga bilder :) Ha en fin kväll! kramkram

Gärna lite porträtt tips!

Kram

vad har du gjort idag? :D

Hoppas att du kommer ha en underbar torsdag :D

Sv: Jag ska! :)

Hur ser hösten ut för dig?

Härliga bilder!

Hoppas du fått en bra start på denna vecka och att din helg blir kanon :) kram

Några roliga planer inför helgen?

hoppas du haft en fin torsdag!!

Låter hur härligt som helst ju!

ja verkligen :)
Hoppas du har en bra torsdag!

Svar: Tack så mycket! :)

All bra? :)

Sv: Ha en fin dag! :)

sv: tack :D

jag har varit på landet och så :D

- tack så mycket :) kram

Jag tar det lungt och njuter här hemma ikväll!

Haft en bra helg, änsålänge?

Åh så härligt :) Hoppas du får en helt fantastisk dag, kramar!

sv: nu är svaren från frågestunden uppe på bloggen :D

superfin blogg du har! :)

hoppas du haft en kanon helg!:D

Härliga bilder!

Har du haft en bra helg?

jo det är bra med mig =)

Härliga bilder! :D

Mycket fina bilder, som vanligt :)























Follow my on Bloglovin







Trackback