Julkalender 2014 - lucka nummer tjugotre

 
 
 
 
Julkalendern 2014 börjar lida mot sitt slut då jag vill tacka allihoppa som vart med och som även lämnat fina kommentarer här i bloggen. Dagens lucka är ett tips och då betyder det att det är en tävling imorgon? Stämmer bra. (vaför kan inte alla vinna?)
 
Olivkallan.se har många bra produkter för er som kanske inte behöver just den här produkten. Gillar att vara extra fin och testade den här serumen, det funkade sjukt bra och jag tycker alla som har nytta av den här ska testa. Ser redan resultat då jag inte använt den så länge. Blev ganska förvånad att den funkade och det älskar jag verkligen! TESTA OM NI BEHÖVER.
 
Kika in på Olivkallan.se (du kommer hitta behövliga produkter)
Vinnaren från lucka tjugo blev Mirjam, kontaktar dig under dagen. STORT GRATTIS!

Kommentarer

Åh, verkar ju som en riktigt bra produkt! Tycker att det känns lite läskigt med snigelserum men har så mycket ärr och finnar att jag är rätt desperat haha - funderar faktiskt på att testa detta! :)

Och oj så glad jag blev när jag såg att jag vunnit lucka 20 haha, tack så hemskt mycket!! :D Har lyckats bli sjuk precis innan julafton så är lite deppig, men detta gjorde mig såå mycket gladare! Tack snälla!

Oh spännande :)

Detta underbara serum kanske är precis vad mitt ansikte behöver! Är 44 år och då behöver man effektiva produkter som verkar på djupet. Hoppas nu innerligt att jag får möjlighet att få skämma bort min hud med detta fina snigelserum!

Med vänliga och hoppfulla hälsningar/ Maria C

Svar: Tyvärr ingen tävling om du läser inlägget!
Beatrice Jakobsson - Fotograf























Follow my on Bloglovin







Trackback