9 frågor och svar om mitt år, 2013

Hur har ditt 2013 varit? Helt ärligt har 2013 vart det bästa året med mest händelser. Har hunnit med båda nya och gamla äventyr. Om man ska göra en lista på vilket år som har varit bäst, ja då kastar jag upp 2013 på första plats. Bästa året hittills!
 
Vem har du umgåtts mest med? Hmm.. Svår fråga. Humlan, Johannes, Ellen, Johanna och Lisa är dom som har stått mest i centrum. Till er andra, det betyder inte att ni andra är sämre än dom fem personerna. Just saying!
 
Har du haft ett förhållande under 2013? Nej, det har jag inte haft. Ingen kille på G eller vart kär i någon för den delen heller.
 
vilket datum från 2013 kom er du aldrig glömma? Oj, det finns många datum jag aldrig kommer glömma under 2013 eftersom det har vart ett händelsrik år. 24 Maj, 2 Juni, 11 Juni, 13-14 Juni, 28 Juli,1 Augusti & 30 November
 
Vad är din största framgång 2013? Att få springa ut på balkongen i studentmössa med ett betyg som inte äger något IG. Att flytta hem ifrån och fått tagit mer ansvar. Och sist men inte minst, jag har lärt mig massor med nyttiga saker som jag alltid kommer ha med mig. Min framgång kommer bli mycket bättre pga allt jag fått lärt mig, lärorikt år kan man defintivt säga.
 
Bästa personen du har fått lärt känna under 2013? Gaaaaaah, svår fråga. Alla personer som jag fått lärt känna under det här året, ja dom är fantastiska. Är så lycklig att jag fått lärt känna så många nya fina personer under 2013.
 
 
 
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Flera spontana fotograferings tillfällen och resor.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Våga chansa, våga göra misstag och kör all in. 
 
Bästa köpet? Min balklänning, Iphone 5 och min kamerablixt.
 
 
 
 

Kommentarer

Ja gud ja, de har varit helt underbart! Älskar att fota i denna kyla :) Åh tack du :)

så fin!

sv: åh tack :D
kramis ♥

sv: ja :D
haft en bra dag? :D

fin du är!

Jag kan säga dig detta att jag saknar all tid vi snackade innan, verkligen all tid. Nu pratar vi inte alls mer :( & känns surt som fan:( <3

Kul lista :)

kul med frågor om ditt 2013 :D

sv: det håller jag med om, jag själv gjorde årsresumé :D

grymt

Ja verkligen. Jag är dålig på göra såna!Tyvärr.

♛ FRÅGESTUND! ♛
Har frågestund på bloggen och skulle vara superhärligt om du ställde en fråga, alla frågor kommer sedan svarar i en podcast.

✏Ställ en fråga och ha chansen att vinna shout out + en vecka i menyn! Lycka till
http://tomsons.se/2014/january/podcast-fragestund.html#comment

Jag gillar kylan, de är de bästa förutom själva snön :D

Sv: Denna helg blev det bara jobb för min del.. inte alls så roligt men det gav ju dubbelt betalt igår eftersom det var söndag så det är väl värt det i slutändan när lönen trillar in :)

Riktigt roligt att läsa dina svar =)

sv: Jag älskar den verkligen :D

Kul att läsa.

Visste du om bloggspaning.se? Det är så lätt att hitta nya bloggar där.

Sv: jaha okej då hoppa vi det hehe, jora gårdagen var helt okej :)

härligt!

Kul inlägg :D

du är jättefin! fantastiskt att du haft ett bra år! <3

Ohh vad du är vacker

- ja det var supergott :)

hoppas du haft en bra dag!

roligt inlägg :D

Ja precis, sånt är bra när man kanske annars går på tomgång :)

Veckan börja med en lång dag, och ett uppbrott, men idag är det tisdag och kort dag. Själv då?

Lät som ett toppen år:D

intressant inlägg

Sv: ja :)
Några planer idag? :)

Jättekul att läsa:)

sv: Det är en sida med de senaste uppdateringarna från olika bloggar. Kolla gärna :)

kul lista!

Låter som ett all in år men glöm inte att det är värt att ta risker ibland :)

Snygging!























Follow my on Bloglovin







Trackback