Vinter utan snö är ingen vinter

 
 
 
Gaaaaah, blir galen på vädret. Äckligt, vidrigt och min fotografering lust ligger på minus hundra. Under vintern 2013/2014 har det vart snö i två dagar och just då var jag tyvärr upptagen. Vart är snön? Om det inte ska komma snö så kan vi lika gärna hoppa till våren.
 
Januari känns som en väldigt tråkig månad, fast det kan vara pga att jag inte har något speciellt inplanerat. Men förhoppningsvis kommer vi ha personalfest, vet ni hur taggad jag är?! Övertaggad är bara förnamnet om vi säger så, vi är ett jävligt bra gäng som ska festa tillsammans, det kan defintivt inte gå fel på något sätt. (min inställning just nu i alla fall, haha!)

Kommentarer

En sån mugg har jag också! ;)


Sv; Ja, verkligen! :)

sv: vad bra, jadå helt okej :)

SV: Tackar! :)

mysigt! älskar te :D

Håller med dig, vill ha snö!

sv: hehe tack! :D

Håller med om att det är riktigt fult väder ut.. Så tråkigt. Och det blir automatiskt så att alla är trötta på allt :/

Vi har en veckans blogg skulle vart så kul om du var med! krammmm

sv: ja :)
några planer idag? :)

Nä :( Och så blir man typ sur på allt och alla o irriterad bara pågrund av vädret ;(

varför publicerar inte du kommentarerna som du svarat på? menar att jag kommenterade det här inlägg igår, eller om det var ännu längre sen och du har fortfarande inte accepterat den fast du har svarat? vad väntar du på liksom? sett fler som gjort så :P

Mysigt, älskar te! :) Avskyr också detta väder. Kram

Åh, granatäppel-te <3 du har väl testat strawberry cupcake green tea, från lipton? Jättegott! :)

Ja fruktansvärt jobbigt :( Men men det är bara nårra dagar kvar sen är de helg ;D

- Åh tack!

Cool objektivmugg :)

Eller hur :)

sv: kul :)

ja lite snö hoppas jag med på :D
Dem säger iallafall att det ska bli minus grader :/

sv: aha okej då förstår jag :D jag publicerar direkt om det är kommentarer som handlar om inlägget när jag svarat på de :P

sv: tack :D

Det gör vi! :D

Sv: Ja verkligen :)

Sv; haha ja just det! :) Du fotade oss! När kommer bilderna upp?! :)

sv; härligt! :) Hoppas bilderna blir bra, så man slipper skämmas.. ;)

Sv: Det är bara bra, är förkyld men det börjar gå bort nu :) Själv då?

åh håller med dig, ingen vinter utan snö!

sv: hihi det var det :D
kramis♥

sv: najs :)
några planer nu ikväll? :)

Det ska bli riktigt kallt och komma snö :)

Glöm inte lägga dig tidigt idag ;D

sv: ja jag raderar direkt men vad menar du med "Hur ska man lyckas prata om inlägget så länge innan man lägger upp nytt?" :P

SV: Nej har inte hunnit :/

Gott med te :)

Sv: Tack så jättemycket & detsamma! :) Har du hittat på något skoj idag?? =)

Håller med. Har ingen lust för att fota alls. Allt är bara fult och tråkigt:(

Gott med te :)

Tack raring, :D

förlåt för sent svar, har haft fullrulle..:)
har du KIK?<3

vilken läcker mugg!

håller med! det går ju inte att fota nånting:/

sv: Ja!! :)

Sv; Jag kan bara hålla med!

Jag vill hellre ha vår, sol åtminstone!

Håller med och vart fan är snön?

sv; Yes! :) Jag såg det. Fina bilder :)

- Så lite så :)

Tack så mycket :)

Det är fint med mig tack. hur är det själv?

Vad har du för planer med ditt fotograferande under våren sommaren?:)

sv: ja min nyår var bra faktiskt :)

Åh håller med, ingen vinter utan snö. men nu är jag less på allt de här så nu får det gärna bli sommar ;)

Snön är här, rubbet! :D De fylldes på en halvmeter till igår! :O

vad är din kik då?:D

ÄLSKAR DIN DESIGN:D

här där jag bor är det helt vitt ute!

ja, verkligen inget kul alls med vädret.. :(

SV: Åh tack! Gullig du är!
Jadå det tycker jag absolut, segt med måndag dock, hade helst haft lördag hela veckan haha :)

Så glad att de äntligen har kommit lite snö till västerås, för jag håller helt med dig om att de inte är någon vinter utan snö!!

Älskar muggen <3

Här har vi snö och typ -15 grader. Vackert nog, men man är inte direkt sugen på att fara ut och fota, man börjar ju genast frysa fast man har massor på sig :/

Häftig mugg!! Kram!

Alltså så underbar mugg!!

Åh så gott!























Follow my on Bloglovin







Trackback