Inspiration från hemnet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder ifrån hemnet.se
 
Vädret är inte speciellt lockande när det blåser, regnar, snöar och ibland kollar solen fram. Därför sitter jag inne med en kopp kaffe och kollar på inspiration från hemnet.se. Något jag ofta brukar göra när jag inte har något planerat för dagen.
 
Enligt mig blev helgen väldigt lyckad med glowsticks, prisutdelning och annat skoj vi hade att erbjuda. Min energi ligger förbi gränsen till max när jag är på jobbet men är defintivt inte ensam om det. Alla arbetskamrater är fylld med energi och det känns mer än bra då vi har många nya idér, planer och evenemang som håller på att planeras. Förutom dom roliga timmarna på jobbet har jag faktiskt inte gjort något mer än att sovit och småfixat lite med vimmelbilderna.

Kommentarer

Såå snyggt :)

Fin blogg! besök gärna min och skriv gärna en kommentar! kram! ♡

Så snyggt :)

- Näpp :/

snyggt :D hoppas du får en mysig kväll, kram. <3

sv: Kul att det uppskattas!

Åh så fint :)

- ja men eller hur. Får spara så man har råd till slut, hehe :) kram

Vad fin inredning!
kram

Ha en fin kväll söta du :) kramar

Sv: tack :D

så snyggt!

Åh ser väldigt mysigt ut!

gud vad fint! :D

så fint! jag älskar att sitta och kolla på hus och rum och få inspiration :)

Så fin inspo :)

riktigt fint :)

jaa! jag och min pojkvän brukar titta på det tillsammans och prata om hur vi ska ha det när vi flyttar hemifrån,haha :p

Hej sötnos! Nu har jag startat igång en tävling igen på min blogg, du kommenterar att du är med så drar jag en vinnare inom några dagar, du vinner naturligtvis en FET länk av mig :D Om det är mer än 40 som deltar så drar jag ut 4 vinnare! Kram :D

Sv: allt bra idag då? :)

Jättefina inspobilder!

Åh så fina och inspirerande bilder! Kram

Snygg inspiration!

Jag har tillbringat dagarna i helgen med promenader och pyssel hemma.

Haft en bra start på veckan?
Kram

Omg så himla fint!
Men såna helger är myys ^^ kram

Så fint!

sv: Åh hallå, ja det var ett tag sedan. Tänkte faktiskt på din blogg häromdan och att jag skulle klicka mig in och kolla om du fortfarande fanns kvar och så skriver du - sammanträffande! Allt är superbra med mig, hur är det med dig själv? :)

- tack så mycket fina du :) kram

men åh va fint!

- det vill jag lova att den är :) kramar

Så fin inspiration!

jo precis :)

sv: åh tack! puss

aa det var riktigt mumsigt och smakrikt :D

Sv: härligt, det e sådär med mig har mått bättre lixom :P

Du är som jag, jag är inne på hemnet jämt känns det som haha:)

åh va fint :D

sv: tack så mycket :) Vore superduper kul om du ville slänga in någon fråga i min frågestund såhär på slutspurten för svaren dyker upp ikväll :D här hittar du den: http://glossfashion.com/adelinanorstrom/2014/03/10/fragestund/

kram :D

vilka dina bilder :-)

Hej vad härligt det låter med så mycket positiv energi som finns inom dig :)
Samma här jag fylls också med mycket energi på min praktikplats
Här snöar det just nu men till helgen har jag hört att det ska bli bättre väder
ha en fortsatt superbra onsdag kramar till dig

åh dom bilderna får en verkligen att drömma sig bort till när man har ett eget hus och kan inreda hur man vill! fin blogg!

Älskar silverfatet på andra bilden, så snyggt :) kram

Sv; Tack så jättemycket, ha en bra dag :)

- ja verkligen :)
Min dag har bara varit bra, din då? kram

sv: tack för frågorna! :D

sv: aa jag e fortfarande hängig ;/

Så snyggt!

Vad fint!! får mig att vilja flytta hemifrån :D

Vad fint. Hemnet är alltid roligt tidsfördriv.

sv: Haha, precis! Skönt att höra att allt är bra :)

Jo det är bra!:D
Solen har varit uppe idag också så jag blev extra glad:)

Jo det är bra!:D solen har varit uppe idag så jag blev extra glad!:)

Åh vilken härlig inspiration!

SV: Tack så mycket fina du! :)

sv: ja skitkul :D

ha en fin torsdag, kram <3

Sv; Tack så mycket! Ha en jättebra torsdag! :)

Sv: Jaa, verkligen! Hur mysigt som helst :) och underbara bilder, sådär hade man gärna haft det ;) KRAM

Snyggt!

Svar: Tack så mycket :)

Dröm inredning!

Fina inspirationsbilder!

fint!

Men åh, härlig inspo! Sådär vill jag ju bo x)

Tänkte passa på att tipsa om min pågående tävling på bloggen om det kan vara av intresse! Var med och tävla om ett presentkort till ett värde av 300 kr på Case App där du kan designa skal till både mobilen och datorn. Det enda du behöver göra är att kommentera! :)
http://miajohansson.forme.se/2014/mars/vinn-ett-presentkort-pa-case-app-vart-300-kronor.html

Sjukt fint!

Men åh vad fint det där var!

Åh vad fint!

Ha en fin kväll ♡

Kram

Så fint!!

Väldigt fina bilder! :)

Så himla fint, älskar inspirationsbilder!

Åh älskar att sitta och kika på hemnet, man hittar så många fina hus, lägenheter eller gårdar! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback