Svaren angående julkalendern och frågestunden.

 

 
 
 
 
 
Haha, bilderna kanske inte passar så bra in i inlägget men jag älskar starka färger.
 
Tänkte berätta anledningen till varför bloggen inte uppdateras lika ofta. Bortsett från bildbrist pga vädret som gör mig otaggad att fotografera så fixar jag för fullt med min julkalender som startar den första december. Julkalendern kommer består av tävlingar och tips ifrån mig. Kvällen kommer spenderas med kaffe och photoshop där jag fixar mina spännande luckor.
 
Och förresten frågestuden som jag hade för några veckor sedan kommer strax att komma upp i bloggen. Kanske till helgen om inget skulle hända på vägen, passa på att ställ fler frågor om det är något du/ni undrar över. Inlägget finns längre ner i bloggen.
 

Kommentarer

tack fina du!! =)

hoppas du har en bra kväll!

ååh bra bilder!

Vad spännande med en julkalender! :)

Spännande med julkalender :)

Fina bilder!

Sv; Tack så jätte mycket :)

åh eller hur? kika gärna in senare ikväll för stjärnornas kollektioner för loreal - pure reds :)
Q/A i bloggen nu! :)

Sv: Absolut - men så ligger det en del arbete bakom allt också! :)

ååh spännande, längtar tills den kommer upp :D

åh vad roligt med julkalender!

Men tack så mycket :D

Sv: Tack så hemskt mycket fina Beatrice! :'D kram

Så fin bild och spännande med julkalender :)

Sv: tack så mycket fina du :D

Jättefina bilder!

fina bilder! =)

Vad kul med julkalender!
Svar: Tusen tack :)

jätte fina bilder :D

Åh spännande!!

Sv: Ja, det också! :)

Åh så kul med julkalender! :D

Låter jättespännande att få ta del av tips från dig :)

Så skojigt med en julkalender

Så kul med en kalender :D

åh kul med julkalender!

fina bilder :D

va fina bilder:D<3

Gud så fina bilder!! :D

SV: Åh hihi men tack så mycket finaste du!! Ha en riktigt fin helg nu, kramisar! ♥

fina bilder:)

Sv: du är så snäll!! ♡

Fina bilder!

sv: Åh tack vad glad jag blir!! Kram

ska med ha en julkaleeender :D

sv: hihi tack :D
krma♥

ÅÅ, vackert! :)

Underbara bilder!

SV: tack :)

Fina bilder, ska bli roligt att se julkalendern! :)

Riktigt fina bilder!! :)
Lust att göra ett bloglovin byte?

åh vad spännande! vinna saker, det gillar vi :)

Sv: Tack så jättemycket:) Och jag tycker nog att bilderna passar, känns ju inte som första advent idag precis… vart är snön.. och kylan… Här skulle det kunna vara oktober nu. :/

Ska bli spännande att få följa din julkalender :)

Hoppas du har haft en bra helg! :)

Nu är vinnaren i veckans blogg dragen, gå in och kolla vem som vann :) kram!

Nej men vad roligt med julkalender!

Svar: Ja, det förstår jag :) Man har ju planerat det ett bra tag, då blir det en speciell känsla :)

Så fina bilder:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Fina bilder :)

Så fina bilder!

Jättefin blogg du har :) Gillar dina bilder!

fina bilder!

Fina bilder! :)

Åh va fina bilder!

Tack snälla :)

Svar: Ja, det kan jag göra! :)

fin blogg

Fina bilder!

Åh så fina bilder med fina färger! Har förresten också en julkalender på min blogg :)

Men så fina färger på bilderna :)

SV: Tack! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback