Bananpannkaka med hallon och mangon

 
 
 
 
Helt förälskad i pannkakorna som är gjorda på ägg och banan. Första gången jag får chansen att äta bananpannkakor och är redan sugen på att äta det igen. Wow, det var riktigt gott faktiskt. Ett bra tips för en god frukost, lunch eller middag.
 
Den senaste tiden har jag bara spenderat tid i Stockholm där min pojkvän bor. Förmodligen åker jag tillbaka redan efter helgen. Anledningen varför jag har åkt hem är för att jag har lite planer för kommande helgen som jag inte vill missa. Inget speciellt har hänt dom senaste veckorna eller inte som jag vill dela med mig av. Då inlägget kommer bli extremt tråkigt.

Kommentarer

Åh vad gott det ser ut! Svar: Vad härligt :) Jag mår också bra!

sv: Önskar dig en fortsatt fin kväll! Kramar!

Så gott =)

Svar: Det kan jag verkligen tänka mig! Har du några roliga planer inför imorgon? :)

Gud så gott :D

Svar: Jaså, vad har du för roliga planer på fredag då? Fredagar brukar vara lite roligare än torsdagar ;) På fredag börjar jag på mitt nya jobb, så det ser jag framemot. Imorgon ska jag nog träffa min kusin och hennes barn :)

Vilken fin blogg du har! Skulle bli såå glad om du kunde ta en titt på min och kanske skriva vad du tycker? Kramis!

ååh mums!

Sv: hihi ja! åh tack snälla! :D kram

sv: Det var så lite så, tack! Kram på dig!

Åh, tack desamma! Superfräscha och klara bilder du har!

Sv: några planer idag? :)

Svar: Men åh, vad underbart att få träffa pojkvännen igen på måndag! På måndag fyller min mamma år haha, då ska vi kolla fotboll tillsammans och bara mysa!
Det låter som en härlig helg! Tråkigt att jobba på en lördag men det lär plånboken må bra av sen! Vart jobbar du någonstans? :)

så gott! =)

Gud så gott, min favvo frukost!! :) Ha en fantastiskt bra torsdag fina du, kramar på dig!

Men åhhh vad gott det ser ut!!

sv: Åh tack så mycket!♥ Kramis

Jag döööör va gott!! :D

åh vad gott :D

Svar: Ja jag älskar att uppmuntra andra på deras födelsedagar! Nästan roligare att ge bort födelsedagspresenter än att få ju ;) Vad roligt, fast det visste jag redan att du jobbade med haha. Tänkte om du hade något annat jobb på dag-tid!

SV: hihi härligt! :D

Sv: mysigt idag så ska jag på bio :D

men åh vad gott!
ställ gärna några frågor i min frågestund & ha en toppen helg :D
kramisar

gott!

Ser riktigt gott ut! :D

Åh vad gott!!!!!

sv: Allt är bara bra med mig! Hur är det själv då sötis?♥ kram

Bästa frukosten :D Ha en underbar kväll!

det är så himla gott!:)

Har du några planer för helgen?

Ser supergott ut! :)

Ser väldigt gott och fräscht ut!

Åh va gott!!

Sv; tack så mycket :)

SV;Detsamma Beatrice ^^

Åh vad gott det såg ut!

sv: Haha tack :)

mums va gott

hur kan man göra så att alla bilder från printerest blir lika stora? :)

sv: Önskar dig en fortsatt trevlig söndag! Kram kram!

Mums!

Mums!!

va gott!:D

Sv: Jaa, det var väldigt mysigt :) och guuud så gott det där såg ut!! :D

gott! :)

Så himla gott:)

Åh vad gott det där såg ut! :D

Åh vad gott:D

wow vad gott det ser ut :)

Det där låter riktigt gott! :)

Åh vad gott!

Svar:
Åh visst är det! :)

Ha en fin lördag ♡

Kram

det är verkligen supergott! var längesen jag gjorde det, blev med sugen haha!

sv: tack snälla! :)

Svar:
Ja, det var jättegott!

Ha en fin kväll ♡

Kram

Vad gott!!

Åh herregud vad gott!

Åh vad gott!

Måste testa dom där!

MMM MÅSTE provbakas :) jag älskar mysiga bloggar så glad jag hittat din sida

Ny post ute..IKEA badrum värda att minnas :)

ha en kanonhelg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Gud så mumsigt det såg ut då! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback