Rosa höstljung, såååå vackert!

 
 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4

Kommentarer

Underbara bilder, verkligen!
sv: Önskar dig en fortsatt trevlig onsdag! Kram kram!

himla fina bilder!

sv: Åh ja det var verkligen sååå gott! kram

svar: yes, sydde den nr jag skulle sluta nian :)
superfina bilder!

åååh så fantastiska bilder! :D

Sv: hihi så kul och höra! :'D kram

men åh så fina, tokälskar färgerna!

SV: Men tack snälla, vad glad jag blir! :)) hoppas du har en fin kväll. Kram!

Underbara bildedr!

Vet du om att din menu försvinner när man sk kommentera bilder? Den där uppe vid header :)

Åh va fina bilder, älskar färgerna!

säger det igen, faaantastiska!

Sv: tack fina Beatrice! :D kram

Svar: åh tack :D

Ha en fin dag! Kram

Fina bilder :)

UNDERBARA bilder!

Åh, vilka underbara bilder!!

sv: Hihi ja! Kram♥

Sv; Tack så mycket! Måste börja använda den mer :)

sv: härligt, jora de e helt okej med mig :)

fina bilder :D

Jättevacker bild:)

Herre gud vad fina bilder du tar!

härliga färger!

Vackert som tusan:)

Sv: hihi varsågod :D perfekt redigering också!

Så snygga bilder!

blev nyss kär i din blogg! gud vad fina bilder du tar!!!

så fint!!

Åh så fint!

sv: Det var så lite så! Tack så hemskt mycket, detsamma! Kram på dig!

Åh ser sjukt fint ut :)

Åh vilka fina bilder, önskar verkligen jag kunde ta bra bilder! :)

jätte fina bilder!

Ser väldigt härligt ut!

Åh vad gud vad magiska bilder! Sååå fina! :) Ha en uuunderbar fredag och en kick-ass grym helg! Kramar!

Jag är inte så förtjust i ljung egentligen, men jag gillar de här bilderna :)

sv: ja super kul! skulle vara jätte snällt om du gillade bilden jag länkade till på instagram! :)

Jättefina bilder :)

Så otroligt fina bilder! Älskar ljung!

Åh så fina bilder!

sv: Jodå det är bara bra! Hur är det själv då sötnos?♥ kram

SV: Ja kokosoljan i sig smakar ju ingenting men ja, det är gott! :)

gud vilka underbara bilder, blir helt kär i färgerna och ljuset!

Sv: Ja, det var jättegott :) Och wow, vilka fina bilder!!

sv: så lite så :D
tack detsamma :P

Jättefina bilder! :D

Hoppas du får en underbar lördag =)
Nägra planer?

Tack 😃 känns så kul. Fina bilder

fina bilder :)

Åh, såå fina bilder!!

Längtar tillbaks till sommaren något fruktansvärt när jag ser dedär blilderna!!

Jag har nu dragit vinnaren till veckans blogg!
Kika in om det blev du!

Sv: nej absolut inte hihi, perfekt för min smak i alla fall! :D

riktigt vackert

Så fin ljung!

Såå vackra bilder!

Hej!
Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna ett spöke. Delta gärna i tävlingen! :D
http://www.nattstad.se/ttheresebjorkman/tavling-15866680 här är länken :)
Kram!

Sv; Tack detsamma :)

Tja!
Allt bra?

Nu är jag tillbaka efter en längre bloggpaus.
Kram

åh vilka mysiga bilder!

Underbara bilder! :D

Superfina bilder! :')

Sv: Tack! :')

åh, så fantastiska bilder! älskar skärpedjupet

Åh vad fint!

sv: Det var så lite så! Kram kram!

SV:
Mamma och pappa har de jämt på morfars och farfars gravar på hösten så de påminner mig mest om döden, därför gillar jag dem inte. Sedan så har ju folk dem vid fönstren och dörrarna vid hösten så då blir jag även påmind om att det kommer bli mörkare och kallare.

sV; tack så mycket !! :D glad jag blir kram

Vad härligt! Jo det är bra här:) Har ni sluppit kylan hittills?

Tack så mycket :)

Åh vad vackra bilder :)

Otroligt vackra bilder!

Verkligen superfint <3

Vilka fantastiska bilder du knäpper :)

fina bilder =) allt bra ??

du är så duktig, mycket fina bilder!
Sv: åh, men tack :D
hoppas du får en fortsatt fin dag!
KRAM

Åh vilka fina bilder :)

Jätte fina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback