Höstens fantastiska färger

 
 
 
 
" Wake me up when september ends "
 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm 1:1.4
 
Höstens fantastiska färger börjar komma fram och det är ett måste för mig att fotografera. Gillar verkligen hösten på många sätt som ni säkert läst tidigare här i bloggen. Haha, kommer säker lyckas skriva det tusentals gånger innan hösten är över.
 
Uppdateringen på bloggen har varit usel dom senaste dagarna. I know, but I'm back. Redan för en vecka sedan fick jag veta att jag tyvärr inte kommer få fastanställning. Jobbade min sista dag i fredags och har varit provanställd tidigare men tydligen var det inte mig dom sökte vilket jag inte är förvånad över. Tillbaka till ruta ett, söka ett nytt jobb. Någon måste vara arbetslös, tyvärr.
 

Kommentarer

fina bilder!

Tråkigt att du inte fick någon fast anställning, men jag håller tummarna för att du hittar ett nytt jobb snart! :)

Svar: tack snälla du!!

vilka härliga färger!

ååh så fantastiska bilder!!

Sv: Tack så hemskt mycket! :D kramis

Så underbart fint med höstfärger! :)

Fina bilder :) Men så synd att du inte fick fast anställning. Men som du säger så är det ju tyvärr så att nån ska drabbas av det beskedet. Hoppas du hittar nånting snart <3

sv: Oja! Hinna känner sig för lite grann innan :)

Sv: najs jag har jobbat och nu ska jag hem och plugga :P

Det är så fint när färgerna på löven kommer:) Synd bara att det inte varar så länge. Det går fort tills allt ligger på marken:(

Superfina bilder!

Sååå fantastiskt vackert! :D


Skulle förresten vara superkul om du vill vara med i min tävling om att vinna 300:- att shoppa för hos Softskin.se! De har ekologiskt smink, hårprodukter, hudvårdsprodukter och allt möjligt härligt att välja bland. Förlåt om du inte gillar att jag länkar, vill bara tipsa! <3 Kramar. http://jennisbeauty.blogg.se/2014/september/tavling-presentkort-softskinse.html

fina bilder! :D

Usch va tråkigt det där med jobbet :/

Vackert

åh vilka härliga färger :)

Hösten mysiga astmosvär. finns nog inget vackrare!

Sv; Du behöver absolut inte länka om tävlingen på din blogg för att vara med! :) det är bara om du vill ha extra chans att vinna. Så var gärna med! Kram :D

svar: Du hittar ett jobb igen snart ska du se :)

Nerå, alltså, det kommer inte upp att jag har fått nån kommenar, det ser när jag har gått in på appen och då syns det att jag har fått kommentarer om jag inte svarar på dom :)

sååå fina bilder!

Sv: några planer för i morgon? :)

Fina bilder :D

Åh vilka fina bilder :)

sv: Åh vad glad jag blir, tack så jättemycket!

Höstlöven är så otroligt fina, hela naturen är fin just nu och verkligen så att man vill fotografera lite.

Åh vilken fin och personlig blogg du har, det märks att du lägger ner tid på den :) KRAM

Vilka härliga färger!

Åh så fina bilder!!

SV: Tack visst är den :)

Jättefina bilder och ledsen för det där med jobbet. Riktigt segt... :/

så himla fina bilder :)

Sv: okej, vad bra!½

sv: Det var jättegott verkligen :)
Varsågod :) Vad ska du annars hitta på idag? :)

Det är så himla vackert ute just nu!

sv: ja det var väldigt mysigt där:)

Finna bilder

Verkligen underbara färger! :)

Höstfärger.. Så fint..

Åh så fina bilder!

sv: Åh tack sötis!♥ kram

svar: Ja men precis :)

Ja efter att jag har gått ut ur appen så står det nån siffra ifall jag inte orkar svara på kommentarerna då, men jag ser inte när dom kommer in på mobilen :p

Underbara bilder, älskar färgerna! :)

jisses vilka färger!

åh så fina bilder!!

sv: ojdå, med mig är det bara bra idag faktiskt! Hur är det själv med dig då sötis?♥ kram

Underbara bilder!!
Hösten är så fin. Alla färger som kommer fram :D

Underbara bilder. Ha en fin kväll!

svar: Jaha men va tråkigt att du tycker så, men alla kan ju inte gilla den appen :p

SV: Åh, tack så mycket!

Älskar verkligen hösten alla fina färger :D

Svar: åh, tack!!

Fina bilder!

okej, så du läste inte ens första meningen i inlägget. Bra jobbat.

sv: Okej det kan vara skönt att inte ha nånting planerat egentligen :)
Hur mår du annars idag och har du några planer för helgen?

åh vad fint :D

Sv: jaa, hon var så fin min lilla Skrållan ♥

så vackra färger!!

sv: så lite så :D

Älskar bilderna!

sv: Åh vad skönt att höra! Kram

så fina bilder :)
Hoppas du får en bra fredag fina du!

Du har fångat väldigt fina färger i den här bilden :)

hösten är ju underbar! Jättefina bilder :)

gud vilka fina färger!!

så vackert!! :)

Åh va fint!

SV: ja visst är det? :)

Så fint!

älskar höstens färger!!

Wow vilka fina bilder! Ta gärna ett kik på min blogg! :)

Så fina bilder =) Älskar höstens alla färger!
Idga har jag varit på 50års kalas/middag =)
Hoppas du har haft en underbar lördag

Vackra foton! Ska bege mig ut i eftermiddag och se om jag hittar några färgglada träd, annars ganska grönt här :)

Så fina bilder! :)

Åh hösten är så vacker!

Tråkigt med jobbet, hoppas du hittar något annat. Men fina bilder!

Vackra höstbilder :) hoppas ni haft en lika solig höst som här i GBG, rena sommaren på nytt

Ny post ute...sexiga sänggavlar :)

Ha en skön ny vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Helt fantastiska bilder!

Vilka fina bilder!

Vilka fina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback