Barndop för Miio - 2015-01-24

 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Lördagen har bestått av att umgås med hela familjen och även barndop för min lillebror, Miio. Vi höll hus i en liten stuga med dåligt ljus vilket innebär att mitt ISO tal blev väldigt högt. Blixten ville inte samarbeta med mig under hela dagen, så extremt tråkigt.
 
Barndopet var väldigt fint, strax efter blev det fotografering med Miio hemma hos mig. Älskar verkligen mina nya studiolampor och bilderna blev galet bra. Resultatet kommer upp inom dom närmaste dagarna. Avslutade kvällen med med att fixa dagens bilder och även umgås med min lillasyster.
 
 

Kommentarer

Høres ut som du har kost deg masse da! :-D

Vilken fin dukning!!

Gud vad roligt att fota i stuido! Blir kul att se resultatet :)

Ååh vad mysigt :D

så fint! vad mysigt med dop :)

Så fint!

Vilken gullig tårta!

Åh mysigt med barndop! Väntar med spänning på de andra bilder :)

Svar: Ååå, vad kul. Några finns nu på bloggen. Hihi!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Sååå fina bilder!

Så fina bilder!! :)

Svar; jaa visst är hon, tack :)

Åh vilka fina bilder du tagit!

åh så roligt! så fina bilder :)

Sv: Tack så jättemycket! :D

mys =)

ser fint ut!

Vilka fina detalj bilder! :D

ååhhh underbart♡ såå fina bilder också!

Längtar till dem bilderna:D
Hoppas du har en bra söndag!

mysigt :)!

Vad fint och vad trevligt :)

gud så fin blogg :)

Svar: Tack så mycket Anna! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Dop är verkligen så fina! Jättefina bilder också! :)

Mysigt med dop!

Åh så roligt med dop!

Åh vilka fina bilder :D

men åh va mysigt med dop!

men åh va mysigt med dop!

din header är så fin!! x

Svar: Tack så mycket Hannah! Bilden är tagen av spontan.blogg.se (Amanda)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Det är så himla fint med dop! :)

åh va fint det ser ut!

Men gud så fina bilder, och vilket mysig dag!! :) Åh vad härligt!!

Asså vilken söt tårta!
åh kan tänka mig hur söta bilderna blev!!

härligt med barndop! :)

Vad mysigt!

härligt! fina bilder :)

Åh så mysigt!

tycker bilderna vart jättefina ändå! ps.. är du medveten om att din blogg är jätte mycket åt höger? man ser bara halva din meny! :)

Svar: Tack så mycket Milina! Jag vet, dock är det för att jag gjort hela min design på en stor dataskärm, ska försöka fixa det ikväll eller något. Tack för att du sa till om det iaf! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Tycker bilderna blev jättefina ändå :D

Himla fina bilder :D

Sv: Tack!

Åh vad roligt =)!

Såå fina bilder!

Så himla mysigt med dop :')

Sv: Ja, men verkligen!

Mysigt :D

Det blev väldigt fina bilder trotts att det va dåligt ljus och krångel med blixten :)

Svar: Tack så mycket Malin, det värmer! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Kollat igenom din blogg lite, Gud så vackra bilder <3
Kram / iflower

Svar: Åååå, TAAACK!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ser riktigt mysigt ut, du är sjukt duktig på att fotografera!

Svar: Tack så mycket snälla du! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi























Follow my on Bloglovin







Trackback