Avslutar min dag med en kopp te, bästa sättet!

 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Avslutar min dag med att dricka te efter en fullspäckad dag. (min favorit smak, ni måste testa!) Ska även försöka ladda upp inför flera dagar som troligen blir lika fulla med händelser. Känner tyvärr ingen ork för att ladda om, är helt slut i kroppen. Skulle behöva sova 16 timmar om inte mer. 
 
Förmiddagen spenderade jag med Johanna. Första gången vi träffades, sjukt kul! Förutom att snacka och mysa med en kaffe i handen så pratade vi om en hemlighet vi hade tänkt göra tillsammans. Vill börja med hemligheten redan nu, såå taggad. Även hunnit träffat min bror och varit barnvakt åt Milliam. Det absolut viktigaste på dagen var självklart min tatuering som sitter fint på min handled, första gången jag gjorde en och fortfarande förvånad att jag klarade av känslan. Om några dagar får ni veta vad jag tatuerade mig och även få se en bild här på bloggen. HÅLL UT!
 
 

Kommentarer

Mums, älskar te :)

Så gott, helt klart en av mina favoriter! :)

alltid gott med te :)

Den teen må jeg prøve ut! Høres ut som du har hatt en fin dag da! Herlig med tatovering :-D

Svar: Den måste du verkligen prova! Tack, hoppas du med hade en bra dag och sjukt kul med en tatuering! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

vad gott! kan varken dricka te eller kaffe pga magkatarr, pain kan jag säga dig!

Svar: Nej, gud vad tråkigt. Lider med dig! <3
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Det gjorde jag med.. Med precis samma tesmak haha ;)

Svar: Haha, den är såååå god, muuums! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh nam nam vad gott!

såå himla gott med te! ♥

Sv: Tack fina du ♥

Svar: Verkligen, super gott!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

oh spännande med tatuering :)

Åhh den där smaken är så god! Försök och sova lite, men kul att du har mycket planer när du är nere. OCH JAG VÄNTAR MED SPÄNNING PÅ TATTOO-RESULTATET!!!

sv: det var jättemysigt att träffa dig! Vi börjar så fort som möjligt tycker jag, är så pepp! :)

Svar: Verkligen, den är super god. Älskar den. Super kul med mycket planer, tråkigt bara att jag måste åka över hela Gotland för att vissa inte orkar komma hem till mig. Ååå, du kan få en bild nu innan alla andra. Dock ser den inte superfin ut just nu men ändå! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

jag önskar att jag gillade te, ser så gott ut =)

gott med te :)

Tack för din gissning om när bebis kommer :) Ska bli så spännande att se om någon lyckas pricka in rätt dag osv!

Gott med te, den där smaken har jag dock inte testat!

Älskar det där te:et! :)

Svar: Då är jag inte ensam med andra ord! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Avslutar också alla mina dagar med en stor kopp te =) Låter som en mysig dag iallafall, kram!

Svar: Det är så skönt att avsluta alla dagar så! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Det är skönt att dricka te på kvällen, det känns lugnande med något varmt i magen :)

Svar: Verkligen, du har så rätt!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åhh va är det för hemlighet :D

Det där är på riktigt godaste teet!!

Svar: Håller verkligen med dig!!!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vad gott! :) kram

Jag dricker vanligtvis inte te, men just detta lät himla gott måste jag säga :)

Spännande att få se tatueringen :)

te är så himla gott o mysigt :)

Så gott te! :D

ska bli roligt att se tatueringen! gott :)

åå det där teet är såååååå gott!

Inte ens testat det där teet :D

Svar: Det är såååå gott!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

den låter god :)

Te på kvällen är det bästa, jag dricker nästan alltid rooibos just på kvällen :)

Men jag vill ju också träffa dig! Jag vill typ komma till Gotland så du kan skjutsa runt mig och vissa alla de bästa platserna:)

Svar: Vi måste träffas, ska ta mig till Göteborg så fort jag har några extra pengar till att resa! :) Du får gärna komma hit också!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Det där teet måste jag smaka någon gång! :D

Åhh spännnade med nya projekt :D

Åh vad gott med te!

Mysigt :)

Såå gott!

det där teet är så gott!

Svar: Verkligen!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh et av mina favorit ten!:D

mums!

jag älskar te, men den där smaken tyckte jag tyvärr inte alls om. :(

sv; ja jag älskar att åka på mässor! :)

Svar: Vad tråkigt, men alla kan inte tycka om den! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Det där teet är en av mina favoriter! Den är så god, så gos! Bästa sätter att slappa enligt mig är med en kopp te och en bra bok :)

Svar: Du har så rätt, håller med dig! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

gud så fin du är

Blev sugen på té nu, så gott!

åh älskar det tet!

Svar: Jag också, sååå gott!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh verkar jätte spännande med den "hemligheten" :DD LÄngtar♡♡♡

Hoppas du haft en toppen dag, massa kramar!

Det har jag provat några få gånger - supergott!

åh låter gott!

Faktiskt aldrig testat det teet, men hört många som tycker det är gott! Tycker du det är stor skillnad mot deras vanliga vanilj te? För den har jag smakat men inte riktigt fastnat för.. :/

SV: Tack så mycket :)

Svar: Nja, inte vad jag kan komma ihåg. Det var ett tag sedan jag drack det, så vågar inte riktigt svara helt på den frågan! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh älskar det tet!

vad gott te :)

Gott med te! :D

älskar dendär tesorten!! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback