Läsarfrågor - Tre viktiga frågor om min blogg

 
Under slutet av 2014 och början av 2015 har det ramlat in lite frågor angående min blogg/inlägg. Tre viktiga frågor som jag tänkte besvara här istället för att behöva svara på frågorna flera gånger till olika personer. Varsågod här kommer svaren!
 
 
 
 
 
 
När kommer din nya blogdesign som du lovat oss?
Snälla håll ut, det har gått tre dagar av der nya året och jag lovade aldrig att den skulle komma direkt när 2015 hade börjat. Bloggdesignen kommer att vara uppladdad inom en vecka om inget annat skulle hända på vägen vilket jag inte hoppas!
 
Varför har du inte gjort en sammanfattning om ditt år 2014?
Tyvärr så kommer det inte komma ett inlägg om det. Valde att skippa det i år med tanke på att mina bilder ligger på en hårdisk som är på kära Gotland och min dator är super seg/full med bilder. Så det har helt enkelt inte vart så lockande för mig eftersom datorn är segare än en snigel. Håller tummarna på att jag kan göra en sammanfattning för 2015 istället.
 
Varför har du slutat svarat på alla kommentarer/frågor?
Detta stämmer inte, vet inte vart ni kan fått det ifrån. Frågor som ställs här på bloggen kommer jag svara på direkt i kommentarsfältet. (inte i eran blogg, då inte många uppskattar det) Kommer undvika kommentarer som detta "hur har din dag varit? hur mår du idag? hur har din helg varit?" Oftast skriver jag i bloggen vad jag gjort under dagen eller hur jag mår.
 
Besöker eran blogg för att läsa inläggen och kommentera något fint istället för att för att skicka svarskommentarer till er som kan vara ganska tråkiga som typ "Tack så mycket!" Detta är nytt för mig och jag har valt att göra detta pga att flera bloggar inte uppskattar tråkiga svarskommentarer. Diskussioner är okej om det är något viktigt jag frågat efter.
 
När jag läser detta inlägg så får jag en känsla att jag låter sur. Men det är jag verkligen inte, vill bara att ni ska förstå detta på ett bra sätt även fast jag är dålig på att förklara. Vill slipper ha svarskommentarer i min blogg som kanske inte är nödvändiga.
 
 
 
 
 
 
Håller tummarna på att ni inte misstolkar detta inlägg, självklart vill jag kommentera era blogga (som jag redan gör) och få kommentarer. Men reklam, frågestunder, titta in min blogg och svarskommentarer är inte lika intressant för mig längre.
 
Gillar inte att göra inlägg utan bild, men detta är viktig information till alla som undrar.
 
 
 

Kommentarer

Bra skrivet inlägg :)

nya bloggdesigner är alltid kul! Äe det här din nya eller gamla :) Den är då fin iallafall :)

sv: joo luciatåg är sjukt mysigt under julen :)

Tycker inte heller om kommenterar som " hur är det", känns så fruktansvärt meningslöst att ens kommentera en sån sak!

Håller med om det där att man inte orkar göra reklam och skicka onödiga kommentarer som "hur mår du" hela tiden :)

Ska bli spännande att se den nya designen :)

Tycker det låter som vettigt svar på frågorna, förstår att svarskommentarer inte alltid är så kul att ha i kommentarsfältet! :)

Tycker det var bra svar på tal :)
Du svarar alltid på dina kommentarer och har en himla fin blogg.
Nyfiken på den nya designen, men ta din tid :)

Sv: Ja, väldigt ^^

Tycker att det är helt rätt att istället skriva något fint istället för skriva svarskommentarer som "tack så mycket" osv. :)

kul med ny design snart! :)

Synd att datorn är seg!

Tycker du svarade bra på frågorna :)

Tack, ja vi hade supertrevligt! =)

Kul med frågestund, dock inte så kul om det är många som "tjatar" om grejer, hehe!

Vilka frågor, du har svarat på mina kommentarer iallafall! Och bloggdesigner slänger man inte ihop på en kvart lixom! Tycker det var riktigt bra svar! Ska försöka tänka på detta när jag kommenterar din blogg!:)

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans förästen? Bor ni ihop? Trevlig kväll :)

åh så bra inlägg! jag har verkligen inte märkta att du slutat svara på kommentarer :/

Sv: Tack så hemskt mycket! :D kram

otroligt drygt detta med design :P

Riktigt bra svar! misstolkade det inte!

Bra inlägg!!

sv: Åh vad kul att du gillar skorna! Tack så mycket! Kram

bra skrivet :)

Det är bra att du reder ut frågetecken! Vad roligt med en ny design på väg :D

Vilken fin headerbild du har:)

Är spänd på att se nya designen :)

Bra svar!
Svar: Aa, alla har olika smak på musik :)

Härligt att du svarade på några frågor! Spännande med ny design också :D

Jag håller med dig helt, jag började med det för ett tag sedan och det funkar verkligen jättebra och känns mycket bättre. Jag svarar alltid på kommentarerna direkt i bloggen, sedan går jag in på alla bloggar och läser och kommenterar om jag känner att jag har något roligt att tillföra och kommentera. Som bloggare uppskattar man sådana kommentarer mycket mer :D

Man behöver ju inte göra allt. Jag valde också att inte göra en sammanfattning av mitt år men ska nog göra det nästa ;)

Svar: Tack så mycket!

Förstår vad du menar med kommentarerna, känns lite tråkigt ibland när folk BARA kommenterar "allt bra?" eller om man kommenterar deras och folk bara skriver "tack" som svar och aldrig läser inläggen i nåt av fallen haha. Var väl mycket sånt förut men det har säkert minskat sen svarsfunktionen kom :)

Det känns som att många tycker att man måste göra en sammanfattning av året som gått, men det har inte jag heller gjort. Gjorde en pytteliten med 6 frågor. Annars inget.

sv: Expert skulle jag väl inte kalla mig, haha :)

Bra att du tar upp detta och förklarar på ett bra sätt. Håller med dig gällande kommentarerna. Jag svarar på alla kommentarer genom att kommentera något som hör till något av deras inlägg men skulle aldrig ge reklam på ett sådant sätt. Ha en underbar kväll. Kram!

Gör inget alls utan bilder! Viktigt att sådant tas upp :)

Spännande med en ny design! Ska bli kul att se :)
Svar: Just Fantasy är hennes mest populära doft, och min favorit. Lukta på den vettja :)

Haha åh de där svars kommentarerna, hatar dem haha :DD

Men ser fram emot din nya design som säker blir sinnes sjukt snygg!
Kramar Hanna

jag tycker inte alls att du låter sur. du är rak och ärlig och ger bra svar på frågorna tycker jag! :) -tummen upp-

sv; ja visst är det gott? :) älskar donuts! <3

Är likadan nu på kommentarsfronten, det är roligt att gå in pånågons blogg och faktiskt läsa inläggen lite :)

Så bra skrivet inlägg :)

fin blogg























Follow my on Bloglovin







Trackback