Nytt objektiv till kamera, lycka!

 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
 
Ååå, så lycklig just nu! Mitt orginal objektiv (18-55mm) gick sönder för väldigt många månader sedan. Älskar mitt objektiv jag fotograferar med nu men saknar verkligen mitt gamla objektiv. Att kunna zooma och slippa stå långt ifrån motivet. Istället för att köpa orginal objektivet så valde jag att testa ett nytt objektiv. Kan inte säga speciellt mycket eftersom jag knappt testat det, men lovar att fixa ett inlägg i veckan.
 
 

Kommentarer

Åhhh vad kul med nytt till kameran!! Tänker fråga dig om sånt där nödvändigt imorgon eftersom jag går i tankar på att köpa ett objektiv, du som kan allt kan säkert tipsa mig tänkte jag! :))

förstår att du är lycklig!

VILL OCKSÅ HA!

Nice :)

Åh vad kul, det är alltid roligt med ny optik!

vad kul :)

vad roligt :)

Vad skönt att du är återförenad med din favorit :) Själv har jag inte koll på vad som är bra och dåligt i den världen..

så kul!! =)

Vad roligt!

Spännande :D

Vad roligt! :)

åh vad kul med nytt objektiv!

åh det verkar vara så himla bra det objektivet :D

Åh, kul med nytt objektiv! Ska bli spännande att läsa vad du tycker sen :)

Men åååh vad kul :D
Ser fram emot omdömet sen!
kram fina

Vad kul med nytt! Har också bara ett fast objektiv som inte går att zooma med till min systemkamera, irriterande ibland :)

Svar: Sjukt kul är det! Jag men det förstår jag, speciellt om man ska ta kort på sig själv eller något annat! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh nice :)

Ska bli spännande att se vad du tycker om det :D

Åh va kul med nytt objektiv!! Borde med införskaffa mig ett !

Åh vad roligt! :D
Hoppas du har en bra helg<3

Åhh vad roligt! älskar när man skaffar ett nytt objektiv!

åh så kul

Åh vad kul!

Mitt favoritobjektiv! Älskar ljusinsläppet :)

Svar: Ååå, vad kul att höra. Hoppas jag tycker samma sak! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Alltid roligt med nya objektiv :)

Ååh vad kul! Vill också ha nytt objektiv!

Woooh vad kul! Är så sugen på att förnya mig med något objektiv, men kan inte bestämma mig för vilken typ. Haha

Svar: Ååå, det är så svårt att välja ett nytt objektiv! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad roligt att ha ett nytt! :D

Åh vad roligt med ett nytt objektiv!! :) kram

Spännande med nytt objektiv, hoppas det är bra! :)

Men åh vad härligt! Var den dyr? Tänkte köpa ett nytt objektiv till sommaren själv :)

Svar: Beror på vad man tycker är dyrt, men den kostar runt 2000 kronor! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vad roligt!!:D

Åh vad roligt med ett nytt objektiv! Hoppas du kommer tycka om det mycket! :)

åhh så spännande! ser framemot att se bilder med det :D

Blir galen på alla som köper nytt för jag är också sååå sugen på en uppdatering av min kamera plus objektiv!

Alltid kul med nytt objektiv

Vadå avundsjuk :O!!

SV: Lite sent tack från mig. ;)

Gud vilken fin blogg du har och älskar dina bilder! Försöker starta upp ett "Foto tema" och tänkte därför höra om det är något du skulle vara intresserad av? Mer info står i det senaste inlägget på min blogg :)

Svar: Åååå, tack så mycket! Vad roligt, men jag själv är redan med i ett "Foto Tema" Mer info hittar du här - http://beattriicee.blogg.se/category/sunday-challenge-2014.html
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh ); vill också ha en bra kamera

Åh vad roligt!!

Åh så roligt! :D

så roligt med ett nytt objektiv! har själv min kamera på service... hoppas bara att jag ska få tillbaka den snart! :)

Svar: Hoppas kameran kommer tillbaka snart! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh ett vidvinkel(?) Guud vad roligt!!!

Svar: Precis, sååå kul!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Men åh så kul!! :)

men åh vad kul med nytt objektiv!

Så roligt med ett nytt objektiv :)

Önskar jag kunde få lite av din fotokunskap :P

Ååh så kul med ett nytt objektiv! :D

Fokuserar det som det ska? Tycker alltid man måste kalibrera det objektivet.

Svar: Jo, mitt fokuserar som det ska. Brukar inte dina det?
Beatrice Jakobsson - Fotografi























Follow my on Bloglovin







Trackback