Två förändringar som ni förmodligen inte visste.

 
 
Kanske två procent av alla mina besökare vet om att jag har en ny hårfärg. Det var inte menningen att det skulle bli mörkare men det blev tyvärr så. Innan jag fick en ny hårfärg såg mitt hår ut som det gör på min header, lite rött/brunt. För fyra veckor sedan kände jag att den röda färgen måste försvinna. Kastade i en brun färg som skulle hålla i 6-8 veckor bara för att jag var osäker vilken nyans jag har från hela början. Valde rätt nyans och där skulle jag stoppat.
 
Den röda färgen försvann nästan men inte helt. Valde att fixa till min hårfärg och tog 6-8 veckor i nästan samma nyans. Hade inte färgen i mitt hår mer än fem minuter och den skulle sitta i tjugo minuter. Mitt hår blev inte brunt, istället blev det svart. Att ha svart hårfärg är inte min stil, det passar inte mig men får överleva. Tur att det bara kommer hålla några veckor. Antingen var hårfärgen gammal eller helt fel produkter i askarna.
 
 
 
 
Under åren 2011, 2012 och 2014 har jag haft en julkalender här på bloggen. 2015 kommer bli lite annorlunda, istället för att ha en julkalender med tjugofyra luckor blir det en adventskalender med fyra luckor. Adventskalendern börjar nu på söndag och fortsätter varje söndag fram till julafton. Anledningen varför det inte blir med tjugofyra luckor, kommer befinna mig i Thailand hela december. Missa inte min adventskalender med fyra fina priser.
 
 

Kommentarer

Gud så söt!

Haha åh nu kommer jag låta som värsta 1D-tönten men jag trodde verkligen att det var en bild på Liams exflickvän (Sophia Smith) på första! Sjukt fin är du!

Svar: Vad kul att du ändå lägger märket till sånt, måste kolla upp tjejen! :) Tack så mycket tjejen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

fint!

Sv: ja visst är det galet hur fort tiden går! :)
Men åh vilka fina bilder :)

Men åh fint!

sv: Ja supermys! Åh tack så mycket finis! :)
Kram

Tycker du passar jättebra i den håfärgen! :D

Har dock gjort samma sak och färgade brunt på brunt på brunt och till slut var det svart (också sån färg som bara skulle hålla 6-8 veckor). Tröttnade till slut på mörkt/svart (efter två år) så slutade med att jag satt i fyra timmar hos frisören och avfärgade håret. Den gick liksom aldrig ur och då färgade jag igen och igen för att täcka utväxten. Så gör inte det misstaget! Ditt kommer säkert gå ur om du bara låter det vara :D

Svar: Tack så mycket! :) Precis, det kommer jag låt bli. När det försvinner kommer jag fixa lila toppar och sen låter jag det vara helt, tänker inte åka till frisören, så tack för tipset ska se till att det inte händer! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Spännande med adventskalender!

Du blev superfin i håret med det mörkare :) Och vad spännande med adventskalender :D

Usch va jobbigt det där med håret :( Tyvärr kan man ju inte tona/färga bort röda pigment. Även om den svarta färgen går ur så kommer grunden fortfarande bestå av de röda pigmenten. Hoppas dock det löser sig :)

Svar: Ja det kan man säga.. Jag lyckades så förmodligen funkar det bara på vissa. För jag fick bort nästan allt, det var någon slinga kvar bara! :) Och för eller senare kommer det gå ut, för jag tänker inte bleka mitt hår i onödan (för det förstör håret mer)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

så fin färg!

Jag tycker att du passar även i väldigt mörkt hår men om du inte trivs i det så är det tur att det kommer att försvinna. Kram

Svar: Tack så mycket, tur att det snart kommer försvinna! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad roligt med en adventskalender :D
Vad tråkigt att färgen inte blev som du ville dock :/

Vad tråkigt att det inte blev färgen du ville ha :( Men har också hört att rött är väldigt svårt att få ur, hoppas att det är ute efter detta nu!

Svar: Haha, tycker det är verkligen skit tråkigt. Jag har också hört det, men det lyckas på mig så det kan inte gälla alla! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Jag tycker det var snyggt! Men jag älskar ju iofs svart hår :D

Mörkt hår under vintern är SÅÅ snyggt, ska själv färga de imorgon! :) kram

Svar: Det är verkligen sjukt snyggt med mörkt hår under vintern, men svart passade inte på mig, haha! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Aj då :(

Vad konstigt att det blev svart, men det ser riktigt tjusigt ut :)

Kul med adventskalender!!

Låter väldigt roligt med en adventskalender :)

Det är så jobbigt när man inte får färgen man vill ha... en gång var jag blond och skulle bli liite mörkare blond så jag färgade med blond (ljus askblond) och blev mörkbrun i håret.. haha. Fick sån panik att jag färgade över det igen...

Hoppas du fixar det där med hårfärgen. Tycker iaf det ser snyggt ut på bilderna. Du kan ju göra slingor eller något för att ljusa upp om du vill. :)


Kul med adventskalender också! :D

Svar: Ja, usch när det inte blir som man har tänkt sig. Men skönt att du kunde färga över det igen! :) Det är sant, tack för tipset men tror mitt hår kommer bleka med tanke på att jag kommer vara i solen i en månad! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Såå fin du är ♡

Åh vad synd med din hårfärg :( och kul med en annorlunda julkalender! :)

Jag kör också på bara fyra luckor! och vad roligt att åka till Thailand!!!

Tyckte håret blev sjukt snyggt ändå och du passade i det! Men tur att det förmodligen går ur fort och att det bleks under Thailandsolen eftersom du vill ha lite ljusare :)

Ser fram emot din adventskalender, ska bli kul och se vad den innehåller!! :D

Svar: Tack så mycket Johanna, det värmer. Verkligen, vilken tur, längtar till solen och att håret blir annorlunda. Nu är första luckan ute, så njuuut! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Aaa det är gött .. Fina bilder

Missöden med hårfärg ska man gå igenom någon gång i livet. Jag trodde att jag färgade håret svart, visade sig vara mörklila. Det går ju över!

Svar: Har redan gått igenom det en gång och du har rätt i det du säger. Det går över, det förstår jag att det kommer göra som jag skrev i inlägget! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Jättefina bilder på dej :) Vacker!

Åh vad typiskt haha, men tycker ändå det ser fint ut!!

jättefina bilder :)

Tråkigt att det inte blev den färgen du ville ha, men snyggt blev du ju i alla fall!!

Nej vilken otur. Men tur att den går ur snart!

kommer göra fler så att ni har något att följa :D
ska till fitness festivalen i morgon så det blir en hel del videos då :D

Vackra bilder på dig. Tycker du var fin i det mörka håret också!

Spännande!

Jag hoppas du har en fin första advent :)

Såå fin! :D

Hoppas du får en fin advent! :)

Hoppas du får en jättefin första advent tjejen! :) Kram

Fin du är!

Har verkligen inte tänkt på att du har en mörkare hårfärg :o Men du är ju såå fin!

Hoppas din första advent har varit bra :)

Superfina bilder :D

tycker det ser fint ut ändå men tur att den inte håller så länge när du inte gillade det :)

Det ser ut som det blev väldigt snyggt ändå:)
sv: ja, dem är ju det:) Kramisar

Har din start på veckan varit bra? :)

Svar: Jodå, tack som frågar. Jag har haft en bra start på veckan!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

så fin!

Hoppas din tisdag varit bra :)

Ja det var en riktigt mysig första advent. Hoppas din också var mysig!

Jag tycker du är så snygg i denna hårfärgen,men givetvis ska man själv vara nöjd med det :) <3

Du är så himla himla vacker! Kram

så fina bilder!

Helt fantastiska bilder på dig babe!

Du hade älskar mexico och grottorna, tror dock du kommer gilla Thailnad också ;)

Det är snyggt med mörkt! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback