Mathilda Ljungberg

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF 50 mm f/1.4 | Modell - Mathilda Ljungberg
 
Hösten har verkligen kommit nu och jag är tillbaka i Stockholm en snabbis för att träffa Niclas. För två dagar sedan hade jag bokat in två olika fotograferingar. Min första fotografering var med Helen som du förmodligen känner igen sedan tidigare i min blogg. Några timmar ute i kylan begav vi oss in i värmen för att fika och umgås. En riktigt mysigt och bra förmiddag även fast det är kallt. Men jag ska inte klaga, gillar verkligen hösten!
 
Därefter träffade jag en härligt brud vid namnet Mathilda, även ett nytt ansikte här på bloggen. Våran plan var att få snygga outfitbilder men även försöka fotografera nya headerbilder till henne. Här är några av alla bilder vi fick ihop under fotograferingen, en riktigt trevlig eftermiddag. Jag gillar bilderna och har även flera bilder att visa här i bloggen, skulle ni vilja se flera bilder. Tryck på gilla knappen eller lämna en kommentar och säg till.
 
 
 

Kommentarer

fina bilder! och älskar verkligen henne blonda ombre, dösnyggt!

fin hon är:D!

åh, väldigt snyggt!! Såg detta inlägget på blogg.se's förstasida så var tvungen att kika in ju :D

Wow så snygg hon är och gud va duktig du är, jättefina bilder :)

Men vilka vackra bilder!! :)www.ninainbcn.devote.se

Så snygg outfit! :)

Jättefina bilder, verkligen!! =) Så fint hår hon har :)

Riktig fina bilder, som vanligt!

Åh så fin :)

grymt vacker hon är! <3

Åh vad grymt och hon är verkligen fin! Kram

Vilka fina bilder!

Fina bilder! :)

snyggt!!

Så fina bilder! :)

Åh sikka fina bilder! Älskar hennes hår!!

Så otroligt vackra bilder och vad mysigt med flera fotograferingar med olika personer! :) Du är så duktig Beatrice!!!

Sjukt fina bilder!

Såå fina bilder och modell!

härliga bilder <3

Wow hennes hår :D

så fina bilder :D

sv: åh tack :D
kramis♥

Jättefina bilder, som alltid! Du är så himla duktig :) Kram

Fina bilder!

sv; kul att du gillade mitt tips :)

så snygg o fina foton =)

Superfina bilder!! Är sååååå sugen på ett 50mm f/1.4 objektiv till min Nikon, är du nöjd med ditt?

Svar: Tack sååå mycket!! Jag älskar objektivet, det är mitt bästa köp! Om du är sugen, köp!! Du kommer inte bli besviken på ljus och allt annat! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Supermysig blogg du har. Fina bilder! :)

Har just nu veckans blogg på min blogg. Var med du också! :)

Åhh vilken mysig outfit och jätte fina bilder :D

Superfina bilder!! :D

Älskar outfiten <3 Superfint :D

Jättefina bilder! :D Gillar verkligen hennes outfit.

Så fina bilder!

Jättefina bilder! :)

fina bilder!

åh så fina bilder :D

jättefina bilder :) kul med flera fotograferingar

Jättefina bilder!

Så duktig du är, jättefina bilder :)

Åh vilka fina bilder! :)

Jättefina bilder!

Fina bilder på en fin tjej :)

Så fina bilder! :)

så himla fina bilder!

Så otroligt fina bilder!:)
sv: Ja, det hoppas jag med:) Kramisar

Sjukt fina bilder, det är vid slottet va?

Svar: Tack så mycket, det stämmer bra!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Fina bilder det blev och gillar det hon har på sej :)

Så himla fin!

Wow så fina bilder duktiga du! :D

Sjukt snygga bilder!!























Follow my on Bloglovin







Trackback