Tävla om ett egendesignat skal i samarbete med Themobilestore

Tänkte starta en grym tävling idag där just DU kan vinna ett egetdesignat mobilskal. Tävlingen är i samarbete med Themobilestore som har Sveriges ledande butik för mobilskal och även mobiltillbehör online. Bra priser, enkla returer, kostnadfri frakt och kundtjänst som sätter dig som kund i fokus.
 
 
 
 
Varför inte välja ut din favoritbild och tävla med? Jag valde en av mina senaste favoritbilder. Du får välja vilken bild du själv vill bara du har tillstånd av fotografen eller har fotograferat den själv. Reglerna är väldigt enkla så det finns ingen ursäkt till varför du inte ska vara med och tävla!
 
Tävlar du från bloggen eller facebook så gäller dessa villkoren.
- Ladda upp bilden/bidraget du vill tävla med.
- Länka till mitt inlägg samt till Themobilestore.se
- Skicka en kommerntar med länken till ditt bidrag. (Glöm inte din e-post adress)
 
Tävlar du från Instagram så gäller dessa villkoren.
- Ladda upp bilden/bidraget du vill tävla med.
- Hashtagga bilden/bidraget med #beattriiceetävling
- Kommentera detta inlägg med att skriva att ditt bidrag finns på instagram. (Glöm inte din e-post adress)
 
Tävlingen avslutas den 23 April 2016. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
ALLA KOMMENTARER ÄR TILLÅTNA I DETTA INLÄGG!
 

Kommentarer

Vad kul med tävling på bloggen och att du är mer aktiv med inläggen nu Bea!! :) Hoppas vi kan ses snart igen! <3

Vilken schysst tävling :-D

Kul med tävling!

Så snyggt skal! Kram

Åh så roligt med en tävling!!

Åh vilken rolig tävling!

Så rolig tävling!

Super kul med tävling! Sjukt snyggt skal med :)

Men åh vad roligt!! Älskar sådana skal!

sv: Åh ja, den var riktigt god! Men man måste verkligen tycka om oreos för att tycka om den tror jag, då glassen är nästan bara i smak av oreos! :)
Kram

De e najs när de e gratis frakt :)

Såå fint skal!!

Så roligt med tävling :) dock orkar jag inte vara med just nu, eftersom jag är sjuk har jag ingen ork att ladda upp bilder osv, men jag kommer verkligen vara med innan den 23 : e :)



Svar: Okej, vad roligt att du vill vara med! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Såå fint skal!

Åh vad roligt med en tävling!

Fint skal























Follow my on Bloglovin







Trackback