BÄSTA MELLANMÅLET FÖR MIG

 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF 50 mm f/1.4 | Fotograf - Beatrice Jakobsson
 
När jag såg att Amanda hade lagt upp ett inlägg på sin frukost var jag tvungen att testa eftersom jag älskar kokosnöt. Har alltid drömt att få smaka en "riktig" kokosnöt och jag då syftar jag på en kokosnöt som har ett brunt och hårt skal.
 
Perfekt mellanmål för mig, jag älskar verkligen kombinationen. Helt plötsligt kändes det som att jag var i Thailand för stunden när jag njöt av mellanmålet som även kan vara frukost. Om ni gillar kokos så tycker jag att ni ska testa det här, yoghurt, bär/frukt och en kokosnöt är allt som behövs. MUMS!
 
 
 

Kommentarer

Ser galet gott ut :)

Men mums vad gott! Kram

Gott!

Åh så gott som hälsosam mellanmål!

Åh så gott som hälsosam mellanmål!

Åh så gott som hälsosam mellanmål!

Måste testa!!

Det känns ju så himla lyxigt att äta ur en kokosnöt ju ;)

Gott!! :D

Vad gott det ser ut! :)

vad gott de såg ut!!

Åh vad gott! och underbara bilder <3

omnooom vad gott det ser ut!

Guuuud, va gott!

Så gott!

Åh vad gott!!

Men åh så gott

sv: Ja men ellerhur är den fin!

Åh det ser himla gott ut, det måste jag testa! :)

Det ser ju supergott ut!

Ser så sjuukt gott ut!

så gott!

Gud så fräscha bilder! ser supergott ut!! :D

Men åh vad gott!!

åh herre vad gott!

Åh så gott det där ser ut!

Mums! Detta ser minsann helt underbart gott ut :) Kram

Men åh, så fint du gjort! Säkert sjukt gott också, blev så fascinerad utav kokos nöten haha, kram! :)

Det där såg gott ut :)

Åh så gott!! :D

åh vad gött det ser ut =)

OMG det såg ju helt underbart gott ut ju :O <3

Jag har kollat igenom din blogg lite grann och WOW vilka fantastiska bilder. Så fina!

Svar: TACK SÅ MYCKET! Dina ord värmer verkligen, wow. Tack!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh verkar ju supergott :D

Mums vad gott!

Ååh vad gott det ser ut. :)

Gud så gott, fotovänligt också hahah!;)

Grymt mellanmål, sååå gott ju! :) kram

ååh vad gott!

Men åh vad gott :D

alltså hjälp ser ju galet gott ut det där

Najs att de va så gott :)

Åh vad gott det där såg ut :D
Och supersnygga bilder :D

Ser gott ut! :)

Åh så fräscht det där såg ut :D

Det ser väldigt mysigt ut! Kram

Åh måste testa det såg gott ut!

Åhhh vad gott det ser ut!

Haft en bra start på veckan?
Kram

Ser såå gott ut :D

GUD så gott. snacka om exotisk feeling ;)

gott!

men mums!

Åh vad gott!

Men åh vad gott. Har också alltid velat prova att äta en riktig kokosnöt, nästa gång jag hittar en i en butik så ska jag köpa den :)

Vackra bilder och gud så gott :)

Men åh så gott det ser ut!!

wow vad gott det ser ut!!

åh det ser riktigt gott ut!























Follow my on Bloglovin







Trackback