Amanda Jona i Kungsträdgården

 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4 - Modell - Amanda Jona
 
Behöver jag förklara flera gånger varför jag bombar med bilder ifrån Kungsträdgården varje år? Tror inte det men kan förklara kort och snabbt för alla nya besökare. Älskar körsbärsträden, är helt besatt av körsbärsträd när det blommar och det leder till att jag inte kan undvika att fotografera personer där. Bästa höjdpunkten är när körsbärsträden slåt ut. Här är ytterligare två bilder från en tidig morgon i kylan tillsammans med fina Amanda.
 
 

Kommentarer

Vilka fantastiska bilder ♡
Nästa år SKA jag ta med dottern upp och fota henne bland alla vackra rosa träd

Allt bra annars?
Kram

sv: ja det är riktigt gott, du borde testa :)

Tröttnar verkligen aldrig på bilder från kungsträdgården, någon gång måste jag åka dit och fota själv. Men de brukar va rätt smockat med folk va?

Svar: Gör det, du kommer inte ångra dig! Det stämmer, man får gå upp tidigt på morgonen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ja den är verkligen super.
Guud så fint det är med alla blommor :D

Om jag hade bott nära körsbärsträd hade jag också fotat mycket :-D Kram

såå fina bilder!!

Det får bli mitt mål nästa år - att åka dit och fota när de fina träden blommar :)

Nej du behöver verkligen inte förklara,och vi ser dem gärna, de är så fint

Så fin hon är, och bilderna är underbara :D förstår att du älskar att fota där!

Sååå fina bilder!

en dag ska jag allt besöka Kungsträdgården :D

Hej de va inte igår, hur är det med dig? kram

Svar: Hej, nej det var ett tag sedan. Det är bra tack, hur är det själv? kram
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilka fina bilder! Så vackert med körsbärsträden :) Kram

fina bilder :)

Åhh vad fina bilder! :)

Åh så härliga bilder!
Jag älskar också körsbärsblommorna så du får mer än gärna publicera bilder där ifrån :)

Så vackra bilder!!

Åh förstår dig! Jag älskar också körsbärsträd :D.

Suuperfina bilder :) Älskar också träden!

Så fina bilder :D

roligt:D

Så fina bilder! :D

Det är verkligen såååå vackert, här i Umeå finns inget sådant så jag lever av bloggbilder ;)

så fint med körsbärsträd så jag förstår dig :)

Så fina bilder! Så himla vackert med allt rosa :)

sv: Otroligt kan jag lova :D

Så himla fina bilder!

Vilka vackra bilder!!

Så vackra bilder!

Håller med det är det bästa som finns! :D Fina bilder

Så fin hon är!

Jaa det är ju såå fint med alla fina träd och blommor! Nästa år måste jag ta mig dit =)

Älskar den! Perfekta mixen av grått och beige, ska visa när den är på plats - inväntar lite sämre väder bara, haha :D

Så vackert :)

Så vackert :)

Ja förstår att du tar mkt kort där, de hade ja me gjort om den hade varit här :)

aah så himla fina bilder!

Så fint!

Härliga bilder på Amanda :)

FIN bild!!

Förstår din besatthet angående körsbärsträden när de blommar, älskar dom så mycket själv och är faktiskt himla glad att vi har såna här i Slite också!! Så härlig atmosfär att fotografera i ju! :)

fina bilder

Förstår varför alla vill fota där, det är ju så fint! :D

Underbart vackert

Fina bilder :D

Så fina bilder :D

Önskar man bodde där uppe när träden blommar sådär fint!

Så fina bilder :D

Jag älskar också körsbärsträden! Så förstår att du vill fota massor där :)

Åh vad fina bilder!! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback