Meghan Colón, Kungsträdgården

 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4 - Modell - Meghan Colón
 
Äntligen har jag fått några timmar till att redigera några bilder från Stockholm och flera timmar kommer behövas. Känns som att jag är klar med alla bilder men insåg att mer än hälften är kvar. Men jag klagar inte eftersom jag älskar att redigera och småfixa med bilder. Här är två bilder ifrån fotograferingen med Meghan i Kungsträdgården. Älskar körsbärsträden, men det borde alla som hänger med i bloggen redan veta, haha!
 
 

Kommentarer

så fina bilder

åhh önskar jag kunde åka dit och fota!!

Jättefina bilder. Körsbärstråden är så fina. vill ha ett sånt i trädgården i framtiden

Åh vilka vackra bilder! Kram

Superfina bilder Beatrice, så vackert med de blommande körsbärsblommorna i bakgrunden tycker jag! Du är så duktig! Kul att du har mer att redigera!! :)

Så fint :)

Vilka fina bilder! Så vackert med körsbärsblommorna i bakgrunden! Kram

Så fint!

Jag önskar att jag kunde fota och redigera bra :) Får börja öva.

det är supergott :D

Såå firn bilder!!

Vad roligt med redigeringsarbete :D Jättefina bilder! <3

Åh vad fina bilder, det blir alltid så fint med körsbärsträden i bakgrunden! :)

SÅ fina bilder tjejen! :)

Vilken vacker tjej!

jättefina bilder!

Verkligen superfint!

Åh, så fina bilder!

Hon är så fin, och vilken söt hund också :)

så vackra bilder, du är så duktig!! :D

Åh så fina bilder :D

Jätte fina :D

vilka härliga bilder! :D

Så fint! Och vilken söt vovve!!

Fina foton. Jag älskar också körsbärsträden. De är så vackra.

Superfina bilder!

Jättefina bilder!!

Visst är den! Älskar sån här charm :)

Fler jättefina bilder :)

Åh, så fina bilder!

Sv: tack så mycket. Vilka fina bilder! De träden är så vackra!

Roligt att fixa med, och du är så duktig :) Jättefina bilder :)

Jätte vackra bilder! :)

Såå fina bilder!

Så magiskt fina bilder! :)

fina =)

Fina bilder as usual :) Skulle också vilja fota loss där under körsbärsträden!

så fina bilder :D

Åh så roligt :)

Ja älskar oxå körsbärsträd :)

Åh så fina!!

De rosa körsbärsträden är så vackra, även de vita förstås :)

mycket fina bilder :)

De rosa körsbärsträden är så vackra, även de vita förstås :)

Älskar också körsbärsblomningen i Kungsan. Det är inte vår innan dem har slagit ut :P Jättefina bilder :D

åh tack =) fina bilder =)

Så fina bilder!

Tack så jätte mycket!
Snygga bilder :)

Så fina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback