ADVENTSKALENDER 2016 LUCKA ETT

 
SPONSRAT INLÄGG
 
Första luckan består av en fin vinst från StyleMood, en webbutik med inredingsprylar. Vinnaren kommer få en mörkgrå sammets-necessär värd 279 SEK. StyleMood startade 2015 av Johanna Utterberg som är en fantastiskt vän. Hon brinner för inredning och är otroligt duktig på det. StyleMood's instagram är full av inspiration och framför allt webbshopen. Förutom ett fantastiskt instagramkonto, människa och webbutik så finns det även en till överraskning.
 
StyleMood kommer att ha en julkalender med magiska luckor och det vill du inte missa. Julkalendern startar om 4 dagar, så spännande. Längtar till hennes julkalender. Alla prylar på bilden är ur Stylemood's sortiment och finns att klicka hem direkt på www.stylemoods.se
 
 
TÄVLINGSREGLER
Svara på frågan "VART FINNS STYLEMOODS LAGER?" Posta ditt svar i en kommentar (glöm inte att skriv med din mailadress, viktigt!) och nu är du med och tävlar om en mörkgrå necessär. Tävlingen avslutas den 3 december klockan 23.59. Busenkelt och lycka till i tävlingen.
 
 

Kommentarer

Deras lager är på Gotland Västergarn/Slite!

Hennes lager finns på Gotland och jag är jättegärna med och tävlar :)

Jag vill gärna vara med! Stylemood har sin lagerlokal på Gotland. Glad advent på dig!

Jag gissar på Gotland där Johanna bor?! :D (min email är [email protected]) :)

Lagret finns på Gotland :)

Så himla kul tävling! :-D Kramis

Ihh blir helt nervös, men det är sååå kul med tävlingar, underbart att se blogginlägg med sina egna prylar, det känns så bra!! :D Hejaheja alla som vill vara med!! <3

Va kul :D

Så kul med en adventskalender!

Härligt med ännu en adventskalender detta år! :)

Lagerlokalen finns på Gotland, Västergarn/Slite.

Det finns på Gotland!! <3

På Gotland :D

Vad härligt med en julkalender. Jag är med, och deras kontor är på Gotland. <3
[email protected]

Svar: Västergarn/Slite på Gotland

Åh såå roligt!!
Jag har för mig att lagerlokalen finns på Gotland :) kram

Åh vad roligt med tävling. Jag är gärna med. Svaret på frågan är Stylemoods lager är i Gotland Västergarn/Slite :)

Stylemoods lager finns på Gotland (Västergarn/Slite)
[email protected]

Vilken fin och rolig tävling, hade varit riktigt kul att vinna denna fina sammets-necessär.

Svar: Gotland

Kram Sanna

Åh vilken fin present!

Gotland! :)

Jag är absolut med!
Deras lager finns på Gotland i slite!

Jag är med 😊
[email protected]
Lagret finns på Gotland 😊

Stylermoods lager finns i Gotland Västergran/slite :)

Mejl: [email protected]

Australien (?) :)

På Gotland finns lagret :)

Så kul! :D

Självklart vill jag vara med! Stylemoods lager finns här på Gotland, närmare bestämt i Västergarn och Slite =)

Lagret finns på Gotland! Håller tummarna för denna underbara vinst :)
[email protected]

Lagret finns på Gotland! Håller tummarna för denna underbara vinst :)
[email protected]

Längtar också, Johanna är så duktig!

Jag vill gärna vara med och tävla. Lagret ligger på Gotland, Västergarn/Slite. Woho! Min mail är [email protected]

Men vad kul! Så fin :D
Lagret finns på Gotland och vill typ klicka hem allt på hemsidan ju! *hjärtögon*

Srylemoods lager finns på Gotland 😊 ([email protected])

På Gotland :)

Kul :)

Jag gissar på Gotland.:D
Min mailadress: [email protected]
Kramar!

Svar: lagret finns på Gotland :)

Så roligt med tävling! Svaret är Gotland, Västergarn :)

Gotland :)

Kul med kalender :-)

Deras lager finns i Slite på Gotland!

StyleMood har sitt lager på Gotland :)
[email protected]

Lagret ligger i västetgarn/slite på Gotland. Skulle bli så glad att få vinna denna fina. Min epostadress är [email protected]

StyleMoods lagerlokalen finns på Gotland, Västergarn/Slite :)

WOW vilken fin! Perfekt storlek för väskan :) Ska spana in instagramen!

Lagerlokalen ligger på Gotland, Västergarn/Slite.

Kram!























Follow my on Bloglovin







Trackback