Inredningsdetaljer i min lägenhet!

 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Uppdateringen på bloggen är inte på topp. Dagarna, kvällarna och nätterna befinner jag mig i skolan med eller utan uppgifter. När jag inte spenderar tiden på uppgifter så skriver jag ut massor med nya och gamla bilder ifrån min instagram. Hela min lägenhet kommer inom kort bestå av bilder vilket jag älskar. Mina väggar börjar fyllas av instagrambilder och skoluppgifter, men jag är inte färdig, flera bilder väntas på att komma upp i min lägenhet. 
 
Tänkte även svara på en fråga innan jag avslutar inlägget. "Kan du göra mer inlägg angående kamerateknik och redigering nu när du pluggar?" Och absolut skulle jag kunna fixa fler inlägg, behöver bara veta vart jag ska börja och vad jag tycker är viktigt att dela med mig i bloggen.
 
 

Kommentarer

Fina detaljer!

Ser riktigt läckert ut! Älskar sådan inredning :) Kram

så snyggt!

Åh så fina detaljer!

Åh ja, det är så härligt med egna foton i lägenheten :D Man ska se vem som bor där liksom!

Åh vad sugen jag blev på att beställa massa bilder och sätta upp i mitt rum!

Åh vad fint att du pryder dina väggar med instagrambilder och vilken rolig idé :-D Kramis

åh så snyggt!

Är så härligt att ha massa foton hemma! :)

Så fint och smart att skriva ut instagrambilder!

åå men det måste vara helt underbart ändå att ha massa fina och personliga bilder att sätta upp!

Att ha massor av bilder i sin inredning är ju underbart!!

Så fint med bilder överallt :)

åh så fina bilder :)

Så fint med bilder på väggen!!

Åh kamerateknik och redigerings inlägg vill jag läsa, älskar sånt! :)

Kul idé med massa egna bilder!

Åh, det vore verkligen SÅ kul om du gjorde ett sådant inlägg!!

Så fint att inreda med egna bilder! :)

Vad härligt med en massa bilder! :D

Gillar alla dina bilder, verkligen superfina!!

Tack så mycket tjejen!! Mysigt att inreda med personliga foton!

Underbart med massor av bilder i ens rum ju!

älskar o ha egna foton hemma!! så fint

Åh vad kul med massa foton som får klä väggarna!:)

Så himla mysigt! Jag har typ.. 1 foto uppsatt i vår lägenhet här hemma. Så tråkigt. Man borde verkligen skriva ut och hänga upp mer :)

sv: Det var riktigt gott kan jag lova :*

Det är så härligt med bilder hemma, jag själv har just gjort en fotovägg hemma hos mig :D

Så fina bilder :D

Jätte fina bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback