Uppdateringen om födelsedagen.

 
 
Födelsedagen blev inte som planerat, hade inte räknad med dåliga nyheter som förstörde ganska mycket av min födelsedag. Men förutom dem dåliga nyheterna så blev min dag väldigt lyckad. Hängde med klassen ett helt dygn på Holmhällar och självklart firade alla mig med små överaskningar.
 
 
 
 
Fotografera var en självklarhet att vi gjorde eftersom vi alla går en fotolinje, men några av oss badade också. Lyckades aldrig bada i sommar eftersom jag jobbade hela sommaren och nu fick jag chansen att bada. Ganska kallt men det känns riktigt bra att jag faktiskt har badat i år och speciellt på min födelsedag. Inga födelsedagsbilder i detta inlägg men bilderna förklara min lugna födelsedag med klassen.
 
Tack så mycket för alla gratulationer här på bloggen, NI ÄR UNDERBARA!
 
 

Kommentarer

Vad kul att du fick en ganska bra födelsedag trots den dåliga nyheten. Kram

Hoppas inte att de dåliga nyheterna var något allvarligt :(

Med åh neej, inte dåliga nyheter :( Tur iaf att resten av dagen var härlig och bra, låter som du hade det kul med klassen iaf! :) Och härliga bilder!! :D

Svar: Det suger med dåliga nyheter och tyvärr vänder det inte. Allt blir bara värre.. Hade det riktigt bra med klassen och trivs så bra i skolan! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Tråkigt med dåliga nyheter... Hoppas att allt är ok! Grattis återigen fina du! Kram

åå vad tråkigt med dåliga nyheter men håller tummarna att det blir bättre <3

åå vad tråkigt med dåliga nyheter men håller tummarna att det blir bättre <3

Gud så kul att du badade nu i alla fall.
Och grattis massor på födelsedagen!!

Tråkiga nyheter på födelsedagen ogillas starkt! Men det ser ut som om ni hade en mysig dag tillsammans. Har inte heller badat något i år faktiskt när jag tänker efter :P

Så fina bilder!

Åh så fina bilder!!

Grattis i efterskott!

tråkigt med dåliga nyheter :(

vad tråkigt med dåliga nyheter

Vad tråkigt att du fick dåliga nyheter som förstörde dagen lite men vad bra att den ändå blev bra :)

Dåliga nyheter är aldrig kul :/

Åh så tråkigt med dåliga nyheter, kan verkligen sabba allt!!

Grattis i efterskott!! <33

åh vad roligt!

Skönt att du fick ut något bra av dagen trots jobbiga nyheter.. Grattis i efterskott tjejen <3

Synd att du fick dåliga nyheter på din födelsedag :( Hoppas allt löser sig!

Vad synd med tråkiga nyheter :(( Suger verkligen när något utomstående sabbar ens dag :(

vad kul!

Synd att din födelsedag inte riktigt blev som planerat!

Grattis i efterskott! Tur det blev en fin födelsedag trots tråkiga nyheter :)

sv: Det är verkligen så! Tack så mycket :*























Follow my on Bloglovin







Trackback