INGEN BRA TAJMING!

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Uppdateringen på bloggen är inte det som står högst upp på min lista, men här kommer en snabb uppdatering. Under min sista vecka ombord på båten passade jag enbart på att umgås med mina kollegor som är guld värda. Känns väldigt tråkigt att sommaren är över och alla har olika planer för hösten men jäklar vilken bra sommar vi har haft på jobbet. Bus, skratt, krig, stress och väldigt mycket kärlek till varandra!
 
Samma dag som jag klev av båten gav min kropp upp helt och jag kan varken, gå eller sitta för min kropp klarar inte av det. Fått medicin från vårdcentralen och nu vill jag att det ska gå blixt snabbt för att bli frisk. Kommer flytta under denna vecka så behöver verkligen packa, städa och fixa allt inför flytten. Har varken tid att vara sjuk eller att kroppen väljer att streka. Uppdateringen under min senaste vecka är inte roligare än såhär därför har bloggen fått lida!
 
 

Kommentarer

Nej vad tråkigt!

Vad kul att du trivdes så bra på jobbet och att du har haft en bra sommar! :-D Kramis

Du har sån otur och tajmingen är väldigt dum just nu! :( Hoppas det blir bra snabbt och jag längtar till imorgon när vi ses!! :)

Krya på dig!!

Krya på dig :(

Nej så jobbigt! Krya på dig!

Usch vad jobbigt! Krya på dig!!

Hoppas du mår bättre nu! Så tråkigt att bli sjuk! :/

Krya på dig! Hoppas verkligen att det blir bättre snart :)

Krya på dig <3

Men åh så tråkigt.. Hoppas du kryar på dig! <3

Krya på dig!! :(

Förstår att bloggen inte går först!<3

Hoppas du blir kry snabbt!

Krya på dig, kram!

Krya på dig fina du!

Men usch, vad tråkigt, hoppas verkligen att du blir frisk snart! :)

Usch att bli sjuk, krya på dig!

Åh så skönt att du haft ett sånt bra jobb!!

Åh nej hoppas du blir frisk snart

åh krya på dig!!

har du marmortäcke?!?!? så fint!!

Svar: Jaaa!! Älskar täcket, så fint!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Bra att du har fått hjälp iallafall och krya på dig finis!

Krya på dig fina du! Kram

Nämen :( hoppas det snart blir bättre 💗

krya på dig

Men nej stackaren, krya på dig <3

Åh hoppas du mår bättre snart fina du!

men kära du, vad har hänt, hur gav kroppen upp? <3

Såå tråkigt att sommaren är över ;(

men fy, vad obehagligt. Hoppas du blir frisk snart!

Krya på dig :)

Hoppas du mår bättre!

Krya på dig!!

god bedring<3

Åh, hoppas verkligen du mår bättre snart!

krya på dig!























Follow my on Bloglovin







Trackback