UPPDATERING OM LIVET I STOCKHOLM

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Wooohoo, nu har jag flyttat till Stockholm och spenderat mina första dagar på utbildningen med en underbar klass. Men jag har fortfarande inte lyckas packa upp alla flyttkartonger som står mitt på golvet, men ska försöka lyckas med det också. Känns verkligen underbart att utbildningen har börjat!
 
Mitt första dygn i Stockholm kändes värdelöst, kunde lika gärna åka tillbaka. Lagom när jag kom till min lägenhet så klarade jag knappt av att göra något för min kropp gav upp totalt. Blev flera timmar på akuten utan att något hände, helt vilsen i en ny stad utan att veta vart jag ska. Lyckades komma hem sent på natten så jag kunde befinna mig i skolan första dagen och efter akuten mår jag mycket bättre och det gör inte lika ont längre, vilket känns underbart.
 
 

Kommentarer

Nej vad jobbbigt att du fick så ont! <3 Kramis

Men noo, vilken tråkig start! Men bli inte avskräckt, du kommer gilla Stockholm så mycket! Utbildningen verkar ju så passande för dig med. Och hallå, knäppt att du såg mig på båten?! Varför sa du inget haha. VAR? NÄR? åh hade varit kul att säga hej ju.

Vad kul att du ska plugga! Vad är det du ska läsa? :D

Svar: Kommer läsa Visuell Kommunikatör Fotograf! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Åh så fin bild!

Å så kul att du trivs<3

Åh, grattis till flytten! Är en ren dröm för mig att flytta till sthlm! Hoppas du kommer trivas och lycka till med studierna och allt! Och älskar den otroligt fräscha bilden :D Kram

Gud vad roligt :D

Men fy! Hoppas det bara fortsätter till det bättre nu, kram.

men åh vad spännande! Lycka till :D

Spännande! Det är så himla fint i Stockholm :) Kram

Tråkigt att du fick spendera timmar första natten på akuten :/ skönt att du klarade skolan dagen efter och att du mår bättre! :)

Hoppas utbildningen kommer gå bra :D

vad roligt att flyttat dit :)

kraam

Kul att du har flyttat upp till Stockholm, vad ska du plugga här? :)

Svar: Ja verkligen! Kommer plugga Visuell Kommunikatör Fotograf, Fotoskolan Stockholm! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Så härligt att vara där! Men så jobbigt att kroppen la av, bra att det är bättre nu :)

Usch vad jobbit att behöva åka in till akuten!

Gud så roligt!!

Vad skönt att du mår bättre! Hoppas det håller i sig och lycka till i Stockholm! :)

Å hoppas de kommande dygnen blir lite lättare, kram!

Krya på dig! Hoppas du mår bättre snart!

Kul att du flyttat till stockholm!:D

Hoppas du får en bra tid i Stockholm! :)

Skönt att du mår bättre!!

Å så spännande med så mycket nytt :)

Kul att du har flyttat upp till Stockholm! Hoppas du kommer trivas :D Har själv aldrig varit där tyvärr

Jobbigt med en sådan start i Stockholm, men skönt att det inte gör lika ont längre och att du fått en underbar klass! Så glad för din skull! :) <3

Skönt att du mår bättre :)

Men gud låter jätte jobbigt :( Vart i stockholm bor du? :)

Svar: Det var det jobbigaste jag varit med om. Kommer bo ganska långt mot landet. Järna heter det! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

usch då, hoppas du mår bättre nu! såg att du ska plugga till Visuell Kommunikatör Fotograf, vad spännande. Vad kan du då jobba som? Lycka till i nya staden :)

Svar: Tack så mycket!! Kan jobba med allt inom Fotograf. Dom har bara ändrat utbildningen att vi kan mer än att bara vara Fotograf sen i slutet av utbildningen! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Men gud så tråkigt att du fick åka till akuten just på första kvällen när du flytta. Tur att de är bättre och skönt att du trivs, kram på dig! :)

Vad kul det måste va att gå i den skolan! Ska bli intressant att följa din utveckling här :)























Follow my on Bloglovin







Trackback