FÖRSTA ADVENT 2017

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Sista månaden på det här året och jag kan fortfarande inte förstå att tiden bara springer ifrån mig. December är en väldigt mysig månad då oftas julkänslorna kommer fram vilket jag väntat på men behöver snö först. Kommer äntligen även få besöka min favorit ö under den här månaden. Har saknat Gotland i över tre månader så snart kommer jag få åka hem och mysa några dagar. Dricka mängder av glögg, skratta och bara få kärlek av familjen.
 
Brukar även köra adventskalender varje år och jag hade nästan gjort klart allt innan något väldigt privat kom iväg och jag var tvungen att avbryta allt. Hoppas ni klarar er utan min kalender i år men det blev alldeles för mycket, men jag kan trösta med att det kommer någon tävling här på bloggen under månaden.
 
 

Kommentarer

Vad tråkigt att det har hänt något och hoppas inte det är alltför allvarligt! Kramis

Så mysig med advent! Kram

Vad tråkigt att du behövde avbryta dina planer, hoppas allt löste sig och spännande med tävlingar ändå!

Jag vill med ha snö och mysigt att åka hem till Gotland! :)

Åh vad gott!

mysigt vi ska ha adventsfika nummer två snart :D

Skönt att du får åka till Gotland snart :) Kram

mysigt!

Mums med glögg! :)

Tråkigt att du fick avbryta, men du själv går i första hand!

Alltid roligt med tävlingar ju :D Klart ditt liv går före! :)

Håller med dig om att tiden bara springer iväg snart är det väl nyår skulle jag tro :P
Skönt att mysa lite med familjen :D Det gjorde jag med i helgen men det slutade inte så bra hahaa

Så gott med glögg :) Kram

Gud så mys!!

Men åh! Längtar verkligen SÅ mycket efter ön just nu!! Har sån tur att jag ska åka hem redan den 15e och vara hemma hela julen. Sååå mysigt!! När kommer du ned? <33

Svar: Det förstår jag verkligen!! Man vill bara hem till öjn! Vad skönt att du åker tidigt till Gotland. Själv har jag inte varit där sedan september och jag slutar inte förrän den 21 december men måste åka tidigare pga att det hänt en sak. Så åker den 18! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Tiden går verkligen så himla fort! Det är helt galet, kan inte förstå att 2017 snart är slut.

Såå mysigt!

SÅ gott med glögg. Drack årets första mugg med glögg i helgen också :D

Så mysigt att du snart får träffa familjen igen<3

Längtar så mycket tills du kommer hit till öjn och hem igen!!! Då får du komma ut och andas Slite-luft och äta lussebullar här hos oss! <3<3<3

Svar: JAG OCKSÅ!!! Snart är det bara en vecka kvar tills jag får andas gotländskt luft, haha och träffa alla mina underbara personer på öjn! Ååå, jag det vill jag! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Åh såå mys att åka hem!!

Åh glögg och pepparkakor!!

Hoppas att ni får en riktigt snöig jul i år då :-)

åh mysigt att åka till Gotland! :D

Vad mysigt att du får åka hem till Gotland snart! :))

Så mysigt!

så mysigt!























Follow my on Bloglovin







Trackback