STYLEMOOD.SE

 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM 
 
Uppdateringen på bloggen har varit sämst i några veckor, jag vet. Men det har varit fullt upp hela veckorna med uppgifter och andra aktiviteter. Lämnade Stockholm tidigare för att åka hem till en begravning. Nu har jag varit på ön i fem dagar och hunnit med att träffa många saknande personer.
 
En av sakerna som jag hunnit med under dessa dagar är att besöka Johanna's butik här på Gotland. Johanna är inte bara min bästavän utan även grundaren för företaget Stylemood som skapdes 2015. Finns unika och fantastiska inredningsprodukter i webshopen året runt och under det senaste året har det även blivit en butik som är värt att besöka om du är på ön. Hängde med henne när hon arbetade och wow, jag är verkligen stolt över henne. Hon är en stor inspirationskälla som verkligen går sin egen väg och Johanna är en perfekt person för att äga ett företag. Det räcker inte med ord för att föklara!
 
Redan nu har hon startat upp MELLANDAGS-REA i webshopen, tycker verkligen ni ska besöka Stylemood.se
 
 

Kommentarer

älskar hennes grejer!

Hon är gryyyym!=) Och du med såklart! Kram och god jul :D

Men alltsåå åhhh, Bea, jag blir helt tårögd för dina fina ord om mig och mitt företag!! <3 ALLA borde ha en bästa vän som du och tack snälla för att du kom till butiken och hängde med mig idag, så kul och se dig igen och tänk, du som varit med från start nu sett hur allt utvecklats under två års tid från bara liten webshop till ett större sortiment och nu även butik!! Du är power för mig och så glad att du sporrade mig i min impuls när jag startade upp allt, det är tack vare det som jag är där jag är idag!! <3 Du är bäst och grymma bilder, blev så glad för inlägget!

Svar: Aww, bästa du!! <3 Så glad att mina ord blir så starka för dig att du blir tårögd. Tack för dina fina ord, dom värmer verkligen i hela hjärtat! ÄR så glad att jag har dig vid min sida!! <3 Så kul att få vara med på hela din resa, älskar att se dig utvecklas! Du är bäst, puss på dig!! <3 och du tack för dina fina ord här och på instagram!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Vill så gärna besöka hennes butik! Kram

Åh vad mycket fint! :-D Kramis

så mycket fint :)

Så himla fina grejer! :D GOD JUL! :D

min uppdatering har också varit usel, är det mörkret tro..?

Hon har verkligen så fina saker!

Men åhhh! Det måste jag också försöka hinna med nu när jag är hemma!! tack för tipset! Och God Jul förresten fining!! Kram <33

Hoppas du hade en mysig jul! :D

Den butiken vill jag besöka :D Har shoppat från onlinebutiken, men inte riktigt samma sak ju :P

Åh så roligt att besöka hennes butik, den verkar vara sååå mysig!!

Åh så mycket fint!!!

Så snygga saker! :D

Åh så mycket fint, vill bara shoppa :D

fin bilder

johanna säljer så mycket fint :D jag köpte lite ljus av henne b la nu innan jul och jag är såå nöjd med dom :)

Åh vad fint!

Så snyggt! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback