10 SAKER JAG VILL GÖRA UNDER 2017

- Investera mer utrustning till min kamera.
Skaffade en fullformatskamera under 2016 och även ny utrustning till kameran. Men det finns flera saker jag skulle vilja investera till min utrustning så detta komma jag sträva mot under 2017 också. Ett bra objektiv eller några bättre studiolampor. Vet inte riktigt vad jag köpa men något ska jag investera.
 
- Fortsätta plugga och söka in till andra utbildningar.
Snart har jag pluggat ett helt år och jag vill verkligen fortsätta. Älskar att plugga och spendera tid i skolan, varför vet jag inte men har gjort det i flera år. Ska försöka söka vidare och göra ett försök och därefter får vi se om jag lyckas plugga vidare. Beror också på vad det finns för alternativ.
 
- Resa iväg med min pojkvän, Niclas.
Skulle verkligen resa iväg med honom, hur långt eller vart är inget jag har tänkt på men huvudsaken är att vi åker någonstans och njuter av 2017 tillsammans.
 
 
 
 
Från min Pinterest "DREAMS WORLD"
 
 
- Uppdatera bloggen mer än 2016.
Känns som att 2017 kan bli mitt år att uppdatera bloggen mer och inte bara säga det. Början av 2016 var väldigt segt men nu på slutet av året blev det flera inlägg och detta vill jag verkligen försöka med att uppdatera bloggen oftare och ta mig tid till att göra det. Med nya idéer löser sig mitt bloggande.
 
- Åka till Göteborg, minst en gång.
Göteborg är en stad jag gillar riktigt mycket och nu är det flera år sedan jag befann mig där. Detta år vill jag besöka Göteborg minst en gång, helst flera gånger.
 
- Roadtrip i Norge med några vänner.
Vet inte om jag kommer hitta några som verkligen vill följa med till Norge och njuta av den vackra miljön. Har varit sugen på att göra detta i flera år och jag måste verkligen uppleva det snart. Pratar om köra en roadtrip i Norge alldeles för ofta, tänk att umgås, njuta av miljön och framför allt fotografera.
 
 
 
 
Från min Pinterest "CAMPING"
 
 
- Börja fotografera mer självporträtt.
När jag var liten fotograferade jag alltid bilder på mig själv, men nu gör jag aldrig det. Flera självporträtt under 2017.
 
- Fotografera flera bloggare eller lära känna flera bloggare.
Kontakten man har med bloggare är verkligen något speciellt och jag gillar verkligen att lära känna nya människor. Fotografera med flera bloggare och även dom jag tidigare har träffat och fotograferat. 2017 vill jag umgås med flera bloggare, det är verkligen så underbart!
 
 
 
 
Från min Pinterest "FASHION"
 
 
- Köpa flera bomberjackor, skor och långklänningar.
För några år sedan bestämde jag mig för att skaffa flera långklänningar men jag har verkligen inte hittat så speciellt många långklänningar, men jag håller ögonen öppna. Skor är något jag köpt väldigt mycket av den senaste månaderna, brukar köpa max tre par skor varje år men på tre månader har jag redan köpt fem par skor. Hemma hos mig hänger det fyra eller fem bomberjackor och är helt besatt av jackor. Redan spanat in två jackor jag vill köpa så flera bomberjackor kommer det att finnas i min garderob under 2017. Helst vill jag uppdatera hela min tråkiga garderob.
 
- Genomföra ett roligt fotograferingsprojekt.
Vet inte vad jag skulle vilja göra, men något roligt och ganska stort projekt. Behöver verkligen många idéer för att kunna bestämma mig.
 
 

Kommentarer

Jag vill följa med dig till Norge om du inte hittar någon annan! ;)

Svar: Absolut, det är klart du får!! :)
Beatrice Jakobsson — FOTOGRAFI

Ser ut som riktigt bra mål inför 2017 :)

Åhh vilka fantastiskt bra mål! =)

Åhh vilka fantastiskt bra mål! =)

Jag skulle också vilja lära känna bloggare, jag känner INGEN som bloggar :D :D

Vill också gärna resa 2017!

Vill också göra mycket av det här :)

Resa med pojkvännen låter ju så mysigt!

Vilka bra mål du har och lycka till! :-D Kramis

Roliga saker du vill hinna göra!

Åh, vill verkligen också åka till Norge i år!!

Så roligt inlägg :) Roadtrip i Norge är något jag också vill göra

Så roligt inlägg :) Roadtrip i Norge är något jag också vill göra

Svar: Tack! Vi borde dra ihop värsta blogg-gänget och dra!!
Beatrice Jakobsson — FOTOGRAFI

så roliga saker hoppas du gör allt :D

Å skulle också vilja åka till Norge en sväng!

Sååå jäkla grymma saker du vill göra i år och såå bra mål att jobba mot! :) Kämpa, låt oss göra det här till ett grymt år nu, jag ska blogga om mina mål också tänkte jag :)

Svar: Tack så mycket Johanna! Detta ska verkligen bli en grymt år och vi ska umgås otroligt mycket!! Vad kul, då måste jag kika in på dom! :)
Beatrice Jakobsson — FOTOGRAFI

Så himla bra saker! :D

Såå roliga saker!!

Det låter ju som jättebra mål! Kram

Hehe, vill du fota bloggare får du gärna fota mig, jag befinner mig dock i Uppsala ;) Hehe, skämt åsido!

Svar: Haha, om jag har svängarna förbi kan jag hör av mig! ;)
Beatrice Jakobsson — FOTOGRAFI

Hehe, vill du fota bloggare får du gärna fota mig, jag befinner mig dock i Uppsala ;) Hehe, skämt åsido!

Vilka roliga mål! Måste också göra min mållista!

Det är bra att ha mål för det nya året! :)

Är också sugen på en roadtrip i Norge, så längesen jag var där :)

vilka bra mål! hade också gärna velat campa/bila igenom Norge, verkar såå vackert :)

åh vilket roligt inlägg!:D

Vilka bra punkter, några utav dem punkterna du skrivit vill jag faktiskt också göra under 2017. Kramis :D

åh vilka roliga punkter du har fått med :D dina bilder är ju såååå fina alltså!!

Låter som en bra 2017-mål lista! :D LYCKA TILL!

Bra mål :)

Tycker verkligen du ska ta dig en tripp hit till Göteborg! Fota fina gator och Palmhuset, äta på mysiga caféer och bara njuta!

Svar: Jaaa, verkligen. Precis vad jag vill göra! :)
Beatrice Jakobsson — FOTOGRAFI

Härlig lista :D

Det är så kul att läsa om vad andra vill göra under året! Men min lista över saker jag vill göra växer ju bara, haha. Jag vill också uppdatera min blogg mer (även om det inte kommer gå under den första månaden) och jag måste ta fler självporträtt!!

Svar: Haha, ja när man kikar in på andra bloggar kommer man bara på flera saker man vill hinna uppfylla under året! :) Men jag hoppas du kan uppdatera mer förutom första månaden och mer självporträtt är alltid bra!
Beatrice Jakobsson — FOTOGRAFI

Åh, Norge är också ett fotomål för mig (och har varit hur länge som helst haha). Ser så himla fint ut!!























Follow my on Bloglovin







Trackback