Kvällens middag på restaurangen Pinchos

 
 
 
 
 Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Kvällen blev väldigt lyckad med en middag med familjen på en helt ny restaurang som jag totalt missat av någon konstig anledning. Trodde den var ny men den har visst funnits ett bra tag här på ön. Restaurangen hade inte bara ett galet bra tema utan även den godaste maten jag ätit på väldigt länge.
 
Pinchos är en restaurang med små rätter med ett väldigt stort utbud, man beställer mat och dryck genom en app i telefonen. Man kan alltid lägga till mer om det är något som saknas, väldigt smart och enkelt. En App-restaurang med inredning av cirkus vilket är väldigt udda men väldigt trevligt faktiskt. Älskar deras små rätter med gulliga tallriker och bestick, ett ställe jag definitivt kommer besöka flera gånger. Rekommenderar verkligen stället till alla mat älskare!
 
 
20080226

Kommentarer

Jag har hört fina ord om den restaurangen. Kul att få ta del av ditt utlåtande samt bilder.

(Sent) Svar: Tack så mycket för orden!

Kram

vilken rolig grej att beställa maten så :)

Ah jag har varit på Pinchos i Örebro men hade helt missat att det fanns här hemma i Göteborg

Men gud så galet gott!

Pincho har så otroligt goda drinkar :D

Svar: Verkligen, såå goda! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Åh men gud så gott!

Men mums, älskar pinchos :)

Visst är det bra?? Hade hört talats om den innan den kom hit i somras och jag verkligen såå taggad när dom väl öppnade, haha! =) Kram

Svar: Det är sååå bra! :) Wow, älskar deras mat!
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

omnooom vad gott det ser ut!

Ääääälskar Pinchos! Mhmmm! Kram

Åh, pinchos är så gott! Deras sötpotatispommes <3

Svar: DOM ÄR SÅ GODA!!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Älskar Pinchos, det är ett underbart ställe och maten är verkligen såååå god!! :D

Svar: Håller med dig, dör så god maten är!! :) Så bra att jag fick veta om den nu!!
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

gott!

Vilken mysig kväll och bilderna är helt underbara! :-D Kramis

Vad kul att det var smarrigt. I Umeå öppnar den andra Pinchosrestaurangen under den här månaden och den är bara 7 minuter härifrån (när man går!) så jag ska definitivt testa den inom snar framtid :)

Svar: Det tycker jag verkligen du ska göra. Bara en lunch då det inte behöver bli för dyrt heller!! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Åhh, älskar Pinchos. Så gott! :)

Älskar Pinchos...måste dit snart igen!☺

Åh älskar pinchos!

åh jag älskar pinchos! :D måste äta där snart igen!

Åt där för några veckor sedan, sååå gott!

Är ju så himla gott där!! Vilka fina bilder =)

så gott! älskar deras mat och hela konceptet :)

Muuums va gott! :)

Åh har velat testa Pinchos så länge!

men ååh vad gott!

Åh jag ÄLSKAR detas mat!!

mysigt!

åh så gott!

Vilken rolig restaurang och du är grym på att fota maten så att den ser extra god ut! :D

Svar: Tack så mycket fina Johanna! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Älskar Pinchos!! :)

Pinchos är toppen tycker jag :)

MEN åh så suktad man blir!!

Vad gott!

va mumsigt :)

Vill verkligen äta på PInchos!

Vad gott! Man blir sugen :D

vad gott!

Åh skulle gärna vilja testa äta på den restaurangen dock ligger det så långt bort! Vilka härliga bilder förresten! :) Kram! ♡

Jag har aldrig ätit där, men vill så gärna det! :)

Åh vad gott de ser ut 😄

ser skit gott ut!! pinchos är bästaa

Åh mums! Dit måste jag gå någon gång, tack för tipset! :D

Åh va gott! Tror vi har Pinchos men är inte säker. Aldrig ätit där.

Gud vad gott det ser ut!!

Åh! Älskar pinchos!

Svar: Ja! Jobbigt men efter ett tag känns det bättre!

Goda drinkarna ser ut :D

åh vad gott! Så sugen på mat nu haha :D























Follow my on Bloglovin







Trackback